ситуація наступна, приїхав до магазину Екстрем на чорновола, пішов купив що треба, вернувшись сів за авто повернув ключ в пів обороту (загорілась приборка, пройшов звук-я так розумію бензонасоса), і при заведенні авто взагалі нереагує, тобто абсолютно без звуків і рухів, приборка негасла при провертанні ключа, що це може бути? я видзвонив знайомого -думав тре буде тягнути, але він кинув дріт з акб до стартера і завів. я заїхав у гараж, заглушив і знову небуло реакції. що це ? втягуюче? контактна група? проводка????
Сорі за офф, але я сьогодні вранці теж не завівся, завше заводився при -35 морозу без проблем, а зараза при -30 не завелась, АКБ зразу здох
як то не раегує? Стартер крутить? Ні? Якщо ні, перевір клеми, якщо з ними все гут, і закручені гарно і з прикурки від іншого авто все заводиться, то в тебе здох АКБ.
Замок запалювання дивися, пробуй тиснути на ключ в різні боки, коли будеш пробувати завестися. Часто причиною такого є брелок на ключах, який розгойдує контактну групу.
90% , що проблема або в контактній групі, або в самому замку запалювання. Пробуй, як каже Орест, завестися, посмикавши ключом. Пробуй також ключ повертати від крайнього лівого до крайнього правого положення, так ніби "з розгону", не роблячи паузу на бензонасос. Є ще вірогідність , що це конткти на стартері окислилися.
Хлопці правильно кажуть замок або контатна група швидше всього!!! мав приблизно таке саме включав запалення на замку і кидав дріт від акумулятора до стартера і машина заводилась!!! купив другу поставив і без проблем!!!
Та при глюках імобілайзера машина заводить в рендомному порядку , коли їй захочеться , було в мене таке поки не відключив його нах , теж не заводилась , а з іншого АКБ завелась , то так випадково сталось , а я 2 дні голову ламав чо так , поки інші глюки не почали появлятись.
сама вірна відповідь, замінили , заплатив 250 грн. щось я думаю задорого взяли. при ціні її 120 грн контактної групи.
там трохи геморна процедура заміни, треба розбирати рульову колонку і випресовувати замок. Принаймні на фольцвагенах так. Ми з Полом пробували замінити КГ у мене, то помудохались добряче, але розібрати не змогли, там потрібен спеціальний зйомник. Так шо в мене та контактна група так і їздить в бардачку. Але 250 грн то всетаки зажирно... До речі, де тобі то робили?
Треба знімати корпус замка запалювання разом з замком, а тоді виймати контактну групу. В себе зробив то за годину з перекуром, інструменти - ключ на 24 шоб руль зняти, викрутка на хрест, електродрель (просверлити дірку шоб натиснути на пружинний фіксатор, який тримає серцевину замка в корпусі, в кожній книжці по фольцу є малюнок, в якому місці на корпусі сверлити ту дірку). Без ключа в замку корпус з замком не зніметься.
от власне цього ми і не змогли зробити, як той корпус зняти без зйомника спеціального? Валили молотком, підкладали шайби, не вдалося
звєрі... знімаєш руль, знімаєш підрульові перемикачі, виймаєш самозажимну шайбу на валу рульовому, з під неї пружину, пластикову втулку - бачиш корпус замка запалювання з підшипником запресованим і замком запалювання. Відкручуєш болт під шестигранник з лівої сторони, який кріпить корпус замка до корпусу рульового вала. Вставляєш ключ запалювання, розблоковуєш замок відносно вала, виймаєш фішку з контактної групи і на себе знімаєш весь корпус разом з замком.