Не завелось авто

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Miha, 5 лют 2009.

  1. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    ситуація наступна,
    приїхав до магазину Екстрем на чорновола, пішов купив що треба, вернувшись сів за авто повернув ключ в пів обороту (загорілась приборка, пройшов звук-я так розумію бензонасоса), і при заведенні авто взагалі нереагує, тобто абсолютно без звуків і рухів, приборка негасла при провертанні ключа, що це може бути?
    я видзвонив знайомого -думав тре буде тягнути, але він кинув дріт з акб до стартера і завів.
    я заїхав у гараж, заглушив і знову небуло реакції.

    що це ? втягуюче? контактна група? проводка????
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Сорі за офф, але я сьогодні вранці теж не завівся, завше заводився при -35 морозу без проблем, а зараза при -30 не завелась, АКБ зразу здох :sad:
     
  3. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    як то не раегує? Стартер крутить? Ні? Якщо ні, перевір клеми, якщо з ними все гут, і закручені гарно і з прикурки від іншого авто все заводиться, то в тебе здох АКБ.
     
  4. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    була така ситуація, відійшов дріт на стартері, поправив і все працювало...
     
  5. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    акб добрий бо я б тоді взагалі незавівся, клеми добре
     
  6. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    А з "прикуру" ти без проблем завівся? Тоді незнаю, але впевнений, що шукати тобі потрібно неконтакт.
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Замок запалювання дивися, пробуй тиснути на ключ в різні боки, коли будеш пробувати завестися. Часто причиною такого є брелок на ключах, який розгойдує контактну групу.
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    90% , що проблема або в контактній групі, або в самому замку запалювання.

    Пробуй, як каже Орест, завестися, посмикавши ключом. Пробуй також ключ повертати від крайнього лівого до крайнього правого положення, так ніби "з розгону", не роблячи паузу на бензонасос.

    Є ще вірогідність , що це конткти на стартері окислилися.
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    З твого АКБ на страртер, чи з свого АКБ на твій стартер???
     
  10. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    а імобілайзера в тебе часом немає ?
     
  11. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    імобілайзера немає,
    так з мого акб
     
  12. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Хлопці правильно кажуть замок або контатна група швидше всього!!! мав приблизно таке саме включав запалення на замку і кидав дріт від акумулятора до стартера і машина заводилась!!! купив другу поставив і без проблем!!!
     
  13. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Якщо б не спрацював імобілайзер. то від іншого АКБ, або з товкання машина не завелась би.
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Моя думка-контактна група замка запалення!
     
  15. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Та при глюках імобілайзера машина заводить в рендомному порядку , коли їй захочеться , було в мене таке поки не відключив його нах , теж не заводилась , а з іншого АКБ завелась , то так випадково сталось , а я 2 дні голову ламав чо так , поки інші глюки не почали появлятись.
     
  16. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    сама вірна відповідь,
    замінили , заплатив 250 грн. щось я думаю задорого взяли. при ціні її 120 грн контактної групи.
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    там трохи геморна процедура заміни, треба розбирати рульову колонку і випресовувати замок. Принаймні на фольцвагенах так. Ми з Полом пробували замінити КГ у мене, то помудохались добряче, але розібрати не змогли, там потрібен спеціальний зйомник. Так шо в мене та контактна група так і їздить в бардачку. Але 250 грн то всетаки зажирно... До речі, де тобі то робили?
     
    Останнє редагування: 7 лют 2009
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Треба знімати корпус замка запалювання разом з замком, а тоді виймати контактну групу. В себе зробив то за годину з перекуром, інструменти - ключ на 24 шоб руль зняти, викрутка на хрест, електродрель (просверлити дірку шоб натиснути на пружинний фіксатор, який тримає серцевину замка в корпусі, в кожній книжці по фольцу є малюнок, в якому місці на корпусі сверлити ту дірку). Без ключа в замку корпус з замком не зніметься.
     
    Останнє редагування: 9 лют 2009
    • Подобається Подобається x 1
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    от власне цього ми і не змогли зробити, як той корпус зняти без зйомника спеціального? Валили молотком, підкладали шайби, не вдалося
     
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    звєрі...
    знімаєш руль, знімаєш підрульові перемикачі, виймаєш самозажимну шайбу на валу рульовому, з під неї пружину, пластикову втулку - бачиш корпус замка запалювання з підшипником запресованим і замком запалювання. Відкручуєш болт під шестигранник з лівої сторони, який кріпить корпус замка до корпусу рульового вала. Вставляєш ключ запалювання, розблоковуєш замок відносно вала, виймаєш фішку з контактної групи і на себе знімаєш весь корпус разом з замком.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)