На свому вольксвагені катаюсь два роки. Ні разу мій залізний друг мене не підвів. Але останнім часом з нею коїться щось дивне. Дуже прошу вашої поради. Ситуація така. Вна почала глохнути в самий незручний момент. Нещодавно заглохла в Івано-Франківську. Приїхав додому, взяв знайомого поїхали тянути. Приїхали вона завелася і приїхала своїми силами аж до Чернівців. Думаю 150 к.м. це цікавий показник. Перед цим теж була аналогічна ситуація але дома. Поки бігав шукав хто має мене відтянути до майстрів мені позвонила дружина. Сказала йди назад завелася. Прихожу дійсно. Приїхав додому пообідав і поїхав до майстра. Ще перед цим на мойці заглохла була. Впевнений що це не з цим звязано і чому поясню пізніше. Відтянули до майстрів. Ті поміняли катушку, і машина завелась без проблем. Після повторного виникнення проблеми (це про те як заглох в Івано-Франк) приїхав сказати що чоловіче, дивись добре, не так щось. А він мені каже що неможу нічого зробити, бо з нею все нормально. Мучив її мучив. Хть ти трісни нормально. Правда на суботу домовився на прийом до інших (кажуть що найкращі в місті) Та ще хочу у вас спитати, що то за біда в мене??? ЯК ПІДСУМОК Проблема така що коли заглохне то нема іскри навіть з катушки. Постоїть кілька годин і заводиться ніби нічого і не було. Хтось знае що за така засада ???:?: :?: :?:
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Думаю підшипник трамбльора( датчик Холла), Стає на перекос, іскри не ма, постоїть і стане в ном положення, іскра є. А чому ніхто не пише номер мотора, питання треба ставити конкретніше!
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Вибачте що конкретно не описав двигун. В цілому він майже унікальний в сому роді. (Велика рідкість як мінімум.) Passat CL 1.6 Модель 351 EZ 2 90 р.
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Втрата живлення в ланцюгу постачання катушки. Оскільки трамблер стоїть після неї, а струм зникає до - він ніпричім. Потрібно в першу чергу дивитися на стан клем, що приєднані до високовольної катушки. Якщо після її заміни машина завелася, значить швидше за все були окислені низьковольні дроти катушки і заміна катушки їх оживила, але тепер окислення знову наросло. Тому починати треба з очистки роз'ємів керування та живлення катушки. Якщо не поможе - шукати розрив по схемі, йдучи в напрямку від катушки до акумулятора. Ще одна малоймовірна причина - спрацювання механізму захисту - в наших машинах працює протипожежна система - є датчик, який вимикає живлення катушки при аварії, аби машина не загорілася від високовольтної іскри. Він реагує на зупинку роботи двигуна, відразу відрубуючи катушку. Тому треба тестувати систему керування катушкою. Хоча я думаю, що до того не дійде.
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Може і дійде. Був я нині в саміх крітих спеціалістів. Розвели руками і все... Може катушка може датчик холла сказали вони. Боюсь одним словом іхати далеко від дому. А де той датчик аварії знаходиться?
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Чув про датчик удару який перекриває подачу пального але то в Форді Скорпіо, прислухайся до порад scirocco ,шукай проблему в дротах,що йдуть до катушки, може десь теретертий чи перебитий дріт. Сама підла і непередбачувана деталь в авто то електрика, в ній поломку знайти як сусліка в полі побачити- ніби не видно, а вона є.
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Буду надзвичайно вдячний за схему електро проводки на мою машину :-| . Вчора заглохла остаточно. Погано але я вже навіть радий. Може хоть нарешті знайду що то з нею таке.
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Полтергейстом виявився датчик Холла. Дякую всім за допомогу.8)
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Ну яж казав, схему скачай з МСК, займає мало можна закачати з телефона.
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. Телефони мобільні ремонтую. І де то МСК поняття не маю :?:
Відповідь: Не заводиться або полтергейст під капотом. да дійсно МСК то тіпа скорочено http://volkswagen.msk.ru/ просто хто давно в форумі той розуміє але не варто забувати і про нових користувачів.