Не заводиться двигун

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Vitali, 19 січ 2009.

  1. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Проблема:
    Акумулятор був слабий і не міг заводити машину.
    Позичив акумулятор(сотка він заводить дізель без проблем) у сусіда.
    Поставив заводив - все гуд, лишив щоб прогріти двигун.
    Через 10 хв зняли його акумулятор і хотіли поставити свій - машина заглохла.
    Поміняли знову на його акумуляторі - не заводиться і все...
    Піджигав свічки - то саме.
     
  2. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Дивися стан свічок, і ще напевно не іде зарядка акума з генератора.

     
  3. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Свічки я перевірив - все нормально.
    Чому перший раз завелась зразу а потім взагалі не заводиться?
     
  4. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Вчора спостерігав за своїм г2 те самісіньке
    Ніколи не було таких проблем Якось дивно. Стартер крутить а навіть не хапає. Перевіряв все і свічки в тому ж числі. А зранку завелась як нівчому не було!!!
     
  5. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    При працюючуму двигуні ви міняли АКБ? Тепер ще непогано б було поміняти "шоколадку"-стабілізатор напруги. Він у вас вийшов з ладу. Було так. Відкрутив при працюючумоу двигуні АКБ і згорів той регулятор напруги. Може то й є причину незаводу тому що генератор зовсім не працює.
     
  6. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Ну принаймні в моєму випадку я не знімав АКБ... Сьогодні тьфу тьфу цілий день заводиться як нівчому не бувало... Чортівня якась...
     
  7. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    перевір масу
    А це шо інжектор
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Як знімали акум? на працюючому двигуні? Яка система подачі пального стоїть? Що означає "піджигав свічки"? Не заводиться як-стартер крутить, і не заводиться, чи і стартер не крутить? Іскру/подачу пального перевіряли, БН працює?
    Автор, якшо хочеш отримати пораду, то май повагу до форуму і описуй детально проблему і параметри автомобіля. Тут немає екстрасенсів, якшо не додаш опис і детальну інфу - викину тему в колектор.
     
  9. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Да я знімав акум на працюючому двигуні.
    "піджигав свічки" - я їх чистив від нагару, перевіряв чи вону не мокрі.
    Стартер крутить! БН працює!
    По поводу автомобіля - пасат 91р. 1.8 моноінжектор
     
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Знімати клему з акума на працюючому двигуні не можна, це написано в любому мануалі. Є всі шанси шоти спалив мозги моновприску або запалювання, і крім того реле зарядки як мінімум. Перевіряй іскру, дивись чи форсунка подає бенз. в момент роботи стартера. Якшо іскри немає - дивись бабіну/комутатор/ДХ, якшо бенз. не поступає - мозги моновприску. Можливо тобі повезло і там просто вилетів запобіжник, але навряд, бо живлення мозгів іде напряму.
     
  11. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Скоріш за все(і я у тому впевнений на 90:wacko: що ти спалив мозги своєму інжектору. Коли ти зняв клему з АКБ при працюючому двигуні, то з електричної схеми ти викинив найпотужнішу ємкість-конденсатор, який ЗГЛАЖУВАВ в парі з регулятором напруги кидки вольтажу. І замість стабилізованих 13,8-14,2 у тебе стало 12-24В(а той більше, а щей не постійна составляюча. а перемінний ток). От та напруга і могла спалити мозги, а також регулятор напруги. Скажи "дякую" тому, хто тобі порекомендував так зробити.
     
  12. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Якщо це так то що можна з цим робити?
    Я раніше одного разу також таке робив. Тоді прийшов до мене друг і він порекомендував мені поставити його акумулятор, потім я тримав нажатою педаль газу і він поміняв назад на свій акумулятор. Тоді ніяких проблем не було.
    Невже ситуація така погана?
     
  13. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    їпать! тобі ж написали!!
     
  14. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    По ідеї бензін поступає бо з глушака виходе дим?
     
  15. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    За роботу(відкриття-закриття) форсунки а також інших необхідних для інжектора датчиків відповідає електронний блок(інакше мозок), який у тебе скоріш за все й вийшов з ладу. С приводу виходу диму з бензином, то бензонасос працює, тому й є запах бензину.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    В суботу сидів і розбирався. Кароче все працює нормально крім одного:
    переливає бензін. Шо саме цікаве 1 свеча суха а решта переливают.
    Скоріше шо ви прави - проблема в електронний блок.
    Цього тижня поміняю і скажу результат.
    Поки що дякую всім за поради!!!
     
  17. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Шукав електронний блок. Там на нього написано 443 907 311 В.
    Такий самий не знайшов. Знайшов 443 907 311 Е (взяв попробувати).
    Тобто такий самий тільки відрізняються однією літерею.
    Нічого не буде якщо я попробую? Якшо хто знає скажіть яка різниця між ними?
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Знає ЕТКА, там і дивись. Крім того, в темі написано, шо потрібно було перевірити крім ЕБУ.
     
  19. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Я крім ЕБУ все перевірив. Все працює нормально.
    Можеш пояснити чим я ризикую? Звісно якщо знаєш.
    Блок тогож самого року шо мій, та сама комбінація цифр (тобто номер).
    Заране дякую
     
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Подивись в ЕТЦІ, я звідки знаю від якого мотора той блок управління, може то від ВР6 або від труподизеля
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)