підкажіть що робити. Зранку не можу завести двигун. стартер крутить але толку ніякого. мушу з буксиру заводити кожного разу. стартер перебрав: поміняв шоколадку, магніти ті що на корпусі стоять; АКБ нова: 75А старт 680А. скоріше прогрівав свічки накалу напряму то хоч якось заводив а зараз і то не помагає( коли прогріється - все нормально... і коли прогрітий то стартер якось жвавіше крутить а на холодному мляво... в знайомого на Т4 були схожі симптоми, помів стартер - пройшло. на вашу думку треба готуватись до ремонту двигуна чи може обійтись якимось незначним ремонтом???
а свічки накалу перевіряв? тут варіантів купа. 1) свічки перегоріли 2) стартер погано крутить, діагностика недорога 3)акб немає потужності(але тоді він би після 5 прокручувань десь сідав) 4)паливо стікає назад в бак 5) ... виключити свічки дуже просто один спосіб(принаймні в мене так, коли після того як ти прогрів свічки і мотор вже завівся, датчик нагріву свічок ще блимає- значить свічка згоріла...), другий спосіб - зняти всі проводки зі свічок і по черзі дротом до АКБ доторкатися і до свічки якщо є іскра справна як нема заміна. - стартер потрібно слухати, підозра що це він і є... - акб друга взяти і спробувати завести, якщо завів без проблем заміна акб якщо не він шукай далі. - наявність соляри в циліндрах чесно не знаю як перевірити думаю підкажуть..
Відкрутити трубку подачі палива на форсунку і крутити стартером, якщо соляра йде значить все гуд з подачею палива, якщо ні.....тоді перевіряти чому не подається. Попробуй ще почистити контакти реле свічок накалу. Мав схожу ситуацію 1 місяць тому, стартер крутить, а завести не міг.Порухав трохи реле накалу, і все машина завелась з пів оберта. А що до питання ремонту двигуна, то потрібно більше інформації. Чи бере масло двигун, скільки і т.д.
Хлопці не давайте дурних порад!!!! Після ТНВД іде тиск в 18-20атмосфер (балон з пропаном під тиском 5 атмосфер). Якщо є знос плунжерной пари то соляра просто не передавлює пружину форсунки (форсунка відкривається при 18атмосферах), або багато пального просто зливаеться в обратку (через граничні зазори в ТНВД(паливний насос високого тиску) ). Правильно сказав Кум міряй компресію бо дизель запалюється від тиску. Який вихлоп після запуску? при прогрітому двигуні? при натиску на гашетку? Якщо компресія в нормі тоді міряй тиск пального (визначиш чи незносився ТНВД) ці маніпуляції проводяться на авто, якщо все гуд то чисть та регулюй форсунки(дана операція проводиться на стенді). В знайомого БМВ дизель то коли він його купив непрацювали жодна з 6ти свічок накалу та авто заводилося в будь яку погоду. Успіху!
після запуску спочатку синьоватий дим... коли прогріти - норма... мотор п'є десь 200 грам масла на 1000 км... останнім часом помітно що не має стіки сили як мав зразу коли я його взяв... коли взяв - їхав 150... зараз 120-130 з напрягом...
сьогодні коли заводив прислухався до стартера... здається що нерівномірно крутить... спочатку йде нормально, а коли доходить десь до повного оберту - то провал, і знов по кругу так...
з якого року авто? там в залежності чим старіше авто ставили складніші реле має бути під капотом, там де номер кузова вибитий, а воно з іншої сторони тої бляхи прикручене, і трохи правіше в сторону водія. Теж неможна було машину завести, там контакти почистив і все добре стало, ще самі свічки перевірь як тобі радили
Не розумію чому це дурна порада перевірити чи є подача палива на форсунки. Нічого страшного від цього не стане, якщо покрутити стартером 1-5 сек, і побачити чи є подача пального. Мене після заміни розпилювачів на сервісі теж попросили покрутити 1-5с, щоб вигнати повітря з системи, і нічого страшного не сталося, а так би "маслав" декілька хв. "мучив" би стартер і акумулятор, щоб вигнати повітря з системи. П.С. Маю 2 дизеля і за 15 літ нічого не сталося.
реле 103 -є але пропоную послухати кума мав такеж,капітальнув мотор по факту провірки проблеми зникли навіть в -31 градус зими
в батька так свічки небрали то заводився за 6 оборотом без свічок тому раджу глянути всі варіанти,що можеш сам перевірити перевіряй що ні звертайся про допомогу в знаючих,але 200гр на 1000 км це багато і компресію важко перевірити,оскільки масло ущільнює кільця,але в такому випабку це літр масла від заміни до заміни швидше всього 95% що компресія,глянь картерні гази ,але врахуй що на вбитих моторах чим менший обєм тим більші картерні гази то нюанс вагноаських моторів тому вони мають бути сильні якщо капець мотору
Нікого не хотів образити !!! Якщо так здалося прошу вибачення!!! Тепер аргументую своє зауваження: пальне до форсунки подає плунжерна пара (металевий поршень - металева гільза), зазор в ній вимірюється в мікрометрах (точних цифр не пам"ятаю), граничні зазори пари вимірюються теж в мікрометрах , кількість пального за один стиск- пару трійку грамів. Відповідно якщо відкрутити трубопровод від форсунки то пальне прольєтьться (виштовхнеться) навіть з гранично допустимими зазорами в плунжерній парі, а з підключеною форсункою треба пересилити протидію пружині і створити тиск більший за 18 атмосфер тобто пальне просочиться через граничні зазори в плунжерній парі і по обратці зільються в бензобак. Саме тому в технічній характеристиці ТНВД є така графа як "кількість злитого пального" (називається якось по научному), пальне полюбому просочується бо саме воно і змазує насос. Ось ссилочка яка краще розповість ніж я http://www.mrmz.ru/article/v11/article2.htm
з тим мотором так нічого і не зробив... дійшло до того що поставив 1.6 TD з пасата "крокодила" працює суперово... нарікань на двигун ніяких...