не заводиться зранку(( 1.6 D

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mishanya, 26 бер 2012.

  1. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    підкажіть що робити. Зранку не можу завести двигун. стартер крутить але толку ніякого. мушу з буксиру заводити кожного разу. стартер перебрав: поміняв шоколадку, магніти ті що на корпусі стоять; АКБ нова: 75А старт 680А. скоріше прогрівав свічки накалу напряму то хоч якось заводив а зараз і то не помагає( коли прогріється - все нормально... і коли прогрітий то стартер якось жвавіше крутить а на холодному мляво... в знайомого на Т4 були схожі симптоми, помів стартер - пройшло. на вашу думку треба готуватись до ремонту двигуна чи може обійтись якимось незначним ремонтом???
     
  2. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    а свічки накалу перевіряв?
    тут варіантів купа.
    1) свічки перегоріли
    2) стартер погано крутить, діагностика недорога
    3)акб немає потужності(але тоді він би після 5 прокручувань десь сідав)
    4)паливо стікає назад в бак
    5) ...
    виключити свічки дуже просто один спосіб(принаймні в мене так, коли після того як ти прогрів свічки і мотор вже завівся, датчик нагріву свічок ще блимає- значить свічка згоріла...), другий спосіб - зняти всі проводки зі свічок і по черзі дротом до АКБ доторкатися і до свічки якщо є іскра справна як нема заміна.
    - стартер потрібно слухати, підозра що це він і є...
    - акб друга взяти і спробувати завести, якщо завів без проблем заміна акб якщо не він шукай далі.
    - наявність соляри в циліндрах чесно не знаю як перевірити думаю підкажуть..
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Відкрутити трубку подачі палива на форсунку і крутити стартером, якщо соляра йде значить все гуд з подачею палива, якщо ні.....тоді перевіряти чому не подається.

    Попробуй ще почистити контакти реле свічок накалу. Мав схожу ситуацію 1 місяць тому, стартер крутить, а завести не міг.Порухав трохи реле накалу, і все машина завелась з пів оберта.
    А що до питання ремонту двигуна, то потрібно більше інформації. Чи бере масло двигун, скільки і т.д.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міряй компресію.... є підозра що це вона не дає завестися добре...
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці не давайте дурних порад!!!! Після ТНВД іде тиск в 18-20атмосфер (балон з пропаном під тиском 5 атмосфер). Якщо є знос плунжерной пари то соляра просто не передавлює пружину форсунки (форсунка відкривається при 18атмосферах), або багато пального просто зливаеться в обратку (через граничні зазори в ТНВД(паливний насос високого тиску) ). Правильно сказав Кум міряй компресію бо дизель запалюється від тиску. Який вихлоп після запуску? при прогрітому двигуні? при натиску на гашетку? Якщо компресія в нормі тоді міряй тиск пального (визначиш чи незносився ТНВД) ці маніпуляції проводяться на авто, якщо все гуд то чисть та регулюй форсунки(дана операція проводиться на стенді).
    В знайомого БМВ дизель то коли він його купив непрацювали жодна з 6ти свічок накалу та авто заводилося в будь яку погоду. Успіху!
     
    Останнє редагування: 27 бер 2012
  6. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    після запуску спочатку синьоватий дим... коли прогріти - норма... мотор п'є десь 200 грам масла на 1000 км... останнім часом помітно що не має стіки сили як мав зразу коли я його взяв... коли взяв - їхав 150... зараз 120-130 з напрягом...
     
  7. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    як перевірити?? чи усунути цю проблему??
     
  8. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    яке саме реле?? бо нема електросхеми.. а там їх штук 10...
     
  9. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    сьогодні коли заводив прислухався до стартера... здається що нерівномірно крутить... спочатку йде нормально, а коли доходить десь до повного оберту - то провал, і знов по кругу так...
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    явний признак сівших кілець... міряй компресію - ще раз кажу
     
  11. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    з якого року авто? там в залежності чим старіше авто ставили складніші реле
    має бути під капотом, там де номер кузова вибитий, а воно з іншої сторони тої бляхи прикручене, і трохи правіше в сторону водія. Теж неможна було машину завести, там контакти почистив і все добре стало, ще самі свічки перевірь як тобі радили
     
  12. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Не розумію чому це дурна порада перевірити чи є подача палива на форсунки. Нічого страшного від цього не стане, якщо покрутити стартером 1-5 сек, і побачити чи є подача пального.
    Мене після заміни розпилювачів на сервісі теж попросили покрутити 1-5с, щоб вигнати повітря з системи, і нічого страшного не сталося, а так би "маслав" декілька хв. "мучив" би стартер і акумулятор, щоб вигнати повітря з системи.

    П.С. Маю 2 дизеля і за 15 літ нічого не сталося.
     
  13. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    реле 103 -є але пропоную послухати кума мав такеж,капітальнув мотор по факту провірки проблеми зникли навіть в -31 градус зими
     
  14. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в батька так свічки небрали то заводився за 6 оборотом без свічок тому раджу глянути всі варіанти,що можеш сам перевірити перевіряй що ні звертайся про допомогу в знаючих,але 200гр на 1000 км це багато і компресію важко перевірити,оскільки масло ущільнює кільця,але в такому випабку це літр масла від заміни до заміни швидше всього 95% що компресія,глянь картерні гази ,але врахуй що на вбитих моторах чим менший обєм тим більші картерні гази то нюанс вагноаських моторів тому вони мають бути сильні якщо капець мотору
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Нікого не хотів образити !!! Якщо так здалося прошу вибачення!!!
    Тепер аргументую своє зауваження: пальне до форсунки подає плунжерна пара (металевий поршень - металева гільза), зазор в ній вимірюється в мікрометрах (точних цифр не пам"ятаю), граничні зазори пари вимірюються теж в мікрометрах , кількість пального за один стиск- пару трійку грамів. Відповідно якщо відкрутити трубопровод від форсунки то пальне прольєтьться (виштовхнеться) навіть з гранично допустимими зазорами в плунжерній парі, а з підключеною форсункою треба пересилити протидію пружині і створити тиск більший за 18 атмосфер тобто пальне просочиться через граничні зазори в плунжерній парі і по обратці зільються в бензобак. Саме тому в технічній характеристиці ТНВД є така графа як "кількість злитого пального" (називається якось по научному), пальне полюбому просочується бо саме воно і змазує насос.
    Ось ссилочка яка краще розповість ніж я http://www.mrmz.ru/article/v11/article2.htm
     
  16. mishanya

    mishanya Початківець

    Авто:
    Golf 2
    з тим мотором так нічого і не зробив... дійшло до того що поставив 1.6 TD з пасата "крокодила" працює суперово... нарікань на двигун ніяких...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)