Некоректно працює АБС

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Rules, 7 жов 2012.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Отже опишу ситуацію. Є АБС на мому авто моделі ATE Teves Mark 20. Тобто блок керування АБС знаходиться під гідравлічним блоком, а не під заднім диваном. Відповідно дроти від 4-х датчиків сходяться туди ж.
    Проблема полягає в тому що абс сама спрацьовує навіть не тиснучи на педаль гальм під час їзди, тобто їдеш собі, хочеш гальмувати, тиснеш на гальма а там великий спротив педалі, подолати який можна тільки дуже сильно натиснувши на педаль, гальмування при тому відбувається не всіма колесами і авто пробує розвернути. проблема зявляється час від часу і в основному в місті, на трасі глюків майже не буває. Крім того абс толком і не працює, колеса виходить блокувати навіть на сухому асфальті.
    Раніше загальновідомим донецьким, було виявлено що є помилка від переднього лівого датчика, датчик тупо замінено на іншому сто(оригінал), але при тому нічого не перевірялось.
    Проблема залишилась. Вирішив сам розібратись. Підключив ваг-ком, виявив помилку переднього лівого датчика типу сигнал поза межами допуску(непостійно). Проїхався і зняв логи з 4-х датчиків(додам в наступному пості, бо тут не можу вставити зображення). До самих дротів для продзвонки ще не добрався бо ні ями не маю тай доступ до бк поганий, але спробую

    Отже в кого які думки, враховуючи характер сигналу з графіку - знову глючний датчик, проводка, некоректний зазор між датчиком і вінцем, торба блоку абс чи ще щось? До кого можна звернутись, щоб виправити і перевірити зазор(треба знизу глянути) і чи існують фахівці які зможуть зремонтувати це все
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    [​IMG]

    [​IMG]

    Сам графік і збільшено його одна ділянка. Червоним кольором позначено швидкість від переднього лівого датчика абс. видно як приходять некоректні дані
     
  3. Vib

    Vib Новачок

    Авто:
    Golf IV
    якщо не помиляюся то на цій сиситемі не мае вакумного підсилювача гальма , там сам насос компенсує додатково зусилля ноги під час гальмування - виходить що насос некорктно працює ,
    -------------------------
    попадалися на ремонт пассати але років "93 там як раз і блок стояв під заднею сідушкою - кліенти жалілися на те що дуже важко гальмувати ... всіх трьох авто давно вже не працювали датчики ( в одного навіть передні кулаки б\ули без вінця ) але на гальмо при умові процюючого блоку и насосу гальма були як в нормальному пасаті без ABS....
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Помиляєшся. вакумний підсилювач є
     
  5. Vib

    Vib Новачок

    Авто:
    Golf IV
    передній датчик йде окремою запчастиною чи разом з проводом до кузова ?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну насос тут точно ні при чому бо Ваг показує електричний імпульс з датчика....
    Таке враження що або на вінці зубів бракує, або ступиця крива.... передній підшибник не щумить...?
    На графіку видно що при однаковій швидкості частота імпульсів різна і один є дуже низький. Взагалі цей датчик - це проста катушка, яка генерує імпульси по принципу датчика Холла, якщо не добрий зазор то імпульсів взагалі не буде... хіба що ти попав на саму границю зазору і датчик ледве спрацьовує (з врахуванням того що зуби на вінцю можуть бути забиті ржавчиною в якій є залишки металу). Можливий варіант що сигнал датчика спотпорюється по дорозі до компютера, або в самому компютері. Щоб розділити датчик і компютер розєднай датчик на розйомі і підключи тестер з частотоміром ...... крути рукою колесо і рахуй оберти і буде видно чи точно справа в датчику, зазорах чи ще в чомусь на колесі.... якщо там все добре то тоді дальше йти треба.
    З тим АБСом дуже мінінгітна справа, коли в нього спорадична помилка --- можна цілий день провозитись і не знайти причини.
    ПС. Попробуй стукни по датчику легенько ... зміни зазор ... і ще раз зніми логи
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    не шумить
    чого нема того нема
    окремою запчастиною без дротів
    я думаю що насос і всю систему ьак плющить від таких вхідних даних, бо система думаю, то що 1 колеса заблоковане, то що 3 підблоковуються, а одне на великій швидкості валить. думаю була б ще система едс, то їздити взагалі б будо неможливо
    Kym, до тебе десь на тижні після 18.30 можна підїхати, щоб нарешті розпрощатись з проблемою?
     
  8. Vib

    Vib Новачок

    Авто:
    Golf IV
    Датчик холла а індуктивний датчик -це різні речі .... індуктивний датчик_ надломаній провід або датчик може давати такі такі "стрибки"
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не зовсім так... якщо в тебе система сама спрацьовує..... це значить що в компі щось відбувається.... А система АБС побудована так що при поломці любого датчика система відключається і працює в звичайному режимі без АБС . ЦЕ ТОРМОЗА з ними шуткувати не можна і виробник це передбачив. Тобто якщо твій лівий датчик дає неправильний сигнал то АБС повинна відключитись, а вона цього не робить --- так що поломка в тебе, якась не хороша
    Підїхати можна, але тре подумати, як то скоро визначити.
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    нарахунок проблем з гальмами, то недавно робив ходову, міняв передні гальмівні диски, колодки, відновили роботу задніх гальм і ручника, один супорт мінявся і все перевірялось.
    глючило і до того.
    ще згадав, коли глючить, то чітко чути роботу насосу абс і на педалі характерна вібрація, такщо це абс робить такі глюки 100%
    ще треба спробувати вирубати нафіг абс і поспостерігати за роботою, тільки що вирубати незнаю, бо не знайшов нормальної схеми саме для цього абс
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Попробуй тупо відключити на розйомі лівий датчик - система повинна відключитись
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    це можливо зробити без підьомника? достатньо просто вивернути колесо?
     
  13. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    спробуй зняти запобіжник який відповідае за абс тоді відключиться вся система
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    справа в тому що в мому варіанті запобіжник абс фіг зна-де.його не має в 20-ці стандартних запобіжників, він схований
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    взагалі то він повинен бути під капотом.... пройдись дротом над колесом під капот і побачиш його
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ельза каже що 1 і 2-й запобіжники над панеллю реле ( в мене там 3 запобіжника). буду мати можливість, перевірю
     
  17. Rompompom

    Rompompom Початківець

    Авто:
    А4 2.4
    Завеликий зазор між давачом ABS і вінцем(можливо нерівномірно поставлений на своє робоче місце)Тестуй ще раз,чи точно той ,що міняли в помилці
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    точно той, можу навіть дати логи
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Saturday,06,October,2012,18:09:23
    3A0 907 379 ,,ABS ITTAE 20 GI V00,

    ,Group A:,'001,,,,Group B:, ,,,,Group C:,
    ,,Wheel Speed,Wheel Speed,Wheel Speed,Wheel Speed,,,,,,,,,,
    ,TIME,Front Left,Front Right,Rear Left,Rear Right,TIME,,,,,TIME,,,,
    MARKER,STAMP, km/h, km/h, km/h, km/h,STAMP,,,,,STAMP,,,,

    ,65.65,40.0,63.0,63.0,62.0,,,,,,,,,,
    ,66.05,63.0,63.0,62.0,63.0,,,,,,,,,,
    ,66.45,63.0,63.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
    ,66.88,64.0,64.0,63.0,64.0,,,,,,,,,,
    ,67.25,64.0,64.0,63.0,64.0,,,,,,,,,,
    ,67.68,64.0,65.0,64.0,65.0,,,,,,,,,,
    ,68.11,65.0,65.0,64.0,66.0,,,,,,,,,,
    ,68.54,65.0,65.0,67.0,65.0,,,,,,,,,,
    ,68.97,65.0,65.0,65.0,65.0,,,,,,,,,,
    ,69.37,65.0,65.0,65.0,65.0,,,,,,,,,,
    ,69.82,65.0,64.0,63.0,64.0,,,,,,,,,,
    ,70.20,64.0,64.0,63.0,63.0,,,,,,,,,,
    ,70.65,63.0,63.0,63.0,63.0,,,,,,,,,,
    ,71.08,63.0,62.0,62.0,63.0,,,,,,,,,,
    ,71.50,62.0,62.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
    ,71.95,62.0,63.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    покищо незнайшов прихованого запобіжника АБС, але відключивши всю шину X (вийнявши 18 реле) прокатався по Антоновича(там на нерівностях завжди проявлялись глюки) і виявив що нічого не глючить, тобто це точно зі сторони абс той паразитний опір на педалі гальм
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)