Нема електрики!!!

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем KIT, 10 вер 2007.

  1. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Виглядає це так, машина сьогодні прекрасно завелась (без бзіків з першого разу) і проїхала від стоянки до дому. При вимкненні запалювання кулери залишились крутитись (з дивним звучанням), не звертаючи на це уваги машину лишили. Повернулись через годинки 2-3 і попробували вимкнути сигналізацію і відкрити авто. Машина не реагувала, при цьому на пульті блимала червона лампочка. Відкрили авто за допомогою ключа і побачили що в машині нема електрики! Ніде! На панелі приборів, патіфон, фари, клаксон (хоча він працює тіко при заведеному авто). Завести не могли.

    Перша думка акумулятор. Відкриваю капот і помічаю що крутяться кулери (від кондюка і охолодження, я так зрозумів), від"єдную клєми, кулери зупинились, зачишчаю контакти і вішаю назад клєми, кулери крутяться, в салоні ніяких змін. відкриваю панельку з запобіжниками, знімаю запобіжник кулера, ніяких змін, кулери крутяться.

    Я вже не знаю про шо думати, може акум сів? Хоча я це уявляв поінакшому... :sad:

    Ваші думки?
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Нема електрики!!!

    !!! то що акумулятор сів то однозначно , а через що сів тут два варіанти:
    1 на радіаторі знаходиться такий собі двохрежимний датчик який міг замкнути,
    2 невернувся блок керування вентелятором.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Пол, то першим ділом тре поставити новий акум. Потім глянути на двохрежимний датчик, потім на блок регулятора вентилятора?

    Якшо той блок є, я зможу його поміняти, чи потрібно електрика?

    Вона заведеться від нового акума? Бо стоїть зараз у нас на вулиці, а хотілось би на стоянку відвезти...
     
  4. Oleksandra

    Oleksandra Active Member

    Авто:
    VW JETTA 2.0 2001
    Відповідь: Нема електрики!!!

    :cry: :cry: :cry: ну що мені робити? вдячна за любу пораду :cry: :cry: :cry:

    стоїть красуня під домом, без ознак на життя :cry: :cry: :cry:
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Нема електрики!!!

    ставиш другий акум. якщо крутиться вентилятор просто знімаєш фішку з датчика що на радіаторі,
    [​IMG]
    якщо перестали крутитись то датчик твій гайту пішов.
    якщо крутиться дальше на протязі 1 хв то блок пішов.

    Додано через 1 хвилину
    блок наскільки мені відомо в тебе є міняти його просто ключ на 10 відкруч. два болти міняєш (но без запалення.)
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Акум таки здох, завтра будем міняти. Скоріш за все то полетів датчик регулювання вентилятора (чи як.. :)), він у нас є, також поміняємо!

    Завели мафинку від лєвого акума, вентилятори то крутились, то ні. Грішу на той регулятор... :)

    Дякую, Пол, що відкликнувся!
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Якщо вам стане легше, то скажу , що моя також не заводиться з часу останньго з"їзду :) Теж щось з електрикою, не крутиться стартер
     
  8. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Нема електрики!!!

    "Єслі друзья без бабла- я етому нє буду рад"!

    Мартіні, нікому легше не стане! :)

    Я наприклад сьогодні був в шоці, як це не заводиться, а чого?!?!?!?!?:):):):):):):):)

    Добре хоч друзяки найшлись, підкинули ідейку і акум.... :)
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нема електрики!!!

    +1 Pol, стопудово датчик темп. охолодж. рідини (правильніше=терморелє вкл/викл вентилятора), він має + в обхід запалювання.
    Від лєвих машин не варто заводитись (прикурювати), це може дуже дорого закінчитись. Краще зразу новий акум.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Чекайте, хлопаки, "терморелє вкл/викл вентилятора" це добре, а от чому ж тоді крутить гвинтокрил кондюка!?

    Додано через 3 хвилини
    Крім того явно щось коротить - тому що Кіт витягав запобіжники і гвинтилятори не зупинялись... Ці кулєра не мають права йти в обхід запобіжників. Хіба, що Кіт не то витягав.
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Дуже навіть ідуть в обхід, вентилятор має свій запобіжник під капотом або прямо на корпусі мотора, і я дуже сумніваюсь, шо він їх витягав. Живлення на нього іде в обхід запалювання, переривачем виступає тільки терморелє. Ше є така фігня як датчик температури підкапотного простору, якшо його плющить, то він дає команду на терморелє включити вентилятор, тому його також варто перевірити (як правило, стоїть в районі голови в задній лівій частині біля датчика темп. масла, де точно в Борі, я не памятаю).
    А коли глючить терморелє (або на нього приходить невірна команда з датчика температури підкапотного простору), то може появитись + і на вентиляторі кондюка (який працює і як допоміжний вентилятор при критичному нагріві).
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Агаааа, даже так! Спасибі, просвітив! Просто про "датчик температури підкапотного простору" раніше не чув! Тады +1.
     
  13. Oleksandra

    Oleksandra Active Member

    Авто:
    VW JETTA 2.0 2001
    Відповідь: Нема електрики!!!

    ну вот, тепер мені ще гірше стало... ще і за тебе обідно:cry:

    Додано через 27 хвилин
    :?: Пол дав вірну оцінку ситуації, замкнул блок запуска вент (мені діагностували що він разгерметизован ще в квітні, тодіж я купила новий але не міняла а старий разгерм працював на чесному слові і як і попереджали до першої вологи яка якраз і була останній тиждень). Вчора коли я припаркувала машину вентилятори не відключились і за 3-4 години повністю посадили акамулятор. Відключилась вся електроніка, навіть електронно не могла її відкрити, сигналізація також відключилась. Прикурили вчора від позиченого акамулятора, зразу поставили свій назад і поставила машину на стоянку(коло 2-3км), відкрутив клєми від акам тому що інакше вентилятори не зупинялись.
    Сьогодні зранку першим ділом поміняла блок запуску вентилятора, завела (зі старим акам) машину поїздила заглушила - вентилятори вимкнулись як малоб бути. Акамулятор в мене Арктик, 02.2005. Машину я купила з ним 1рік3міс тому. Вже два рази він глючив, причім пару місяців тому це було з подібними ознаками між селами десь 20км від Львову, свій тодішній шок описувати небуду, другий раз на заправці- також прикольного було мало. Сьогодні вирішила поїхати перевірити акамулятор на сервісі, розряжений поганий, плотність не та що має бути на двох сервісах в один голос- хочете спокою купіть краще новий. Не знаю можно лі його реанімувати і чи варто? Готова купувати новий.
    Прокоментуйте пліз:roll:
     
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Не знаю, що за фірма АРКТІК, але якщо би це був наприклад оригінальний БОШ чи ВАРТА і пластини не коротять та не посипались то краще реанімувати, прослужить довше чим будь-яка "дєшовка" типу ІСТА, TOPLA і т.п., а купувати новий оригінальний БОШ чи ВАРТА вильється в 400-500грн.
     
  15. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Якщо АКБ розряджений, то плотність його буде низькою. А якщо його зарядити. то високою!!! То не показник, а МАЯЧНЯ!!!! Тебе розвисти пробують. Щоб ти новий АКБ купила і бажано у них. :) Реальну картину стану твого АКБ може дати електрична вилка навантаження. Вона при повній зарядці АКБ може показати варто міняти АКБ чи він ще буде ходитиме. Шукай аккумяторщика. який їх вміє обслуговувати і в нього та вилка є.
     
  16. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Нема електрики!!!

    То вродє "ТИТАН АРКТІК"
     
  17. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Нема електрики!!!

    ремонт і обслуга акумуляторів на зеленій.
     
  18. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Нема електрики!!!

    тепер все гаразд!?
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Нема електрики!!!

    Висловлюю великий ріспект і подяку товаришу Полу , який вернув до життя мого корка. Як добре, що маємо в клюбі талановитого електрика, який ще й на всі руки майстер і в скрутну хвилину і хренову погоду прийшов на допомогу, не дав згинути і попасти в руки невідомо яким майстрам з невідомо якими руками і наслідками.
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Нема електрики!!!

    2 Pol: дык а що ж з Мартіні було?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)