Немає іскри

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Prizrak, 15 чер 2009.

  1. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Немає іскри , почалося з того шо заглохла просто на ходу, завів поїхала але почала дьоргатись на всіх передачах. Потім то заводилась то нє, то їхала добре то дьоргалась. Сьогодні зранку завів рушив з місця пішла ривками , тахометр скаче туда сюда, заглохла і все не заводиться. Що робити?
    Авто Golf3 95р. АЕА 1.6 моно
     
    Останнє редагування: 15 чер 2009
  2. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    З чого ти взяв що немає іскри? Якщо так дивись комутатор, провода ВВ, і т.д.
     
  3. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Перевірив нема іскри, комутатор неможу знайти де він є, провода прозвонив все ок , іскри нема з катушки.
     
  4. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    в тебе комутатор змонтований як одне ціле з катушкою. до неї підєднаний розєм - 3 провода : чорний-червоний - живлення 12 в., зелений - сигнал з блока управління двигуном. можна перевірити чи приходить сигнал діодним індикатором, але простіше підставити робочу катушку.
     
  5. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    от ти і сам знайшов причину. + на катушку підходить? 98% що полетіла катушка.
     
  6. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Тільки що міряв на катушку 12в іде. А як перевірити чи блок управління дає на катушку сигнал?

    Підставити другу катушку немає можливості бо я не дома а за 350км від Львова та ще й в такій глуші що.... Все ще не завів. Спасайте!!!!! :shout:
     
    Останнє редагування модератором: 16 чер 2009
  7. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    А це вже серйозно....:hang1:
     
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    значить так . знімаєш катушку добренько витераєш її від пилюки і від вологості ставиш назад втикаєш всі розєми і добре обмотуєш катушку клійонками кульками всім чим маєш але не мокрим а сухим.
    і неїдь по калябанях.
    в катушці від старості і перегріву робиться в корпусі мікротріщинка яку ти можеш побачити тільки як заведеш і в темноті вона буде світитись. якщо катушка брудна або волога то всьо ти ніде не їдеш.
    мав таку ж ситуацію і нічого два рази в київ їздив на такій катушці.

    якщо з горем пополам заведеш і буде на холостих робити, а як даш газку то вглохне то катюшка ше не зовсім суха.
     
    Останнє редагування: 16 чер 2009
  9. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Коли відєдную від катушки роз'єм і втикаю назад то іскра проскакує така що аж в крищі трамбльора клацає але не заводиться і при включенні запалювання теж чути як іскра проскакує а от заслонка на моно не клацає а раніше клацала і журчало там щось короткочасно а зараз тішина. Але якщо короткочасно замкнути два контакта на роз'ємі датчика хола то і іскра проскакує і монік шуршить і клацає. Можливо ДХ пішов спати?
     
  10. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    може і дх. бігунок крутиться в режимі стартера? може зубчатий ремінь?
     
  11. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Завелась! Причина - обрив дроту червоного кольору з чорною полоскою від розєма датчика холу до ЄБУ, де саме обрив не ясно але кинув паралельно додатковий дріт завелась з пів тика, їде супер.
    Всім дякую! Тема закрита.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)