Підскажіть по опорним підшипникам, піднімаю авто на домкрат і стойка провалюється тримається на металевій тарілці опорного підшипника зі сторони маторного відсіку. Це у всіх так? Це норма? Опорні lumforder , поставив 3 тис.км назад думав може присядуть чи віжмуться в стакан ,але до сих пір так само там тарабанять. В чому справа не можу зрозуміть. все закручено та на своїх місцях... Просто стукає на нерівній дорозі та коли рушаю то передок дьоргається а потім вже кузов за собою тягне.
якщо я правильно вас розумію ....то це норма...коли авто на ходу тарілки зверху не дістають до стакана....
так коли авто на ходу то "тарілки" від стакана на 2-3 см вищі. А от якщо піднять авто на домкрат то стойка провалюється вниз і тримається на тарілці. Тобто стойка вільно рухається в вертикальному направлені... Це норма?
Я теж думав що в мене там щось обірване . Та до цього ще руки не дійшли. Кажете так нормально?! Але тоді коли наприклад переїжджаєш через лежачого мента , то авто підскакує відповідно стійка опускається і тоді калатає. То так у всіх?
Ні, аж так, не у всіх. Сказали ж, якщо на домкраті підняти, а не на ходу. У тебе стійки, якщо це вони стукають, не працюють як належить і тре їх міняти. Елементарна перевірка стойок: впираєшся всією масою (якщо більше 80кг) в крило і різко відпускаєш - авто повинно піднятися і ні в якому разі не коливатися ше раз. Якщо коливається - стійки під заміну.
це тільки в дрова вбиті стійки так перевіриш. Так це норма, стійка на домкраті має падати на ту опорну пластину, для того вона там і стоїть. Якщо стукає, зніми ту опорну пластину на не підмокраченій машині і підтягни гайку яка закручена на штоці амортизатора
Привіт всім . Сьогодні міняв супорта на тестьовій машині . Дійсно коли машину підіймаєш то тарілки лягають на стакан але вправо - вліво не гуляють . В мене коли підіймаєш машину то тарілка лягає вниз має люфт вправо вліво. В тестя такий самий Б3 тільки 1992 року.