Непонятна біда

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Bandit_666_, 8 лют 2020.

  1. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    Всім доброго вечора! Наразі потребую підказки їхав я значить по трасі коробка почала вийо* буксувала і більше 35 не їхала потім з горки скотився і поїхала підїхав до магазину заглушив! Завів і мотор видав звуки непонятні обороти різко змінюються і вона ніби храпить і мигає свічка накалу на приборці+оберти більше 2.800не підіймає ! Доїхав додому нічого не змінилося включив R шось як стукнуло і якісь звуки я заглушив чую щось тече зазирнув під низ масло калюжа я заводити звуки металеві мало з коробки тупо рікою і вона глохне хотя я ставлю на N потім ще раз заводити 0 на масу глухо!!! Що може бути??? Коли почали скакати оберти то коли глушив чув ніби десь повітря засмоктує!! До того доливав масло в двигув чуть і в коробку в коробку лив якесь до якогось бо хз яке в коробасі і в мотор також але лив хороше мотюль до хз якого) може причина в тому???ауді а6 с5 2.5 тді 1999р с_лайн
     
    Останнє редагування: 8 лют 2020
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Масло в коробку? Піди ще маргарини купи, ролзтопи і залий.
     
  3. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    Всмислі масло в коробку? Типу лив масло для акпп як має бути не моторне жеж!!!
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    капець коробці...як масло тече рікою чи з коробки чи з двигуна заводити не можна поки дюру не заткаєш
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    Дуже дивно обороти змінювалися від 800до 1000 дуже різко туди назад і супроводжувалося хрюканням
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    То шо там к коробкою? Розлетілась?
     
  7. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    нажаль так ! масло витекло і тепер не заводиться взагалі шукаю коробас но шось або дорого або хлам (дороого це 700баксів)
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо двигун AFB то коробка була скоріше всього DEQ тіпронік... мав таких дві всі пішли в районі 300-400 дол... і як ти по коробці визначих хлам чи не хлам ... тільки коли поставиш... можна ще переробити на ручку... в сумі буде трохи дорожче як купляти АКПП але маєш спокій
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Часом задумуюсь свою АКПП продати і поставити собі ручку, але як подумаю який то геморой буде шоб то всьо поставити... Та й так вже звик на автоматі шо і не впевнений шо ручку хочу...

    Я до того що краще купити іншу АКПП, а не морочитись з встановленням МКПП.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та не дуже вже аж такий геморой, якщо взяти повний комплект коробка, педалі, зчеплення, куліса...тре тільки дюрку прорізати в перегородці на зчеплення( якщо її там нема, а в більшості є тільки заглушена гумовою заглушкою) ... все решта відкручується і прикручується без проблем на штатні місця і бортовик переключити на механіку.... Геморой це правий руль на лівий бік поставити))))))
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну то якщо на передньому приводі, а на кватрі ще задній редуктор, кардан, привода інші і тд)) Коротше реально гемору більше ніж вартість відремонтувати АКПП...
    Я напевно старію, але на кожен день і на мої пробіги в рік, шось я вже ручки точно не хочу))
     
  12. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    То тому ти перестав вести свій бортовий журнал про олрода?
    В тебе такі інформативні пости з купою світлин, може відновиш, а?
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну не знаю..я вже пів року іжду на автоматі то чим далі тим більше шляк трафляє... на ручці повністю відчуваєш і контролюєш машину..на автоматі мусиш під нього підстроюватись...ДСГ і то краще. Весь спорт то або ручка або робот.. А на квадро хіба кардан довший...бо механіка меньша за атомат
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Перестав писати бо мало кому цікаво і мало кому потрібно... В нас же ж більшість людей не будуть займатися таким як я. Я більше скажу я взагалі не уявляю людей щоб таким займались. Я мотор після капіталки вже знов розбирав) Вже б давно всі машину продали))) В мене в голові, наразі, більше питань ніж відповідей і я не знаю що писати знов ж таки з тієї причини, що мені мало хто в тому допоможе, так як я і сам впринципі багато що знаю і розумію, але досі не розумію своїх проблем.
    Та й взагалі задумуюсь над продажем роуда, бо вклав туда вже 2 роуда, а проблеми так і лишились. Просто не має сил вже добити їх, хоча впевнений що вони копійочні по ціні, якщо їх знайти і вияснити))
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Кардан довший, привода інші, редуктор інший бо ГП інша і тд))

    Робот то взагалі дич повна, вони дуже тупі... Я дуже звик до АКПП, завжди є ручний режим якщо треба. А так меніпулюючи педаллю газу я спокійно розумію на якій передачі я опинюся при певному натиску. Просто звик.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)