Продам двигун 1.8 РП, стоїть на пассаті б3, пробіг 370 тис. реальний! Росхід по місту 9,5 в нормальному режимі (не пенсіонерському)), трасса 8, заправляю тільки 95 бензин. Обслуговування вчасне якісними запчастинами! Зараз їздить на машині, хто в Києві можна послухати, проїхатись. Мотор продаю з усім навісним і коробкою. Поставив і поїхав! За три роки експлуатації мотор ні разу не підвів) Недавно міняне: дтож синій, прокладка клапанної кришки, трійник датчиків охлаждайки. Недоліки: - іноді 1 передача втикається через 2гу або повторний вижим педалі щеплення - потрібно замінити гідріки (стукають коли тільки но завів машину) - бере масло прибл. 1 літр на 10000 км - потрібно замінити ущільнююче кільце дтож (коли мороз то дубіє і сочиться антифриз) Крім всього вище перечисленого все в нормі, нічого не тече не стукає не грюкає. На мотор встановлене гбо ловато, 1е покоління, але я на газу практично ніколи не їзжу. Цінник 3000, торг присутній! Саша, 0633943534, Київ. відправка в регіони Мій БЖ на драйві http://www.drive2.ru/r/volkswagen/954193/ P.S. якщо зацікавило пропонуйте свою ціну!
У мене теж таке на двох машинах. Наскільки я зрозумів, то перша передача суто для рушання з місця, тому на ходу можна включати тільки другу.
деякі пишуть що проблема вирішується встановленням груза КПП, я не встиг його знайти і прикрутити, а копати глибше і розбирати коробку через цей дефект я думаю не варто) тим більше що їзжу 70% по трасі
Ніякий грузик не допомагає, з ним просто зручніше перемикати, плавніше ручка йде. В мене теж так стало, що перша деколи туго йде, то відпускаю трохи щеплення, тоді вмикаю передачу. Так стало після того, як відрегюлювали кулісу. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
коротше кажучи - воно не варте капремонту кпп) можна спробувати поміняти на другу коробку, і не факт що в тій такого не буде.
Якщо норм їздить, то хай такі буде, наприклад мені не мішає та передача, вже привик педалькою підпустив, і все гуд.
Я маю на увазі, що майбутньому покупцеві, не обов'язково буде це ремонтувати. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
згоден, а вже теж звик) але ж я написав про болячки щоб не було потім запитань типу: "ооо, а чого це воно так???"))) і відразу подумають що я ще щось замовчую)
Мотор ще в продажу. Знятий з машини. Є коробка передач, мозги, проводка, моновприск, датчики ДТОЖ оригінальні робочі 100%, трійник ДТОЖ оригінал міняний 5000 км тому, Ремінь грм Gates пройшов 5000 км , верхня частина повітряного фільтра з патрубком, блок двигуна, гбц ціла, клапанна кришка, рульові тяги SWAG нові в упаковці, і багато всякого від мотора. Фото додам на вихідних.
моноінжектор ЕБУ "проводка датч колектор" маєш на увазі моторна коса? і колектор (впускний чи випускний)?? і який датчик? чи вся проводка з датчиками??
Все з пассата 1.8 моноінжектор 89 року Всі ціни з аллегро. якщо дорого, пишіть домовимось по ціні, бо я в цінах не орієнтуюсь. Все в списку робоче: Монік 15$ ЕБУ 20$ Коса - пропонуйте Колектор впускний 10$ ВВ провода ЗЛІВА НАПРАВО тільки 1,3,4 циліндр по 2$ Корпус фільтра ВЕРХНЯ ЧАСТИНА з патрубком 10$ Трамблер 15$ Катушка запалювання 8$ ДТОЖ Синій на ЕБУ Оригінал 8$ ДТОЖ Чорний на приборку виробник невідомий 2$ ДТОЖ червоний підігрів їжачка виробник невідомий 2$ КПП 40$ трійник ДТОЖ Оригінал пройшов 5000 км 8$ Блок двигуна з поршнями, гбц, клапанна кришка, шківи. На вихідних поїду в гараж передивлюся що ще є і фото зроблю.
Блок двигуна+гбц+впускний+випускний колектор+лямбда 2500 грн! шара! на моторі ще 100000 можна без проблем кататись! Можу в комплекті гбо докинути 1 покоління!