Стався нині зі мною неприємний трабл. Вибрався на свому scirocco в далеку поїздку до родичів, їхати 120 км в сторону Стрия. На мості через Дністер в районі Миколаєва на швидкості 80 км/год відчув 2 сильних удари, колеса самі заблокувалися, відчуття було ніби на швидкості врубив режим паркінгу (в мене автомат). Я зупинився, включив нейтральну, перегазував, двигун працює нормально. Почав рушати, при розгоні знову удар, передедні колеса заблокувались. Перед тим були такі симптоми: 1. 2 тижні тому в лівій стороні був відчутний методичний шургіт в залежності від швидкості, потім він пропав 2. Щось вило, як турбіна в правій стороні. Після ударів спробував їхати далі, тримав швидкість близько 50 км/год, якщо не гальмувати і не розганятись, тобто тримати сталу швидкість, то чути тільки виття але все решту нормально - ударів більше не було. Тільки починаєш гальмувати або знижувати швидкість, відразу з'являється сильний шургіт в районі правого колеса. Я подумав що це ступичний підшипник, але по дорозі радився телефонічно з майстром, він казав, що якщо під час прямолінійного руху зі сталою швидкістю робити легкий рух кермом "в натяг" в ліву або праву сторону, то виття мало б пропасти, якщо б це був підшипник. Друга моя теорія була, що посипалась зовнішня граната, але під час дріфтування на заправці кругами з вивернутими до упору колесами, ніяких хрустів не було чути. Перемацав всі деталі приводу -нічого не було перегріто, масло з АКПП було чисте і рівень нормальний. Далі було таке що під час рівномірного руху відчувалось якесь калатання, ніби якась мет. частинка калатається в пустій коробці. І коли зменшуєш швидкість то ніби щось металічне по асфальту тянеться, так шуршить. Думав що коробка АКПП, ... може бути але коли включаєш нейтральну і йдеш накатом, то шум залишається, тепер є такі підозри: 1. Внутрішній ШРУС 2. Диференціал Їхати реально страшно, боюсь що наступним клином винесе на зустрічну... До сервісів нормальних далеко, бо знаходжусь в батьків в Долині. http://volkswagen.msk.ru/forum/pda/index.php/t34957.html - тут ніби подібне описувалось. Підкажіть, може хтось знає, що коїться?
Я в автоматах не розбираюсь, але мої підозри - диференціал. Можливо якась шестерня/підшипник частково розсипалась - і частинки клинять диференціал. Шруси тут нідочого, так само як і ступичні підшипники (шанси, шо одночасно клинить 2 сторони - 0,0001).
Треба допомоги. На малюнку чорна "Г"-подібна штука з отвором це фільтр АКПП. Тут же цей фільтр під номером 15 з каталожним номером 001325429 Букви коробки CMJ Питання чи цей фільтр має металічну сітку і являється багаторазового використанні чи він одноразовий і потребує заміни при кожній заміні ATF? Може хтось має фотки цього фільтра в каталогах чи якусь додаткову інфу по ньому. Буду вдячний за любу додаткову інфу.
А може бути і підшипник ступиці. Автомат бачить що клинить колесо і може блокувати друге колесо. я не дуже в тому спец, але причина може бути там. Я б звідти починав діагностику.
Та то я давно пофіксив АКПП, там розсипався підшипник первинного валу, а розсипався він через те, що в редукторі не було масла трансмісійного. Поміняв 2 підшипники за 400 грн і 700 грн. робота майстра.
Сіко, порада тобі - перед тим як на щось відповідати, звертай увагу на 1. Дату коли це написано 2. Прочитай, що уже відповіли до тебе Ато я помітив в тебе таке не перший раз уже