Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Mishel, 6 сер 2008.

  1. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Гольф 3, 2.0 16V (110)kw

    Вмене така проблемка, на холостих оборотах двигун коли холодний працює нормально, а коли прогріється таке враження ніби троїть! коли нажимаю різко на педаль акселератора до 1200 обертів а потім відпускаю обороти різко падають майже глохне а потім знову набирає оборотів до1100 і падає 950-930, інколи взагалі може заглохнути. Коли їду на першій передачі в натяжку(тобто відпустивши газ) і нажимаю трошки на газ машина починає дьоргатись, а потім все нормально! підкажіть вчому причина???
    Поміняв лямбда зонд, а розхід бензини незмінився, на холостих обертах на приборці показує 13-14л, а коли їду до 20л! підключався і тестував, помилок немеє, все працює неможу оприділити вчому проблема!????? підкажіть щось!!!:cry:
     
  2. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    і вмене теж те саме тільки на Гольфі ІІ вже хотів сам писати а дивлюся тема вже є. Підкажіть в чому причина.


    Може від бензини бо це сталось після заправки. Заправляв на ОККО А95. але до цього там завжди заправляв і нічого подібного не було. Правда розхід не перевіряв.
     
  3. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Може від бензини бо це сталось після заправки. Заправляв на ОККО А95. але до цього там завжди заправляв і нічого подібного не було. Правда розхід не перевіряв.[/QUOTE]



    Мені теж здається шо це почалось від заправки, але я вже заливав на іншій заправці і змін ніяких!:sad:
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    ІМХО: шукайте невраховані підсоси повітря - диряві шланги і т д!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Значить двигун АБФ, сист. вприску дігіфант...
    Кут запалювання перевіряв? Чому міняв лямбду і шо вона показує після заміни (напруга/зміна на лямбді при працюючому моторі)? Колір свічок (бажано фото)? Як веде себе машина при повністю прогрітому двигуні, при нагрузці на високих обертах? Після заміни лямбди мозги обнуляв?
    То, шо ти описуєш, подібно на перезбагачену суміш на ХХ, і при їзді також. Якшо брати до уваги, що лямбда нова і справна і мозги її правильно бачать, то скоріше за все причина в ДТОР, який дає сигнал на мозги (НЕ той, шо іде на приборку чи вентилятор). Підстав завідомо робочий або протестуй свій. В другу чергу я б дивився ДПДЗ і взагалі не зле було б промити блок ДЗ. І не зашкодить пошукати підсоси повітря на стиках, подивитись чи всі трубки вакуумні на місцях.
    Коли це все зробиш і нічого не допоможе-напишу шо робити далі. І напиши після чого то сталось.
     
  6. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Кут запалювання перевірити стробоскопом або ВАг-комом на будь-якому норм. сервісі.
    Лямбда перевіряється на роб. прогрітому двигуні тестером, вимірювання в режимі вольтметра, має бути від 0.1 до 0.9 В з зміною раз в півсекунди, міряти між проводами керування лямбдою або + керування і кузовом. Підігрів лямбди має показувати постійний + (напругу акум. батареї).
    Колір свічок подивись полюбому і сфоткай, або опиши детально. До речі, свічки правильні для того мотора (згідно мануалу)?
    Все вказує на перезбагачену суміш на ХХ і неповній нагрузці, бо на повній нагрузці це не так відчутно. Я б шукав причину в датчику темп. впускн. повітря і ДТОР, графік їх перевірки є в мануалах, кину тобі на мило (якшо ти його напишеш, в даних його нема), найдеш, там же знайдеш де вони розміщені. Обидва ці датчики мають однаковий графік зміни опору відповідно до темп.
    А ще наполегливо раджу промити ДЗ і всі її канали, подивитись чи всі дроти цілі до фішки датч. положення ДЗ, перевірити всі вакуумні шланги, особливо той, шо іде до ЕБУ. Ну і можеш пропаяти реле живлення мозгів (3-тє місце в монтажному блоці, маркування зазвичай 30), то якшо буває шо машина глохне і не чути БН.
    пи.си. можеш на ти до мене, я не такий дуже старий))
     
  8. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Моє мило:
    Misha_tmi@ukr.net

    Фотки закину на твоє!
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    дивись мило і тести датчики
     
  10. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Yur перевір вакум і по мірі можливості заміни вакумні шланги. У мене така сама проблема була, глохла на перехрестях і коли нажимав на педаль гальмування. Замінив усі шланги вакумної системи і все стало гаразд. І ще була пробита діафрагма у вакумному прискорювачі.
     
  11. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Дивився на мило, але нічого неприходило!:-(
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    кинув ще раз...аутлук сцуко глючний
     
  13. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

     
  14. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Спасибі друже, зараз ситуація покращилася. Пишу чому: колись вечором мені нізтого нізсього заглохла машина. Я вже раз писав про ту проблемку, але відповіді повної так і не отримав, ну менше з тим. Короче, коли я знімав вечором фільтра повітряного, а до нього іде така трубочка з карбюратора, я її ввідєднав а на місце потім забув поставити, (було темно, а фонарика невзяв з собою) от і підсмоктувало повітря в карб. Але проблемка була ще в самі бензині, перед тим залив на ОККО А-95 так як завжди заливав, але вона виявилася дуже і дуже поганою. Вирішив її виїздити до кінця, потім залив А-95 Puls. І тут результат відразу змінився на кращий. Зараз вроді би проблем немає.
     
  15. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Сьогодні ваг-ком показав помилку, "0519 - датчик давления в впускном коллєкторе!"

    Підкажіть де саме він знаходиться і що зним можна зробити?система вприску вмене не дігіфант, а мотронік.
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Мотронік? В тебе 9А двигун? Тоді КЕ-Мотронік, але то мех. вприск, і він не має датчика тиску в впускному колекторі, то я тобі точно можу сказати. Кароче, скинь фотку підкапотного. На АБФі мотронік не може стояти, а 2.0 16 ве є тільки АБФ і 9А (про самі нові не будемо говорити). НА АБФ тільки дігіфант може стояти, на 9А тільки КЕ-Мотронік.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    1 -фотка, після заміни лямбди!
    2 -фотка, до заміни лямбди!
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Дивився фото підкапотного, то точно АБФ і вприск Дігіфант (версія 2.0 або 3.0.), на тому двигуні не може стояти Мотронік. І звідки ти взяв, шо то мотронік? Судячи по свічках, суміш трохи забагата. Свічки точно під той двигун? Ну і я вже писав, шо перевіряти, мануали відправив тобі нарешті.
     
  19. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Мануали отримав, спасибі! Свічки під той двигун, проблемку усунув, зараз все нормально!
    Зняв кришку ГРМ (ремня) перевірив чи правильно виставлені мітки, вимтавив нижню мітку, а верхня незіграла на один зуб, переставив так як повинно бути і все стало на своє місце, тобто все внормувалось, машинка ожила!:-D Отже проблема була у вишесказаному!
    Пи.си ще раз дякую за допомогу!
     
  20. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: Нестабільні обороти двигуна, великий розхід!?

    Хлопці шо може бути двигун 2Е 2.0 і., на холодну працює добре коли тільки починаєш рушати з місця починає дьоргати всьою машиною навіть глохне а коли прогріти то їде добре. буває оберти плавають.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)