Цього літа вирішили з"їздити до родичів в Росію. Їхати мали на декілька днів (приблизно 10 днів), тож на кордоні отримали пропуск для автомобіля на 2 тижні (з 29.06 по 13.07). Не вписатись у ці рамки - означає великий штраф, тож 11.07 виїхали (м.Єйск, Краснодарський край). Невідомо чому, але дуже спішили (до кордону годин 8, якщо їхати на розслабоні). Заїзджаючи у Ростовську (м. Ростов на Дону) область проїхали пост ДАЇ (ГАИ) зі стоп - контролем, я прищіпнувся (їхав ззаду, тож вважав це не надто необхідним, та всеж). Після стоп - контролю набрали звичну швидкість (до того їхали 160 - 200, тож продовжили набирати теж саме). Та сталось так, що дороги у цій області значно гірші і перед одним з поворотів нас добряче підкинуло на "шифері", так як повертати уже було необхідно - колеса були викручені, але це сталось в повітрі (перед підкинуло і колеса на мить були у повітрі), тож приземлились на повернених (занадто) колесах. КОМУ ВАЖКО "асіліть многа букаф" - починайте звідси. машину почало кидати по дорозі, двічі викинуло на зустрічну смугу (благо машин не було), один раз викинуло на праву обочину і вслід за цим, юзом, викинуло в лівий кювет (через зустрічну - боком). При цьому нас одразу перекинуло на бік і тягло по землі, попавши в невеличкий рів перед городом (власне біля траси було поле) відірвало праве заднє колесо - спрацювало два аір-бега (боковий-продовгастий та правого переднього сидіння). Протянуло ще трішки - лопнуло скло (цілим залишилось праве заднє - власне моє). Вкінці кінців нас перекинуло на дах. ВАЖЛИВО Всі залишились живі, адже були прищепнуті пасками безпеки. Явних пошкоджень не отримали (царапини та синяки не рахуються) ПРОХАННЯ не засмідчувати тему безглуздими запитаннями та вигуками "добре, що живі" (з цим можете звертатись в ПП - відповім кожному). ЗАПИТАННЯ Звернулись у місцеве ГАЇ, описали ситуацію, склали протокол - адміністративних та кримінальних порушень немає. Звернулись в таможню - продовжили термін перебування авто (точніше залишків) на пів року. Подальші дії ? Звісно хочеться пройти ситуацію з мінімальними матеріальними затратами (КАСКО немає, тільки цивілка). Які будуть поради ? Ремонтувати і продавати ? На деталі ? На документи? Де можна взнати приблизні варіанти та оплату ? Стикнувся з цим вперше, власну думку висловлювати важко, адже маса підводного каміння. ФОТО
Вітаю з другим народженням. Судячи з фото, відновлювати в принципі машину можна, хоч і роботи багатенько. Тому для початку мусите оцінити вартість цих робіт і порівняти з купівлею такої машини в Європі для постановки на документи старої. Якщо друге дешевше, то продавати металобрухт і гнати бору з німців або поляків. До речі, чи не вкурсі, який саме двигун у вашій? Не ABF часом?
2.0 8 клапанів - букви мотора не бачив зроду... Якщо допоможе - МЕКСИКА 2001 рік квітень - її народження. + запитання - евакуатор сюди 2к доларів - скільки тут коштують доки ? І скільки вона потяне на деталі ? 2 к доларів - це двигун + навісне + коробка ? чи не дотягує ? п.с. Ставити тут на номера непотрібно, адже довдки від місцевого ГАИ так і невзяли - це всеж ТЗ. Техогляд ще на 2 роки =)
заміну кузова можна робити! цей кузов також можна зробити, дах переварити інший, но то буде коштувати дуже дорого, там роботом тре витягувати щось? але така авто коштує біля 10 тис баксів тому фіг зна чи вартує, чесно кажучи , я б невідновляв, а продав нехай хтось інший відновляє, хто має власний автосервіс. тобі вона дорого обійдеться якщо буш робити сам, тобто будеш у більшому мінусі якщо зробиш і продаш, ніж продаш докладеш і купиш іншу авто. і як оціниш вартість роботи незабуть додоати 20%, повір воно десь так і виходить, Завжди мля дороще,, покажи машину 3-4 різним майстрам, що вони скажуть. я можу помилятись....
Розумыэте, э така ситуація... авто в Росії... Тож для початку її треба гнати сюди... Тому хочу взнати всі можливі варіанти збуту її... п.с. евакуатор сюди 2000 доларів.
тре рахувати все, і прицінюватись за скільки можна збути . """"""""я б невідновляв, а продав нехай хтось інший відновляє, хто має власний автосервіс. тобі вона дорого обійдеться якщо буш робити сам, тобто будеш у більшому мінусі якщо зробиш і продаш, ніж продаш докладеш і купиш іншу авто."""""""
Зайди на сайт auto.ria.ua там є багато оголошень і в т.ч. і авто після ДТП там зможеш і прикинути по цінах битих автомобілів, попробуй поставити там оголошення це всеукраїнський сайт, там авто з цілої України і дуже часто коли хтось подає оголошення пропонують і Б\У запчастини до них. Попробуй взнати чи можливо продати авто на запчастини в Росії а документи у нас. Ще один негативний фактор це дуже висока ціна за евакуатора, я недавно дивився ціни автомобілів після ДТП думаю в тому стані яка вона є максимум 6 тис. у.о. (це моя власна думка).
ось так вона виглядає, дешевше її гнати туди, авто можна відтягнути на стоянку яка охороняється.. і вже гнати туди авто знайомих, родичів, ...... я думаю в оренду попитай може хто має і дасть, під завдаток.
а як нарахунок купівлі не розмитненого автоі перебивання номера ? Чи мєнінгітно і які співпадіння потрібні ? Бо на авто ріа продають 2000 рік за 4000 баксів.
Дамс... Нічого сказати... Добре що всі живі!!! От тобі номер сервісу 8 ноль 673924149 - Василь (власник) / 8 ноль 979643799 - Роман (робочий). Я бачив, як хлопці відновили Міні Купера після такої ж ситуації, тільки куперу була більша "жопа"!!! Вартість робіт, як не помиляюсь 2000 вбитих єнотів, без запчастин! Подзвони спитай! Успіху KIT!!!
машину тре забирати додому однозначно, ти її притягни а вже тут буш шобі вирішувати, робити чи ні, на те вже буш мати час. а з понеділка більше одноклібників буде на звязку може в кого є можливість біль конкретно допомогти. а тягнути на лафеті однозначно а не за 2 000 баксів, то Космос ціна.
Питається, навіщо її взагалі робити ? Якщо на авто ріа є купа машин без доків ? Хіба так гєморно перекидати доки ? на донора ?