невідома болячка автомобіля

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Player, 4 вер 2010.

  1. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Ситуація така: вмер трамплер, його було замінено на аналогічний б/у. Декілька днів експлотації - все гуд! Сьогодні машинка почала смикати (рухався при швидкості 100 км/год; ніяких різких натискань на акселератор не було). Карб місяць тому чистився. Що то може бути?
     
  2. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Додам: короткочасних ривків декілька, потім все в нормі (деякий час).
     
  3. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Едентично смикалась, був пошкоджений сигнальний дріт (червоний з білою полосою) від компа до датчика хола. Коли перервався зовсім то перестала заводитись, дублював новим дротом все працює по сьогоднішній день.
    Можливо що в тебе попередній трамблер був робочий, бо я теж грішив на трамблер, порухав дроти контакт появився все ок їде, через день ,два то саме знову смикаеться. В момент смикання стрілка тахометра теж короткочасно смикалась що візуально було видно. Шукав причину місяць, поки остаточно не перестала заводитись, міняв трамблери, свічки , дроти , катушку все бесполезно.



    [​IMG]
     
  4. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Попередній трамблер був неробочий (його заклинило і обірвало привідний пластиковий диск).
    Сьогодні машинка посмикалась і заглохла. Виявилось що немає іскри. Від'єднав жгут від трамблера та під'єднав ВАЗівське аварійне запалення - машинка завелась. Потім назад під'єднав до трамблера знятий жгут - трамблер працює!
    Питання: чи може датчик Холла то працювати то не працювати???????
     
  5. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    В мене таке було, але причина не у самому датчику, а у його дротах була, - від старості їхня ізоляція посипалась і деколи "ковбасило".
     
  6. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    От і в мене причина була в дротах датчика хола. Перевіряй дроти які ідуть на ДХ.

    [​IMG]
     
  7. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    На роз'ємі ДХ був поганий контакт (окислені). Маю надію, що проблема була саме в цьому. Поїздимо декілька днів - стане ясно.
    Дякую всім хто допоміг порадою!!!!!
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Щоб нестворювати нову тему запитаю тут: на холостих, після прогріву падають оберти з 1000 до 250, потім система вирівнює до 1000 працює сек 30 і все повторюється(оберти падають плавно, набір різкий). Далі при русі якщо натискаю педаль газу відчувається що двигун давиться(свічки чорні, тай глушник теж в сажі) і практично не набирає обертів(без різниці чи з гори чи в гору).Якщо повністю відпустити педаль(гальмування двигуном) а потім натиснути то сек 10-15 аж тормозить потім плавно починає набирати оберти, якщо крутити двигун без нагрузки то в районі 6000об/хв починає давитися(не відсічка 100:wacko:. Свічки нові(5000 пробігу), лямбда нова(20000 універсальна), датчики температури перевіряв все в нормі. Да і почав трохи грітися двигун(вища температура ніж завжди),. Підкажіть в чому може бути проблема, бо спочатку думав що бензонасос недокачує але свічки чорні отже йде перелив, чи можлива така проблема при підтіканні чи поломці якоїсь форсунки(їх 4 шт працюють паралельно і одночасно). Авто гольф2 1,3і NZ. Дякую!
     
  9. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    В мене аналогічна ситуація, але такий глюк буває раз в 3-4 місяці. так і не знаю що то є.... Бачу така проблема поширена серед 1.3 МН
     
  10. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Нова проблема: при відпущеній педалі щеплення з'явлається неприємний шурхіт з боку КПП. Коли педаль щеплення натискаєш - шум зникає. Що то може бути(підшипник кпп, вижимний, щеплення)?????
    P.S. Цілий тиждень якісь проблеми з авто наче поворожили!
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Вижимний. Такий шурхіт як лоторея, можеш ще 10 років їздити а можеш і день.
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Перевірив всі датчики по книжці все норма, а проблема залишалася, потім відключив лямбду і двигун вирівнявся, холостий в нормі, набір швидкості є хоча трохи тупувато але... Я розумію що авто працює в аварійному режимі тому запитую у власників 1,3і яка напруга повина бути на лямбді? Fast якщо я непомиляюсь ти десь писав що міряв напругу то в там було ~0,50 а має бути ~0,95 бо в мене теж показує тестер 0,47-0,48 при відключеній лямбді а при підключеній 0,37-0,3(на холостому) і падає до 0,10-0,17 на обертах. Дякую!
     
  13. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Приколи з трамблером продувжуються!!! Перестає робити - ставлю аварійне запалення і все працює, підключаю до трамблера - той теж починає працювати! Можливо всередині трамблера контакт пропадає???????????
     
  14. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Слово трамблер я НЕНАВИДЖУ!!!!!!!!!!!!
    Сьогодні вияли неполадку датчика холла в новому трамблері але витягти його так і не змогли, бо не вдяється витягти шпонку з тригерної пластини (хоча книга пише, що заміна датчика можлива без зняття трамблера).Мо хто підкаже як то зробити?
    Закінчення історії таке: завтра трамблер віддаю одному кулібіну - хай спробує почаклувати. Якщо в нього невийде - буду калхозити від ВАЗ 2108. Якщо хто таке робив - поділіться досвідом!!!! Чекаю на поради, бо вже зовсім зневірився!!!!!!!
    (((((((((((((( Машинка не на ходу - настрій зовсім відсутній!!!!!!!!!!
     
  15. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Не буду створювати нову тему.
    Двигун 1,6 ТД, від Пассата.
    Двигун поводить себе якось дуже дивно.
    1. Холості в мене 1000 об.
    2. До 2100 об. дуже мала потужність, яка різко виростає після 2100 об.
    3. Їсть порядно солярку(7,5-8 л на 100 км в мішаному циклі).

    На попередній машині він стояв з інтеркулером. В себе я його не ставив, бо не влазиться, потрібно кулер від Венто, або Гольфа.
    Для порівняння попередній мотор:

    1. 800 об.
    2. Потужність наростала поступово від 1000 обертів і на низах чулась потужність.
    3. 6-6,5 л в мішаному циклі.

    Попередній двигун - 1,9 ТД Вентівський.
     
  16. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    хз в мене шось колись таке спостерігалося але в мене постійно було підвищені обороти так я змінив термостат і все було норм.він застряг на великому колі і не давав мортору нагріватися така версія була. пізніше було так що авто тупило до включення турбіни тобто до 2,5 тис. сунуло потім відчувався піддрив не вияснив що сталося десь зникло. і от недавно було шо тупило жостко обороти малі як нагрівалася і термостат відкривався то до 600 ледве дотягувало заміних фільтир паливний трохи вирівнялося. інтеркулер тут нідочого як він так в тебе не влазить лол. в мене все стоїть
     
  17. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Пассатівський інтеркулер ширший і не влазить за крилом в штатне місце. На рахунок паливного фільтра - попробую завтра поміняти. На рахунок термостата - все в нормі.... В цього мотора турбіна працює постійно, просто на 2,5 тис обертів вона набирає максимальний тиск. Грішу ще на форсунки.....
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трамблер тре знімати. На двигуні невдобно і можна сам корпус ДХ зламати. Колхозиться просто треба тільки трохи підпиляти корпус і посадити на епоксидку.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо в тебе турбіна з геометрією то можливо шторки клинять, або перепускний клапан. Взагалі То тре діагностику робити, а то так гадати довго можна.
     
  20. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Тесть у свого друзяки знайшов такий самий татчик Холла як і в моєму трамблері. Його було успішно інтегровано в мій трамблер! Машинка шепче! Всім відгукнувшимся ВЕЛИЧЕЗН ДЯКУЮ!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)