Ситуація така: вмер трамплер, його було замінено на аналогічний б/у. Декілька днів експлотації - все гуд! Сьогодні машинка почала смикати (рухався при швидкості 100 км/год; ніяких різких натискань на акселератор не було). Карб місяць тому чистився. Що то може бути?
Едентично смикалась, був пошкоджений сигнальний дріт (червоний з білою полосою) від компа до датчика хола. Коли перервався зовсім то перестала заводитись, дублював новим дротом все працює по сьогоднішній день. Можливо що в тебе попередній трамблер був робочий, бо я теж грішив на трамблер, порухав дроти контакт появився все ок їде, через день ,два то саме знову смикаеться. В момент смикання стрілка тахометра теж короткочасно смикалась що візуально було видно. Шукав причину місяць, поки остаточно не перестала заводитись, міняв трамблери, свічки , дроти , катушку все бесполезно.
Попередній трамблер був неробочий (його заклинило і обірвало привідний пластиковий диск). Сьогодні машинка посмикалась і заглохла. Виявилось що немає іскри. Від'єднав жгут від трамблера та під'єднав ВАЗівське аварійне запалення - машинка завелась. Потім назад під'єднав до трамблера знятий жгут - трамблер працює! Питання: чи може датчик Холла то працювати то не працювати???????
В мене таке було, але причина не у самому датчику, а у його дротах була, - від старості їхня ізоляція посипалась і деколи "ковбасило".
На роз'ємі ДХ був поганий контакт (окислені). Маю надію, що проблема була саме в цьому. Поїздимо декілька днів - стане ясно. Дякую всім хто допоміг порадою!!!!!
Щоб нестворювати нову тему запитаю тут: на холостих, після прогріву падають оберти з 1000 до 250, потім система вирівнює до 1000 працює сек 30 і все повторюється(оберти падають плавно, набір різкий). Далі при русі якщо натискаю педаль газу відчувається що двигун давиться(свічки чорні, тай глушник теж в сажі) і практично не набирає обертів(без різниці чи з гори чи в гору).Якщо повністю відпустити педаль(гальмування двигуном) а потім натиснути то сек 10-15 аж тормозить потім плавно починає набирати оберти, якщо крутити двигун без нагрузки то в районі 6000об/хв починає давитися(не відсічка 100. Свічки нові(5000 пробігу), лямбда нова(20000 універсальна), датчики температури перевіряв все в нормі. Да і почав трохи грітися двигун(вища температура ніж завжди),. Підкажіть в чому може бути проблема, бо спочатку думав що бензонасос недокачує але свічки чорні отже йде перелив, чи можлива така проблема при підтіканні чи поломці якоїсь форсунки(їх 4 шт працюють паралельно і одночасно). Авто гольф2 1,3і NZ. Дякую!
В мене аналогічна ситуація, але такий глюк буває раз в 3-4 місяці. так і не знаю що то є.... Бачу така проблема поширена серед 1.3 МН
Нова проблема: при відпущеній педалі щеплення з'явлається неприємний шурхіт з боку КПП. Коли педаль щеплення натискаєш - шум зникає. Що то може бути(підшипник кпп, вижимний, щеплення)????? P.S. Цілий тиждень якісь проблеми з авто наче поворожили!
Перевірив всі датчики по книжці все норма, а проблема залишалася, потім відключив лямбду і двигун вирівнявся, холостий в нормі, набір швидкості є хоча трохи тупувато але... Я розумію що авто працює в аварійному режимі тому запитую у власників 1,3і яка напруга повина бути на лямбді? Fast якщо я непомиляюсь ти десь писав що міряв напругу то в там було ~0,50 а має бути ~0,95 бо в мене теж показує тестер 0,47-0,48 при відключеній лямбді а при підключеній 0,37-0,3(на холостому) і падає до 0,10-0,17 на обертах. Дякую!
Приколи з трамблером продувжуються!!! Перестає робити - ставлю аварійне запалення і все працює, підключаю до трамблера - той теж починає працювати! Можливо всередині трамблера контакт пропадає???????????
Слово трамблер я НЕНАВИДЖУ!!!!!!!!!!!! Сьогодні вияли неполадку датчика холла в новому трамблері але витягти його так і не змогли, бо не вдяється витягти шпонку з тригерної пластини (хоча книга пише, що заміна датчика можлива без зняття трамблера).Мо хто підкаже як то зробити? Закінчення історії таке: завтра трамблер віддаю одному кулібіну - хай спробує почаклувати. Якщо в нього невийде - буду калхозити від ВАЗ 2108. Якщо хто таке робив - поділіться досвідом!!!! Чекаю на поради, бо вже зовсім зневірився!!!!!!! (((((((((((((( Машинка не на ходу - настрій зовсім відсутній!!!!!!!!!!
Не буду створювати нову тему. Двигун 1,6 ТД, від Пассата. Двигун поводить себе якось дуже дивно. 1. Холості в мене 1000 об. 2. До 2100 об. дуже мала потужність, яка різко виростає після 2100 об. 3. Їсть порядно солярку(7,5-8 л на 100 км в мішаному циклі). На попередній машині він стояв з інтеркулером. В себе я його не ставив, бо не влазиться, потрібно кулер від Венто, або Гольфа. Для порівняння попередній мотор: 1. 800 об. 2. Потужність наростала поступово від 1000 обертів і на низах чулась потужність. 3. 6-6,5 л в мішаному циклі. Попередній двигун - 1,9 ТД Вентівський.
хз в мене шось колись таке спостерігалося але в мене постійно було підвищені обороти так я змінив термостат і все було норм.він застряг на великому колі і не давав мортору нагріватися така версія була. пізніше було так що авто тупило до включення турбіни тобто до 2,5 тис. сунуло потім відчувався піддрив не вияснив що сталося десь зникло. і от недавно було шо тупило жостко обороти малі як нагрівалася і термостат відкривався то до 600 ледве дотягувало заміних фільтир паливний трохи вирівнялося. інтеркулер тут нідочого як він так в тебе не влазить лол. в мене все стоїть
Пассатівський інтеркулер ширший і не влазить за крилом в штатне місце. На рахунок паливного фільтра - попробую завтра поміняти. На рахунок термостата - все в нормі.... В цього мотора турбіна працює постійно, просто на 2,5 тис обертів вона набирає максимальний тиск. Грішу ще на форсунки.....
Трамблер тре знімати. На двигуні невдобно і можна сам корпус ДХ зламати. Колхозиться просто треба тільки трохи підпиляти корпус і посадити на епоксидку.
Якщо в тебе турбіна з геометрією то можливо шторки клинять, або перепускний клапан. Взагалі То тре діагностику робити, а то так гадати довго можна.
Тесть у свого друзяки знайшов такий самий татчик Холла як і в моєму трамблері. Його було успішно інтегровано в мій трамблер! Машинка шепче! Всім відгукнувшимся ВЕЛИЧЕЗН ДЯКУЮ!