Невідома проблема?!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ENERGY, 21 кві 2009.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Одразу вибачаюсь, якщо не зовсім в ту рубрику - просто не знаю в чому проблема, а порада потрібна негайно, так як машина потрібна.
    Цілі вихідні відкатав без сучка і задорінкі в сумі біля 400км. І от сьогодні зранку виїжджаю зі стоянки, нормально прогрів, двигун вже десь працював хвилин 15, тільки проїхав метрів 100, і несподівано глохне біля самих воріт стоянки. Пробую одразу завести, навіть не схватує двигун, підкачування педалькою газу нічого не дає. Вся високольтна проводка нормально закріплена (раніше шось відходило в цьому плані і любила підтроювати, іноді глохнути але потім через деякий час заводилась) Свічки не засрані, правда невідомо чому, деякі виявилися не зовсім до кінця закручені :dntknw:, закручував в суботу на теплому моторі і до кінця.
    Одним словом все перещупавши і крутнувши стартером разів 10 кинув і побіг на роботу.
    Ще один нюанс, в карбі під повітряною заслонкою щось блистить, таке враження що бенза (але можливо то оптичний обман), там вона повинна бути ?
    Які будуть поради крім перевірення чи йде іскра від котушки і від свічок?
     
  2. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    хляпни чуть бензини в карб і подивися чи схопить
     
  3. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Перевір чи ремінь ГРМ цілий. Могло злизати зуби.
     
  4. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    підкачуванням педалі газу ти залив карб бензиною.. треба натиснути педаль в полік і покрутити стартером в такому режимі лишня бензина вихляпається і машина повинна завестись.. а взагалі то треба з талкачя завести і подивитись шо буде далі..
     
  5. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    я згідний на 100% за приводний ремінь
    але якшо його порвало то погнуло клапана
     
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Біглий огляд після роботи показує, що іскра не йде ще від котушки. Так що надіюсь на рахунок ременя обійдеться. Зараз воорожусь тестером і буду дивитись чи взагалі напруга доходить до котушки. Якщо не доходить - то де далі шукати проблему ?
     
  7. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    в тебе яка сигналізація стоїть?
     
  8. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Якшо проблеми з ремнем ГРМ, не буде крутитись промвал, не буде працювати датчик Хола, не буде подаватись сигнал на комутатор і відповідно котушка не буде давати іскру. Не впевнений, але ніби так. Зніми кожух ремня ГРМ і подивись чи нема зубів розсипаних.
     
  9. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    З ременем ГРМ все добре, перевіряв, крутиться все. Напевно проблема з проводкою, бо на котушці запалювання на виводі +15, напруги нема ні при яких обставинах, ні при увімкненому запалюванні, ні при увімкненому стартері (з"являються лише якісь 0,15-0,3в, що схоже на якісь наводки).
    Знайомий порадив підключити напряму від акумулятора - але зразу починає сильно іскрити і дріт грітися, тому від такої ідеї відмовився.
    Що скажете панове, машина терміново потрібна в пятницю, а тут така дилемка :sad:
    Сигналізація Конвой SP15LR, блокування походу увімкнене якраз на блокування запалювання.
     
    Останнє редагування: 21 кві 2009
  10. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Перевір бобіну , датчик Холла
     
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Наскільки я знаю в моїй звичайній контактній системі запалювання датчика Холла немає. А от як перевірити котушку запалювання (це наскільки я розумію та ж бобіна) ? Та й плюс 12В не приходить на клему +15 на котушці, по логіці діло не в ній.
     
  12. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    можливо релюшка від сигналки???
     
  13. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)


    можливо шо в тебе просто замок запалення навернувся або скоріше всього релюшка якась чи банальний запобіжник.
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну найпростіше - запобіжники я вчора перевірив вже два рази всі. Був згорілий але здається від поворотів лише. Також починаю думати або на сигналку, або на замок запалювання. Сьогодні маю зустрітись з людиною, яка ставила сигналізацію, може щось прояснить.
    Мене от тільки непокоїть чому, якщо напряму на котушку від акуулятора подати +12в і обійти замок запалювання починає капітально іскрити. Це ж номінальний режим роботи. Нічого не зрозуміло :sad:
     
  15. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Уважно оглянь корпус котушки, можливо він тріснув, тоді треба міняти. Деколи важко помітити тріщини на корпусі котушки, але є надійний спосіб: в темну пору доби або в будь-якому темному місці крутиш стартером - якщо під капотом ідуть "блискавки", значить це воно (тріснув корпус).
    П.С. Бажано мати з собою помічника, щоб спостерігав за дійством під капотом або крутив, бо "блискавки" можуть бути ледь помітні.
     
  16. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    Сигналізація Конвой SP15LR, блокування походу увімкнене якраз на блокування запалювання.[/QUOTE]

    Просто мене з під роботи два рази тягнули,ні ч/з прикурювач ні з толкача не заводилася,поки не поїхав і дав втик,тим що сигналізацію ставили вони щось зробили ,правда сказали що проблема не в тому:) вже пів року їжджу без проблем.
     
  17. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    так іскра є чи нема
    тоти просищ не давати таких питань, то кажеш шо може шось з катушкою
     
  18. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Іскри немає, тому що не приходить напруга на котушку запалювання.
    Тобто зараз не виясниш чи катушка справна.
     
  19. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    постав розрядник , подай на катушку ,-, і цокай+
    тоді побічиш чи вона справна чи нє
    якшо справна то тоді замок, або сигналка
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Що за розрядник такий ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)