Всім привіт! Минулої осені став власником Гольф 2, 1,3 МН, 86 року. Одразу було зроблено капремонт двигуна (робив знайомий моторист). Але виникла проблема - на малих обертах з'являється писк в районі звьоздочки колінчатого валу. Знімав ремень генератора, захист зубчатого ремня, помпа була замінена на нову - жодного результату. Що то може бути????
натяг такий, що ремінь між звьоздочкою охолоджувального насосу та розпредвалу з важкістю можна закрутити на 90 градусів зусиллям двох пальців - як книжка пише. Чи я помиляюсь?
Переглянути, як на мене мало. Я би радив зробити так - взяти 1,5 л. пляшку з водою і з неї по черзі поливати всі шківи а потім і ремінь ГРМ. На якому поливі свист зник - той шків і співає. Далі перевіряємо кути цих шківів, буває, що вони не співпадають через відсутність натяжних болтиків які "забули" олені-майстри. Буває, що вони просто криві. Єдине, що знаю точно - від перенатягу свисту не буде, скоріше задимить підшипник ніж свистітиме ремінь.
Якщо я правельно зрозумів там в нього не свист, швидше шкварчання подібне до тертя ремня об захист або зіпсованої помпи.
За допомогою медичного апарату яким слухають хворих (не знаю як точно він називається. Його використовують коли тиск виміряють) намагався визначити звідки йде цей гидкий звук. Як виявилось із звьоздочки колінчатого валу. Я тільки не зрозумів які натяжні болтики міг забути майстер і як перевірити чи правельні кути шківів. Дякую всім хто відгукнувся!
Та які там болтики. Ремінь в нас натягується помпою - вот і всі болтики Ну а Скірокко правильно казав - полий все обільно знизу до верху по черзі водичкою і почуєш звідки свистить
Шестерня колінвалу кріпиться одним болтом. Вона має шпонку від прокручування і свистіти не може. Навіть якщо зламається шпонка і прокрутиться - то звук буде не свистячий а хрусткий - це клапани будуть гнутися до поршнів :D. Щодо кута шківів - найкраще на воко - якщо на холостих вони мають вісімку - значить криві. Або якщо сам ремінь гуляє в будь-якій із площин.
На холостих обертах перевіряв шківи - все рівненько, ніяких вісімок нема. Повторно перевірив натаг ременя - в нормі (зусиллям двох пальців можу викрутити до 90 градусів). Фонендоскопом слухав - писк від шківа колінвалу. Були поради послабити зубчатий ремінь - страшнувато, бо як перескичить то буде мені горе з клапанами. Трішки мороз спаде - спробую водичкою полити...
Послабыв зубчатий ремінь. Зняв ремінь генератова. Зняв весь пластмасовий захист. По черзі обільно поливав водичкою шків розпредвалу, звьоздочку колінвалу, шків помпи - результату ніякого не дало :-( Чи може той довбаний писк йти від цепу маслонасосу??? В кого які ідеї ???????
Звертався до 2-х мотористів: один каже, що то сальник пищить, другий - цеп маслонасоса. От я і гадаю кому вірити.....
в мене такий самий(я думаю) писки десь на обертах коло1300, знімав ремні, слухав, ноль на масу і тоже казали що масляна помпа.