невідомий писк в двигуні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Player, 8 гру 2009.

  1. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Всім привіт! Минулої осені став власником Гольф 2, 1,3 МН, 86 року. Одразу було зроблено капремонт двигуна (робив знайомий моторист). Але виникла проблема - на малих обертах з'являється писк в районі звьоздочки колінчатого валу. Знімав ремень генератора, захист зубчатого ремня, помпа була замінена на нову - жодного результату. Що то може бути????
     
  2. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Перетягнутий зубчатий ремінь.
     
  3. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    натяг такий, що ремінь між звьоздочкою охолоджувального насосу та розпредвалу з важкістю можна закрутити на 90 градусів зусиллям двох пальців - як книжка пише. Чи я помиляюсь?
     
  4. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Різні пальці бувають:D Відпусти трішки і буде добре:good:
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Переглянути, як на мене мало. Я би радив зробити так - взяти 1,5 л. пляшку з водою і з неї по черзі поливати всі шківи а потім і ремінь ГРМ. На якому поливі свист зник - той шків і співає. Далі перевіряємо кути цих шківів, буває, що вони не співпадають через відсутність натяжних болтиків які "забули" олені-майстри. Буває, що вони просто криві. Єдине, що знаю точно - від перенатягу свисту не буде, скоріше задимить підшипник ніж свистітиме ремінь.
     
  6. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Якщо я правельно зрозумів там в нього не свист, швидше шкварчання подібне до тертя ремня об захист або зіпсованої помпи.
     
  7. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    За допомогою медичного апарату яким слухають хворих (не знаю як точно він називається. Його використовують коли тиск виміряють) намагався визначити звідки йде цей гидкий звук. Як виявилось із звьоздочки колінчатого валу.
    Я тільки не зрозумів які натяжні болтики міг забути майстер і як перевірити чи правельні кути шківів. Дякую всім хто відгукнувся!
     
  8. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    То хтось підкаже які натяжні болтики міг забути майстер і як перевірити чи правельні кути шківів?
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Та які там болтики. Ремінь в нас натягується помпою - вот і всі болтики
    Ну а Скірокко правильно казав - полий все обільно знизу до верху по черзі водичкою і почуєш звідки свистить
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Шестерня колінвалу кріпиться одним болтом. Вона має шпонку від прокручування і свистіти не може. Навіть якщо зламається шпонка і прокрутиться - то звук буде не свистячий а хрусткий - це клапани будуть гнутися до поршнів :D. Щодо кута шківів - найкраще на воко - якщо на холостих вони мають вісімку - значить криві. Або якщо сам ремінь гуляє в будь-якій із площин.
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    фонендоскоп.))))))
    А мо таке бути, що то і є сам підшипник?? Тобто він посвистує???
     
  12. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    На холостих обертах перевіряв шківи - все рівненько, ніяких вісімок нема. Повторно перевірив натаг ременя - в нормі (зусиллям двох пальців можу викрутити до 90 градусів). Фонендоскопом слухав - писк від шківа колінвалу. Були поради послабити зубчатий ремінь - страшнувато, бо як перескичить то буде мені горе з клапанами. Трішки мороз спаде - спробую водичкою полити...
     
  13. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Послабыв зубчатий ремінь. Зняв ремінь генератова. Зняв весь пластмасовий захист. По черзі обільно поливав водичкою шків розпредвалу, звьоздочку колінвалу, шків помпи - результату ніякого не дало :-(
    Чи може той довбаний писк йти від цепу маслонасосу???
    В кого які ідеї ???????
     
  14. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Я би радив звернутися до якогось моториста, нехай все перепровірить і найде причину.
     
  15. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Звертався до 2-х мотористів: один каже, що то сальник пищить, другий - цеп маслонасоса. От я і гадаю кому вірити.....
     
  16. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    в мене такий самий(я думаю) писки десь на обертах коло1300, знімав ремні, слухав, ноль на масу і тоже казали що масляна помпа.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)