незаводиться на гарячу

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем turboopel, 31 жов 2013.

  1. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Skoda octavia 1.6 AKL

    На холодну заводиться з пів-оберту.

    А от на гарячу заглушив, пішов в магазин стартером кручу а не заводиться, постоє 15-20хв. заводиться нормально наче нічого і небуло. Міняв ДТОР ефекту нема.


    В чому проблема????

    Я спочатку думав що ДПКВ (датчик колін валу) але експеременти показали що при відключеній фішкі ДПКВ двигун з підгазовкою важко але заводитья.

    А от при знятій фішкі ДХ датчика розпод.валу на холодну (коли все нормально) то двигун не заводиться.


    От і виникають у мене підозри на ДХ датчик розпод.вала. То що зкажете????
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А що каже бортовий копмютер. Якщо немає діагностики то тре дивитись коли незаводиться - чи є іскра, чи є бензин... може забагато бензини і заливає свічки і поки не висохнуть незаведеш. Причин може бути маса - від компресії до підгорівшого контакту на бензонасосі
     
  3. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Значить так:
    *Діагностика К-лайником через прогу ВАГ-КОМ каже помилок нема.

    *Коли двигун незаводиться бензонасос некачає, я подумав що він, але я подав на насос окремо 12В накачав тиск, а двигун знову незаводиться.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо нема помилок - значить основні датчики справні, а не працює якийсь елемент який не тестується компом. подивись реле насоса, а в ідеалі попробуй підмінити, або пропаяти силові контакти - бувають мікротріщини і поки реле тепле - контакту нема... вистигло- є. Датчики коліна і розпредвалу від температури сильно не залежать (хоч всяке може бути) і тестуються компом. Провіряй лінію бортовий комп -реле насоса- насос
     
  5. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Так я ж подавав окремо на бензонасос 12В авто незаводилось. Значить проблема не в ньому і не в реле.


    Сьогодні перевірив мультиметром ДХ датчик розпод.вала на холодну - працює.

    Коли двигун прогрівся, я його заглушив, спробував заводити нехоче, перевірив ще раз ДХ датчик розпод.вала - а він вже неробочий.
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А розкажи як ти визначаєш чи робочий датчик?
     
  7. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF

    Зняв фішку з датчика. На датчик подав + і - 12В і здається коли в прорізі датчика нема металевої шторки на третьому контакті зявляється "-", а коли в прорізі знаходиться метал то "-" зникає.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось ти все не так провіряєш. По перше базова напруга на датчик розпредвала - 5 в. Там в середині мікросхема - якщо не спалив то повезло. Мультимером не провіриш бо треба ловити прямокутні сигнали - осцилограф, або на крайняк світодіод - має моргати. Там немає шторок а є зуб по якому все рахується. Якщо в тебе комп не показав збоів по датчику - значить справний - він повністю діагностується бортовим компом.
    По паливу ... коли ти в обхід реле дав на насос напругу - то не значить що форсунки відкрились і бензин пішов в циліндри. Форсунки відкриваються по команді компютера, а компютер бачить якийсь непорядок з насосом чи реле і не відкриває форсунок. Провір ще датчик коліна - він основний по ньому комп дає команду реле включити насос і визначає порядок іскри. Але як би він не працював то діагностика зразу б показала, а двигун би не запустився ні холодний ні гарачий. Шукай непорядок який не діагностується копрютером
    Ко
     
  9. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    *Так я ж на холодну відключав фішку з ДПКВ то двигун важко з підгазовку але заводився.

    * На ДХ там одна широка шторка на 180 градусів.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли ти відключив ДПКВ то двигун не повинен був зовсім заводитись... може ти перепутав датчики. взагалі коли відключаєш якийсь датчик то компютер переводить систему вприску в аварійний режим "доїзду до гаража" і тоді вприск працює по зовсім інакшому алгоритму. Тобто включанням виключанням датчиків не можливо правильно встановити чи він робочий чи ні.
     
  11. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Сьогодні взяв інший шнурок і іншу програму.
    Результат:
    00650 - розєм муфти, замикання на плюс, постійне значення
    00513 - датчик обертів, сигнал відсутній, переривчастий
    00515 - датчик хола, сигнал відсутній,
    00520 - ДМВП, розрив ланцюга або замикання, переривчасте.

    Ці помилки я стер, завів двигун ці помилки знову зявились, я їх знову витер.

    Ці датчики Дх і ДПКВ я раніше відключав на заведеному двигуні от вони і збереглися в памяті.


    Потім зявилась полка:
    00668 - +30 вольт, розрив ланцюга, постійне значення
    Цю помилку я витирав і через 3-4 прокрутки стартером ця помилка знову зявляється.



    І примусово через програму з ноутбука, реле бензонасоса включилось лише 3 рази і 15 спроб.

    То що міняти реле бензонасоса????
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    От і лікаідовуй причину помилки
     
  13. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Здається знайшов проблему. Реле бензонасоса. - 409

    На ньому контакти не по центру а зміщені по краях, і контачать лише крайками.

    Читав на форумах що якщо реле витагнути і вставити то насос автоматично включиться на 5 сек.
    Витягував 3 рази ніразу невключилось.
    Двигун трохи прогрівся, заводити нехоче, заглядую на реле контакти розімкнуті, включаю стартер і одночасно з цим пальцем замикаю контакти на реле і авто заводиться.

    Завтра піду купляти нове реле.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я тобі коли казав провір коло ЕБУ- реле - насос.... До речі навіть на найостанніших моделях чомусь не діагностують реле насоса і воно випадає з діагностики. Треба в ручну провіряти.
     
  15. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    А релюха то незвичайна 7-ми контактна з мікросхемою в середині.

    Зайшов в інтернет глянув скільки коштує, і ціна трошки злякала 300-700грн.



    Та оце виникла ідея, куппити реле стартера ВАЗ-01-07 і з нього взяти ел.магнітну котушку з контактами та вживити її у мою релюху.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так, там реле на мікроконтроллері. А ти впевнений що сдохла саме котушка?

    Sent from my Motorola Atrix HD
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так є....всі реле є з мікрухами в середині.... вони крім того що просто включають щей мають таймлер і управління з бортового компютера. Не знаю чи вийде підмінити катушку- параметри підмінної повинні бути такі самі бо мікруха може перестати її сприймати. попробуй попідгинати контакти
     
  18. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    я сьогодні подивлюсь, може маю 409 реле, і ще, якщо можна фото того реле
     
  19. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    ось. схоже в інтернеті знайшов[​IMG][​IMG]
     
    Останнє редагування: 4 лис 2013
  20. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    маю таку релю, сьогодні пошукав э. ззаду релюхи написано 409, підписана вона від октаві'і, а номер починаэться на 1J0... . Ціна 150 гривень. можу завтра сфоткати і закинути фото.
     
    Останнє редагування: 4 лис 2013

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)