Прошу поради. При їзді, на прогрітій машині відчувається хрускіт, приблизно такий ж, як при не справних шрусах. Хрускіт чути на передачі, при розгоні. Зовнішні шруси - нові. На непрогрітій машині такого немає. наскільки я зрозумів, якщо б це були внутрішні шруси, таке було б і при холодній машині. був в майстра, ролики генератора і тд - цілі. на холостих такого не відбувається. єдине що, то помпа сопливить, але такого тріскоту, та щей лише на передачі вона дати не може. Виходячи з цього, це ймовірно щеплення/коробка. Питання ось полягає в чому, чи може це бути двухмасовий маховик? (а взагалі в мене він двухмасовий? читав на перших тдішках, вроді були одномассові. В мене по віну 98 рік, ahh). Зараз планую зняти коробку. Як візуально його продіагностувати? і ще, щеплення ловить зверху педалі, пробуксовок немає взагалі, як і запаху. Що ще може хрустіти? дякую
Виключено. Слухали, то не то. Тай і воно б хрустіло не при русі. Збільшував оберти на холостому - тишина
Коробка. Маховик тут ні при чім. Перед тим як знімати КПП звільни одне колесо від землі і послухай КПП
Тобто, мені прогріти машину, підняти передню вісь на домкраті, і пробувати так? Ми робили так, але на холодній машині і ясна річ не було чути хрускоту
Дякую Юрі "kym" за поради, і за те що вберіг від знімання коробки. При нагрітій машині, і піднятих передніх колесах ніякого хрускоту не було. слухали коробку, теж ніяких посторонніх звуків...
терміново потрібна допомога! який ключ відкручує зірочку коленвала AHH? там 12-ти гранна зірочка. звичайна зірочка на 20 замала, а на 21 завелика. знаю дурне питання, але зняти потрібно. дякую