Низькі обороти ХХ на холодному двигуні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем XFox, 14 лип 2009.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Народ, в чому мо бути трабла, вчора трошки колупав інжектор, почистив, перепаяв всі розєми, як результат, на прогрітому двигуні інжектор працює як годинник, навіть не падають обороти коли включається вентилятор, що раніше наблюдалося, обороти стабільні 950, аж не віриться, а от када холодний двигун, заводиться відразу, секунду дві 1100 а потім падає до 500-600, глохне, тільки прогріється, зразу 950, залізно, що дивитися? Датчик температури попробую сьодні поміняти...
     
  2. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    А забув сказати, клапан додаткової подачі повітря працює, промив, провірив
     
  3. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Попробуй зняти фішку з датчика температури, подивишся на ефект, по ідеї мають обороти вирости.
     
  4. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Скачуть вверх, потім знов те саме :morning1:
     
  5. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    А якщо на прогрітому лямбду відключити, як себе веде двигун ???
     
  6. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Обороти падають, працює менш стабільно, тикаю назад, норма
    Але міряв напругу, 0.3 з лямбдою, на корпус 0.5
     
  7. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Може в тебе десь повітря смокче ???
    лямбда підключена це діло на прогрітому моторі коригує, а на холодному суміш збіднена ???
     
  8. li-mit

    li-mit Active Member

    Авто:
    SKODA OCTAVIA А5
    це точно датчик темпратури...в мене така схожа ситуація була.... купив датчик і нові свічки.... і всьо ок...)
     
  9. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Та вроді ні, вчора все перекручував, перевпровіряв, не смокче:morning1:
     
  10. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Блін, вчора поставив трубу, та що йде від фільтра до колектора (забір теплого повітря) і тепер мучусь -
    на холодну більш менш працює - є пропуски, двигун здригається раз в 2-3 сек, але то так і було в мене раніше.
    а на гарячу взагалі ХХ нестабільні, машина глохне.
    Знімав корпус фільтра, розєднував фішки на форсунці і РХХ.
    Ще замітив, що забита вентиляція клапанної кришки.
    Що б це могло бути ???
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    В тебе К чи КЕ жоптронік?
    Скорше за все КЕ, тоді:
    Береш тестер і в режимі міліамперметра підключаєш його послідовно до ЕГРТ (коробочка на 2 контакти на самому дозаторі стоїть). На прогрітому моторі має бути в районі 10мА (плавати).
    Занизькі оберти і глохне - або йде перелив бензину на холодному моторі, через шо машина глохне, або ж навпаки машина заводиться на бензині з пускової форсунки, а далі їй замало пального для стабільної роботи. Коли заглохне - викрути свічки і подивись, сухі - світлі - замало бєнзи, мокрі підкопчені - навпаки. Тоді далі будем думати.
    Ще перевір вільний хід НД (має бути в районі 1мм), і глянь як відреагує автомобіль на зняття фішки з ЕГРТ в момент коли оберти занизькі.
     
  12. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    В мене Mono Motronic без вакуумного регулятора УОЗ, яка версія не знаю :sad:
     
  13. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Хех, розібрався
    На непрогрітому моторі працювало більш менш, бо завдяки температурному датчику РХХ підгазовував, а на прогрітому - глюкало,
    тому що я задвинув випередження запалювання на око (на слух) забагато, а РХХ, як написано в букварі регулює обороти не тільки підгазовуванням, а ще й корекцією кута запалювання (треба газнути - чуть більше випередження), от напевно він і впирався в верхню межу корекції кута, від того і глюки.
    Поставив менше випередження, все нормально стало.
     
  14. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    В мене КЕ, судячи з усього бензи замало, бо як на регуляторі СО покрутити за годинниковою, то стабілізується, але потім, коли прогріється, лажа, коли знімати розєм з ЕГРТ то машина майже зразу глохне, тому троха важко заміряти, далі про форсунку, в момент запуску двигуна на форсунку не поступає ніякої напруги, тоість вона не відкривається, плюс термореле 0280130214 постійно замкнене чогось
     
  15. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    2 Маркел:
    А взагалі я б не проти щоб ти стаціонарно глянув на мафинку, не безвозмєздно звісно :morning1:
     
  16. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Забув сказати, не зміг поміряти струм на ЕГРТ, не заводиться бібіка
     
  17. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Провірив також саму форсунку, шляхом кидання саратово-білого проводу на масу, вмикається, тоїсть вона робочі, Має хтось пурєдну електричну схему з розпіновкою на КЕ-жоптронік, шоб електрику можна було перевірити?
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Якщо робоча лямбда, і машина глохне при від*єднанні фішки ЕГРТ, значить треба збагатити трохи суміш. Можу пояснити як то робити, міг би впринципі тобі то зробити, незнаю тільки як з часом в мене буде. Маякни мені в суботу 18.07 десь годинка 12-13. 067 3100836
     
  19. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Марк, слух, памятаєш ти казав що в тебе термореле часу, то шо біля датчика температури, що на приборку іде, во, не можу його знайти, пошукай в себе, з мене "море пива" :morning1:
    номер по вагу - 043906163A
    по Бошу - 0280130214
     
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    чесно кажучи, немаю часу дойти до гаражу і списати номер, маяч якось ввечері, приїдеш і ми його підставим.
    пи.си. як веде себе машина?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)