І так, після довгих пошуків і створення купи тем для розмови, рішив наступне: 1. NOx-Сенсор не замінюється звичайною лямбдою, оскільки це є аля 2 лямбди в 1й. 6 контактів. 2. NOx-Сенсор складається із самого сенсора (лямбдаподібного) і Штоєргерета, аля Блока Управління 3. Для моторів BAD на Гольфах 4 з FSI технологією (порівняно із 5тим гольфом) цей сенсор має конектор до блоку управління, відповідно, якщо видаються помилки короткого замикання сенсора NOx-925 - можна поміняти тільки сенсор. Ось фото як воно виглядає: ................................................... Замінників на такий сенсор в природі НЕ існує (хіба-що хтось буде колхозити). Тільки оригінал від NGK! І так: Оригінальний VW-номер: 036906261D Фірма NGK тип: NZA04-V1 Ціна в Джермані: 200 EUR, ціна на exist.ua: 280 EUR Тепер... дивимось на машину VW Polo 1,4l FSI AXU 63KW 2002 - 2006 Тут теж є такий NOx-датчик, АЛЕ: Оригінальний VW-номер: 03C906261 Фірма NGK тип: NZA04-V2 Ціна в Джермані: 200 EUR, ціна на exist.ua: 120 EUR Датчики на вигляд одинакові. Сьогодні написав листа в NGK-Germany чи вони є взаємозамінні. Триматиму в курсі... Якщо хтось має щось конкретне по темі добавити - welcome, решті - на майдан!
Доречі, коли машина холодна і за бортом +2°C і нижче, то на повному газі на 2 3 4 передачі відчуваються дьоргання. Пов"язую саме із тим Ноксом. Після прогріву ривки пропадають
В Україні роблять інакше. Роблять імітатор сенсора з пару транзисторів і мікросхем, вирізають каталізатор. І не треба кожні 60-тис міняти той нок сенсор. Вся ця буйда звязана з екологією причому тільки збільшує ціну машини а толку з неї ніякої
Тут авто тоді не пройде Тех- і Вихлопогляд Як писав вже хтось: вбий мотор - збережи екологію, або вбий екологію і збережи мотор! Вибір за кожним... P.S.: імітований і не працюючий сенсори - хіба не одне й те саме? якщо так, то для чого запарюватись ?
не одне й те саме. імітований-комп"ютєр думає що все гаразд и працює в штатному режимі замість аварійного. працює гарно, без перебоїв і не п"є бензин як коні воду. а хіба у європі криза що люди собі неможуть такий датчик дозволити купити
Та ну, брєдова трохи ідея... як він може в штатному режимі працювати, якщо немає датчика, який повинен щось міряти.. запрограмовані дані не факт що будуть відповідати дійсності. В мене з поломаним датчиком розхід: 7,5л. по місту.... на автобані 6,5л. при 120км.год. Криза... Європа... типічно! Цікавить знайти оптимальний варіант
теба розуміти алгоритм роботи програми яка управляє вприском - тобто роботою двигуна. ...якшо по простому то замість сенсора ставиться генератор який видає сигнали подібні до середніх, які ідуть з сенсора . Завдання сенсора реагувати на кількість NO і видавати імпульс напруги який відповідає рівню NО. Імітатор буде видавати сигнал по напрузі який показує середнє значення NO - незалежно яке воно насправді. Різниця між імітатором і непрацюючим велика. При непрацюючому - бортовий комп переходить у режим доїзду до гаража і якось змінює режим роботи двигуна - як він змінюєтреба ще вивчати. При імітаторі бортовий комп працює у стандартному робочому режимі - він приймає сигнали з сенсора і не переходить в аварію. Ніяке СТО не зуважить імітатора бо підключившись до діагностики авто, компютер покаже що все працює нормально. При непрацюючому сенсорі в тебе буде помилка по сенсору і СТО не дасть добро на експлуатацію
Відповіли з NGK - бреєд повний: "Так, різниця є і вони НЕ взаємозаміняємі... що саме різниться - сказати не можемо і технічні дані скинудувати не будемо" Брєд! Не віру... Як на мене всі ті датчики однакові, можливо лиш блоки управління різні... А той другий від vw-поло ?
Скажи, pls, а самі ті NOx-сенсори, що вкручуються в каталізатор всі однакові? Тобто можна, наприклад, взяти собі такий: http://www.ebay.de/itm/301028608608?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 відрізати ту голову і перепаяти її до конектора від старого сенсора?
Якщо за 1 евро або навіть за 10 то бери і став ціликом думаю що замінні. Самі сенсори думаю що замінні на 80 %
Стільки часу пройшло, а ті початкові три помилки як були - так і залишились і хер мені по них хтось щось толкове підкаже, всі якусь ахінєю несуть. Сьогодні купив той бляцко-золотий нокс сенсор, відвалив багато євро... подивимось..
І так, сьогодні мені миколайко приніс новий NOx-Sensor. Добрий дядько Sebastian відразу взявся за його заміну. І так ось результат після заміни: 1. Пропала помилка - Fehler 17441 - P1033 - 35-00 (NOx-Sensor) 2. Пропала помилка - Fehler 17439 - P1031 - 35-10 (клапан N316) (поняття не маю, яке відношення впуск повітря має до сенсора нокс) 3. Check Engine після стирання помилок більше не загоряється 4. Температура мотора не піднімається вище 109 градусів (теж не розумію яке відношення до нокса) 5. Звук став набагато приємнішим, плавнішим і тихіши (суб"єктивне враження, тест не проводився) 6. HAPPY! Залишилась лиш одна помилка - Fehler 16492 - P0108 - 35-00 - підсос повітря, але на значок чек ендж. вона не релевантна