Коррадо Г 60. Значит вот такая проблема, в данный момент турбина снята но ето не главное. Над инжектором стоит такая "колбаска" которую называют клапаном холостого хода, при подаче 12 вольт она откр. или перекрывает клапан. После покупки авто я увидел что трубка которая подходит к клапану у меня забита тоесть перекрыта очумельцами. В результате на холодную приходится подгазововать пока машина не нагрееется, а когда нагрееется обороты нормальные. Если трубку прочистить или снять то обороты повышаются до 2 тисяч. В чем причина того что инжектор сосет воздух, чтото забито или не работает, для чего трубку перекрывать было очумельцам???????? Помогите советом!!!!!
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо У мене на ХХ були оберти 1500. Виявилось що завелика подача повітря. На інжекторі є болтик, який це регулює. Не дуже ще в тому розуміюсь, але думаю варто перевірити чи більше ні звідки не може брати воздух, прочистити поставити цю трубку і на об. 2000 на ХХ спробувати закрутити цей болтик, запам'ятавши на скільки. П.С. Виправте якщо щось не так.
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо Всмоктування то нормальне явище. Клапан дозує повітря на холодному двигуні, що забезпечує його стабільну роботу при всіх температурах. Не знаю, навіщо майстрам була ця затичка, але клапан перевіряється дуже просто - якщо при включеному запалюванні на холодному двигуні він вібрує, значить справний. Якщо вібрації немає - з нього слід зняти фішку і перевірити тестером на предмет наявності опору. Якщо він є - значить розрив в проводці, якщо немає - клапан під заміну.
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо По поводу болтика на инжекторе действительно он там есть и регулирует холостой ход, ето работает. Значит включил зажигание клапан вибрирует, потом снял его проверить, подаеш 12 вольт открывается, убираеш 12 в запирается. Снял фишку с клапана вкл. зажигание 12в есть, тоесть клапан открыт, завел 2000об., болт хол.хода крути не крути а обороты не падают. Причина етому то что на клапан постоянно подается 12в в независимости прогрет двигатель или нет. И так пацаны думаем вместе почему на клапан постоянно подается 12 вольт, что дает ему команду???????????
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо Я б з радістю підказав, але не дуже в тому розуміюсь. Думаю команди подає сам комп, або (здається назив Комутатор). Спробуй поставити інші (якщо є можливість і знаєш, що вони працюють коректно), або перевір проводку. Це мої думки з цего приводу.
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо Давно мучусь з тією ж проблемою,керують цим клапаном мозги шляхом подачі на нього імпульсів,а за них в свою чергу відповідає датчик температури(синій),який і керує мозгами.Я це все перевіряв по мануалу,все збігається(опір датчика при різних температурах),але всеодно машин на холодну газує поки не прогріється.Від"єдную даний датчик,підставляю змінний резистор на 6,8кОм і шляхом підбору потрібного опору добиваюсь потрібних обертів,це все-як тимчасова міра!
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо У меня обороты всегда 2000 даже на прогретой, пока не снимеш розем с клапана. Проводка была вся заменена в машине моторная и салонная, я проверил по схеме на клапан выходит один белый провод, второй бел. с черным, все правильно. Проверю синий датчик.
Відповідь: Нужен совет по ремонту коррадо Причин щодо високих обертів може бути ціла купа,але для початку від"єднай данний клапан,уважно передивись короткий патрубок,який йде до інжектора(на рахунок цілістності),сам клапан від душі промий очистником карбюратора(спрей)!
Все прочистил и помыл. Но проблема в том что на клапан постоянно подается 12в, в следствии это приводит к тому что клапан откр. и у машины высокие обороты. Синий датчик температуры охл. жидкости проверен сопротивление совподает с таблицей. 0* = 5.5 кОм 40*= 1.2 80*=0.35 100*=0.2 В чем причина что на клапан подается 12в постоянно??????
Привіт подивись по схемі або продзвони проводку і знайди чим управляється клапан яким датчиком При прогрітому двигуну він повинен бути відключений
А ти пробував поставити інші мозги (я маю на увазі від іншої Кори, яка працює гуд)? Якщо вірно розумію, то якщо струм повинен подаватись не постійно, а в залежності від показів датчиків, то або датчики накрились, або мозги які ці покази обробляють і подають струм - некоректно працюють.
Можу помилятись,але наскільки відомо мені - цим клапаном мозги управляють шляхом подачі імпульсів(є постійна величина струму-вольт, а є його сила-ампер),тобто при тих же 12ти вольтах може бути 60 ампер,а може бути і 600 міліампер! Проблема може бути дійсно і в мозгах,вивести їх з строю нашим кулібінам - дуже легко(достатньо зняти з працюючої машини клему),а от знайти такі мозги для данного мотора - не дуже то просто,а з другої такої машини віддати для експерименту свої рідні і робочі - недумаю буде багато бажаючих!
На клапан і повинно подаватися 12 вольт. І якщо він вібрує, то причина з хх не у ньому, шукай зариту собаку в іншому місці. Якщо не вібрує - процес перевірки описував вище. Ну і ще один момент - тобі треба покрутити шестигранник на задній частині дросельної заслонки. Від того оберти впадуть однозначно. В більшості машин рутиться пальцями - відкр. для зменшення, закр. - для збільшення хх. Успіхів!
Значит проверил: -датчик охл.жидк. -датчик температуры воздуха. -микрики на заслонках 2 шт. -клапан стабилизации хол. хода. Все датчики работают сравнения с книгами. Есче один момент когда подкл. фишку на клапан хол.хода обороты поднимаются до 2500 и из выхлопной трубы валит черный дым(переливает?). Вопрос №2 После проверок датчиков решил загленуть в мозги, и что я там увидел?!! Руки очумельцев с паяльником побывали и там, такая картина несколько резисторов и чтото там есче были перепаяны!!!!!! Горелым не воняет, черного нгде нет. Правильно ли они подобрали резисторы неизвестно, и смысл было им туда вобще лезть непонятно. Теперь мозги подходят от Пассата 1.8, Или только от коры надо искать и на что надо смотреть?? Хочу узнать мои мозги родные или нет: - на мозгах Bosh №0 261 200 280 DEGIFANT 037 906 022 B - на инжекторе 037 133 223 Помогайте пацаны уменя там вообще я так понимаю в машине полный букет!!!!!!!!
Ну от. Що і треба було доказати (я про мозги)! Думаю все таки краще рідні, якщо є можливість, а то і далі буде 'буке усього'.
Valeron: при підключеному КСХХ,оберти падають при досягнені роб.темп. чи лишаються високими?В моєму випадку ставали до норми,а от сьогодні зранку завів двигун і він плавненько підняв стрілку таха до 2,5 т.об.,я оперативно від"єдную ДТОР(синій) і підставляю змінний резистор(благо,був під рукою):D,і виставляю потрібні оберти.Двигунець прогрівся,знімаю резистор(оберти трохи впали) ставлю роз"єм датчіга на місце - все ОК!(є навіть спокуса встановити цей резистор,а-ля як додаткоий прібор:D).А якщо серйозно,не спіши курочити мозги,спробуй замінити датчик(я цим займусь-як тільки буду мати час)