може хтось з таким вже стикався чи знає шо це? в мене коли я розганяюсь десь на 5,3 -5,6 тис оборотів починають йти хлопки з вихлопної і машина глохне! а завезти я її можу аж через 3-5 хвилин бо зразу незаводиться!!!
Відповідь: Обороти Якшо при хлопках спостерігається ше і чорний дим (копоть)-значить іде перелив бєнзи, заливає свічки і поки вони не висохнуть-ти не можеш завестись. Якшо чорного диму взагалі немає, і машина перед тим, як заглохнути дьоргається, і є ознаки детонації-то моя версія-шо здихає бензонасос, який не встигає накачувати відповідну до нагрузки кількість бєнзи, тому машина глохне. Хоча перший варіант більш правдоподібний. Може і запалювання глючити (типу, стає дуже пізнім), але при вакуумній корекції це мало імовірно. Треба дивитись, коротше кажучи. першим ділом провірити, чи така фігня тільки під нагрузкою, чи і на ХХ також. Потім подивитись, шо показує лямбда в момент глюків і хлопків, коли машина заглохла-викрутити свічки і подивитись чи їх не залило. Крім того, датчик Холла провірити не буде лишнім, і цілість вакуумних трубок на трамблері і вакуумного клапана (мембрани в ньому).
Відповідь: Обороти Високовольтні дроти добрі? може бути, що вони нагріваються і від розширення зникає контакт на центральному. Колись подібне було на жигулику - доки не вистигнуть, не їхав.