добрий день.Хто може щось підказати:VW Jetta 1.8 MI.Скачуть обороти на холостому.При заводці коли холодна нормальні,коли прогрівається починають або сильно падати або залишаються високі.Коли падають треба 2-4хв.прогазувати і все стабілізується.Що це може бути?
в мене така сама історія, типу зранку коли холодний мотор обороти підіймаються а потім падають, один майстер казав шо то треба карбюратор регюлювати літо-зима, ну типу під сезон
в мене таке ще з літа,монік на комп кидали сказали що все ок.я вже починаю думати на датчики.Тільки не знаю який
та то датчик холостого ходу.. навіть я знаю хоч маю карб міняти його треба час від часу і буде вам щастя
тут ти маєш як перевірити зонд ламбда(потрібний охмомієрз) Обігрівальний елемент: Перевірити опір: Вимкнути займання. Вийняти з'єднання з каналів обігрівального елементу. Зміряти опір між втикамі білих кабелів. Порівняти з поданим опором. Перевірити напругу живлення: Вимкнути займання. Вийняти з'єднання з каналів обігрівального елементу. Ввести в дію двигун. Зміряти напругу між одним закінченням з'єднання та від'ємним закінченням акумулятора. Перевірити друге закінчення, одна з цих двох цінностей має бути рівняє напрузі акумулятора. . Якщо так немає, то перевірити запобіжник і/або реле. Перевірити під'єднування заземлення: Вимкнути займання. Вийняти з'єднання з каналів обігрівального елементу. Перевірити на схемі, чи заземлення обігрівального елементу під'єднане до безпосереднього заземлення до ЕЦУ. Якщо є воно під'єднане до безпосереднього заземлення, то потрібно зміряти опір між одним закінченням з'єднання і від'ємним закінченням акумулятора. Перевірити друге закінчення, одна з цих двох цінностей має бути < . 1 ом. Якщо так немає, то потрібно перевірити окаблованіє. Якщо є воно потрібно зміряти опір між одним закінченням з'єднання та відповідним закінченням в з'єднанні ЕЦУ. Перевірити друге закінчення, одна з цих двох цінностей має бути < . 1 ом. Якщо так немає, то потрібно перевірити окаблованіє.