обороти

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем DimaLV, 9 січ 2009.

  1. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    добрий день.Хто може щось підказати:VW Jetta 1.8 MI.Скачуть обороти на холостому.При заводці коли холодна нормальні,коли прогрівається починають або сильно падати або залишаються високі.Коли падають треба 2-4хв.прогазувати і все стабілізується.Що це може бути?
     
  2. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    в мене така сама історія, типу зранку коли холодний мотор обороти підіймаються а потім падають, один майстер казав шо то треба карбюратор регюлювати літо-зима, ну типу під сезон
     
  3. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    в мене таке ще з літа,монік на комп кидали сказали що все ок.я вже починаю думати на датчики.Тільки не знаю який:sad:
     
  4. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    то треба іхати доякогось доброго моториста
     
  5. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    відчепи датчик температури і відпалюй авто, його пошкодження тез спричиняє такі ситуації
     
  6. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    вже поміняв
     
  7. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    чи може це бути пов'язане з лямбда зон.?
     
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    та то датчик холостого ходу.. навіть я знаю хоч маю карб :) міняти його треба час від часу і буде вам щастя
     
  9. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    тут ти маєш як перевірити зонд ламбда(потрібний охмомієрз)

    Обігрівальний елемент: Перевірити опір: Вимкнути займання. Вийняти з'єднання з каналів обігрівального елементу. Зміряти опір між втикамі білих кабелів. Порівняти з поданим опором. Перевірити напругу живлення: Вимкнути займання. Вийняти з'єднання з каналів обігрівального елементу. Ввести в дію двигун. Зміряти напругу між одним закінченням з'єднання та від'ємним закінченням акумулятора. Перевірити друге закінчення, одна з цих двох цінностей має бути рівняє напрузі акумулятора. . Якщо так немає, то перевірити запобіжник і/або реле.
    Перевірити під'єднування заземлення: Вимкнути займання. Вийняти з'єднання з каналів обігрівального елементу. Перевірити на схемі, чи заземлення обігрівального елементу під'єднане до безпосереднього
    заземлення до ЕЦУ. Якщо є воно під'єднане до безпосереднього заземлення, то потрібно зміряти опір між одним закінченням з'єднання і від'ємним закінченням акумулятора. Перевірити друге закінчення, одна з цих двох цінностей має бути < . 1 ом. Якщо так немає, то потрібно перевірити окаблованіє. Якщо є воно потрібно зміряти опір між одним закінченням з'єднання та відповідним закінченням в з'єднанні ЕЦУ. Перевірити друге закінчення, одна з цих двох цінностей має бути < . 1 ом. Якщо так немає, то потрібно перевірити окаблованіє.
     
  10. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    дякую всым в суботу буду пробувати щось зробити!
     
  11. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    В Лямбді не тільки підігрів летить.І тільки опором ти нічого не побачиш.
     
  12. Wolf

    Wolf Початківець

    Авто:
    VW Golf IV GTI був.
    Сам хочеш перевірити лямбду???
     
  13. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    не треба до електрика.Всеодно скоріше суботи не зможу
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)