Октавія А5

Тема у розділі 'Skoda', створена користувачем Vasintekc, 13 вер 2015.

  1. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Як варіант заміни своєму Б4 розглядаю октавію а5. Бензинові двигуни відкинув - турбовані вибагливі і газ не поставиш, 1.6 слабенький. На теперішній час реальні варіанти 1.9 тді з насос форсунками року 2008, що наїздила по Україні десь 200 тис. км., або свіжопригнана від 2011 року 1.6 тді. Реальний пробіг другого варіанту буде більший, або шукати трохи биту машину.
    Чи здатна та машина без особливих проблем проїхати ще 100-200 тис. км.? На що звернути увагу при діагностиці? Які плюси і мінуси вказаних дизелів?
     
  2. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    З-за кордону авто буде явно з пробігом поза 200т.км - такі авто там купують менеджерам найнижчої ланки і "під хвіст" цій автівці дають добряче. Краще шукати тут варіанти. І на турбовані двигуни ГБО ставиться, тільки коштує на порядок дорожче...
    Були варіанти з 2.0 ФСІ - дуже добре їде і без турбіни, правда ціна на встановлення "газу" теж висока. Якщо планується проїздити 50-60т.км і продавати, то нахрена той газ або "дизель"?!?
    Стосовно поради "на що дивитись" - ні на що! Машину на огляд на профільне СТО і там все скажуть. Якщо є 10$ на автівку, то 300-400грн. за якісну діагностику ніяким чином не вплинуть на загальне фінансове становище!
    :bandera::dirol:
     
  3. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Машина для роботи, тому питання витрат (як пального, так і загальних) актуальне. Через 50-60 т.км продавати також економічно не доцільно - хоча б 150-200.
    Діагностика, як і подальше обслуговування на сервісі, але не спеціалізованому, і бажано знати особливості моделі і двигуна.
    Про двигун 1,6 ТДІ мало відгуків.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1.6 Коммон райл система. 1.9 і 2.0 - PD система. Комон райл чутлива до нашої солярки. PD - трохи менш чутлива. Ресурс і тих і тих форсунок 200-250 тис. В Комон райлі ще насос висого тиску розхідний - ресурс 300-350 тис, а від хренової солярки здихає разом з форсунками. В PD розпредвал виробляється - якщо кожен рік не підрегульовувати кулачки форсунок то на 300- 350 тис тре міняти, а можеі скоріше.
    Одним словом у тих машин на інтервалі 200-300 тис уже у багатьох елементів кінчається ресурс - тому і продають
     
  5. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    З цього випливає, що така Шкода з пробігом 200+ взагалі не варта уваги, чи існує перелік робіт, що можуть суттєво продовжити безпроблемну експлуатацію?
    Ланоси якось їздять по півмільйона, а шкода не може?
     
  6. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    а ланос шо дизельний ?:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Маю переконання, підтверджене практикою, що в дизелів ресурс більший.
    Може останнім часом все змінилось.
    І я зрозумів, що КУМ мав на увазі не тільки двигун.
     
  8. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    це хибне поняття що у дизеля ресурс більший ніж у бензина.
    дизеля бувають різні як і бензини.
    що ви маєте на увазі під словами "Маю переконання, підтверджене практикою, що в дизелів ресурс більший" ?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так.... там ще багаторичажка десь у тому проміжку починає вимагати заміни
    Не тільки Шкода.Практично у багатьох моделей після 2005 модельного року багато вузлів зроблено з ресурсом 200-300 тис.Тай двигуни у них рідко до півміліона доходять. Мені здається що це цільова політика автомобільних компаній
     
  10. vlad8

    vlad8 Active Member

    Авто:
    пошук
    Якщо ви зупинились на дизелі, то раджу придбати нову. Так як ви не знаєте чим її годували і апаратура може швидко вийти із ладу. Можете в кридит придбати, а ще краще у лізінг, так буде вигідніше. Ось тут непогано порівнюють ці два момента.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тобто заплатити за машину півтора ціни. Кредити і лізинги добрі в Німеччині чи Європі в цілому.Там ціна машини зростає на 3-5%, а в нас на (+/-)50%. Мало того що автокомпанії заробляють то ще всякі присоски типу лихварів хочуть на тому заробити
     
  12. oleg844

    oleg844 Новачок

    Авто:
    у пошуку
    згоден
    [​IMG][​IMG]
     
  13. Stepler

    Stepler Новачок

    Авто:
    Golf 4
    А хто підкаже, з яких моделей авто можуть підійти бокові дзеркала на Октавію? Мені хтось казав, що в принципі з Амулет можна переставити, але щось мені з трудом віриться)
     
    Останнє редагування модератором: 11 лис 2018
  14. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    В чому проблема купити нормальне дзеркало на шроті і не видумувати велосипед?
     
  15. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    тому що реклама якогось сайту :)
     
  16. Stepler

    Stepler Новачок

    Авто:
    Golf 4
    Тому що копійка рубль береже))
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    До чого тут рубель від фіри якщо дзеркало потрібне? На шроті дешевше ніж в будь-якому магазині.
     
  18. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Далеко не факт. Підсилювач бампера на Б5 на шротах 50 дол. без торгу, бо дефіцит. На екзісті новий ВАГ 680 грн.
     
  19. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Залізь на ОЛХ - знайдеш за 300-400
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)