Опис роботи і функції програми VАГ-COM

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем jaszczur, 10 гру 2008.

  1. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    Що таке ОБДІІ
    ОБДІІ є розширеною системою бортової діагностики сумісного з відповідними нормами ІСО і САЕ. Скорочення ОБДІІ виникло від англійського терміну Он-боард Діагностіц. Завдяки уніфікації способу комунікації, одним діагностичним приладом можна під'єднатися і прочитати дані з довільного транспортного засобу, згоден із стандартом ОБДІІ, незалежно від марки автомобіля. Крім стандарту комунікації система ОБДІІ визначає комплект діагностичних процедур, дозвільних виявляти збої, що можуть мати вплив на емісію токсичних зв'язків у вихлопах. Хоч система ОБДІІ виникла головним чином з метою контролю емісії вихлопів, нині багато виробників використовує його до контролю подзесполув, що не мають безпосереднього впливу на емісію вихлопів.
    Як розпізнати авто, сумісне з ОБДІІ
    Систем ОБДІІ обов'язково, мають авто:
    - що продається по 1 січня 1996 в США
    - що продається по 1 січня 2000 в Європейському союзі
    - що продається по 1 січня 2002 в Польщі
    - авто з двигуном дизеля що продається по 1 січня 2003
    Автомобілі вцзеснієй, що продаються, могли мати систему ОБДІІ, але не було то для виробників обов'язкове.
    Автомобілі, оснащені в систему ОБДІІ, мають характерне 16-пінове з'єднання. Наявність з'єднання не є на жаль визначником володіння системи ОБДІІ. Існує чимало транспортних засобів з тимчасового періоду, що мають ідентичне з'єднання, під'єднане до старшого стеровнікув типу не обслуговуючих ОБДІІ. Таке гнездо служить для під'єднування специфічних для виробника діагностичних пристроїв. Ситуацію додатково ускладнює факт, що ці самі моделі автомобілів бувалого впосажане в ОБДІІ або ні,залежно від ринку на який вироблялися.
    Локалізація діагностичного з'єднання ОБД в автомобілі
    Системи від 1992 до 1995 з двома з'єднаннями:
    Пасат Б3 - у ящику запобіжників у відсіку двигуна по лівій стороні
    - під заслепка з лівого боку ніг водія
    - під заслепка при полустанку або біля попільнички
    Системи від 1992 до 1995 із з'єднанням ОБДІІ:
    Пасат Б 3-б4 - під заслепка із значком двигуна - самодіагнози
    - під заслепка при полустанку або біля попільнички
    Системи від 1996 до 2004 із з'єднанням ОБДІІ:
    Пасат Б 4-б5 - під гумовою заслепка перегородки біля дзвігні важеля ручного гальма,
    Пасат Б 5 3 БГ - під покретламі регулювання навієву (біля полиці на сервісну книжку).

    Що можна діагностувати і установляти через з'єднання ОБДІІ

    1. Електроніка Двигуна
    2. Система АБС
    3. Повітряні подушки СРС
    4. Іммобілісер - прилаладнання нових ключиків
    5. Центральний замок, тривога - фабричне
    6. Коробка передач, автоматична
    7. Лічильники і покажчики - комп'ютер ЕЦУ
    8. Радіо, система мореплавства, телебачення
    9. Система додаткового обігріву (типу вебасто або інше)
    10. Кондиціонування
    11. Система допомоги при парковці
    12. Регулювання дальності світла (ксенони)
    13. Сзибердацх і т.д.
    Крім того в разі обрання вже відповідного стеровніка напр. комп'ютера двигуна можливо є:
    - прочитання очікуючих кодів помилок (ДТЦ)
    - прочитання зареєстрованих кодів помилок (ДТЦ)
    - відміна кодів а також контролкі "цхецк енгіне" (МИЛЬ)
    - можливість записування прочитаних даних до пачки з метою пізнішого аналізу
    - діагноз виконавчих елементів типу дроселі клапана, датчики
    - динамічна перевірка займання, пускової дози
    - оборотна швидкість двигуна (РПМ)
    - навантаження (Цалцулатед Лоад Vалуе)
    - температура охолоджувальної рідини (Цоолант Температуре)
    - статус паливного укладу (Фуел Систем Статус)
    - швидкість транспортного засобу (Vехіцле Спеед)
    - короткострокова поправка часу інжекції (Схорт Термів Фуел Трім)
    - довгострокова поправка часу інжекції (Лонг Термів Фуел Трім)
    - подціснієніє в колекторі, що смокче (Інтаке Маніфолд Прессуре)
    - кут випередження займання (Тімінг Адvанце)
    - температура одержуваного повітря (Інтаке Аір Температуре)
    - течія повітря - вказівка прзепливомієрза (Аір Флов Рате)
    - положення дроселя ТПС (Абсолуте Тхроттле Посітіон)
    - вказівки зонда ламбда (Оxиген сенсор vолтагес/ассоціатед схорт термів фуел трімс)
    - тиснення палива (Фуел Прессуре)
    - перевірка форми двигуна на основі зносу окремих циліндрів - тобто
    різниці в дозах палива тих, що дозуються через комп'ютер на окремі циліндри, щоб
    двигун порівну працював на холостому ході.
    - виміри параметрів транспортного засобу - сили і прискорення
    Під'єднування Інтерфейсу
    Інтерфейс потрібно під'єднати до порту рядного комп'ютера каналом, завершеним штепселем ДБ 9 або ОБДІІ. Якщо ми не хочемо заміняти каналу з кабелем миші, ми можемо використати другий рядний порт з гнездом ДБ 25 вживаючи відповідна прзейсціувке - для придбання в магазинах з комп'ютерними подзесполамі. Програма домислніє користується портом ЦОМ1, у новіших інтерфейсах УСБ. Якщо діагностичний комп'ютер має з'єднання 25 пін замість з'єднання 9 пін, потрібно використати прзейсціувкі 25<-> 9пін. В разі коли комп'ютер не має загалом рядного порту діагностичний пристрій СТ-Е 3 може працювати з конвертерем УСБ<-> Серіал. Під'єднати інтерфейс до діагностичного гнезда. Перебрехати ключик в позицію "займання" (не має потреби включення сініка) і ввести в дію програму до діагностики.
    МОДЕЛІ АВТО Із ЗлГцзем ОБДІІ - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/applications/passat.html

    Пасат 1992-1995 .......... Пасат 1994-1996 ......... Пасат 1997-2005
    з двома з'єднаннями: ......... із з'єднанням ОБДІ ............ із з'єднанням ОБДІІ

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ІНСТАЛЯЦІЯ І ДІЯ ПРОГРАМИ VАГ-ЦОМ 409 фірми РОСС ТЕЦХ (США)

    Більшість програм гармати в середовищі Windows. З метою встановлення програмного забезпечення потрібно ввести в дію програму Сетуп.Еxе. Під час інсталяції закладений стає головний каталог ц:vаг (або подібне) до якого скопійовані є пачки програми. Програма Цонфіг служить для конфігурації портів ЦОМ або УСБ - тут збирається номер порту, до якого буде під'єднаний інтерфейс. Докладний опис інсталяції долацзони є разом з програмним забезпеченням що завозився від продавця або долацзоним до програмного забезпечення.
    Після під'єднування пристрою до діагностичного з'єднання потрібно увімкнути займання і ввести в дію програму. Якщо програма звернеться до порту, до якого під'єднана є миша з'явиться комюніке Деvіце Унаvілабле. Якщо до обраного порту під'єднаний інтерфейс і є він ніде використаний то з'явиться головне меню програми. Не означає то однак те, щоб зав'язати комунікації.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Потрібно тоді вибрати систему, яка ми хочемо діагностувати. Те, щоб зав'язати комунікації кінчається показом екрану ідентифікації стеровніка (інтрфейсу) разом з функціями, брак комунікації із стеровнікієм показаний є - комюніке Ну респонсе фром цар цонтроллер.

    [​IMG]Причини браку трансляції – об'єднування транспортного засобу з програмою
    - погано відповідний інтерфейс або гарантія (ключем спрзетовим) або ФУЛЛИ РЕГІСТЕРЕД http://www.ross-tech.com/vag-com/vag-functions.html#KWP-1281:

    - погана конфігурація порту комунікації (ЦОМ1, або ЦОМ2, УСБ)
    - брак напруги живлення - потаємні вимикачі і іммобілізери мають бути роззброєні
    - порушення на лінії трансляції через пошкоджене стеровнікі - потрібно зміряти напругу на лінії трансляції - має бути >8V
    - програмне забезпечення стеровніка
    - може він не мати самодіагнози - старші системи
    Позначення стеровнікув VАГ-ЦОМ
    наприклад – VАГ-ЦОМ 409
    Енгіне - електроніка двигуна
    Трансміссіон - автоматична коробка передач
    Браке - уклади допомоги гальмам - АБС
    Аір Баг - повітряна
    подушка Цлутцх - допомога зчепленню (електроніка)
    Суспенсіон - уклад регулювання призупинення
    Анті Сліп - уклад регулювання рушійного
    моменту Анті Тхефт - тривога, іммобілізер
    Рооф - електрицзніє розкривний дах
    Центральних Управлінь Лоцкінг - центральний замок
    Інструмент - роздавальна
    дошка АІЦ Хеатінг - кондиціонування - обігрів
    Сеат - Дріvер - регулювання фотела водія
    Дизель Пумп - керування помпою в двигуні Дизеля
    Леvел Цонтрол - уклад регулювання рівня авто
    Неосвоєні області країни Монітор - контроль внутрішності (тривога)
    Хеадлігхт Ранге - регулювання дальності світла
    Стеерінг Вхеел - укіад допомоги керму (електроніка)
    Центральних Управлінь Цонvенієнце - модуль центральної системи комфорту
    Радіо - радіо і система аудіо
    Сеат-міррор адйуст - регулювання люстерок і крісел
    Паркінг Аід - допомога в парковці
    Адд. -ауx. Хеатер - обігрів
    Модулі [Селецт Цонтрол Модулі] доступні під клавішею [СЕЛЕЦТ] - Преvіоус Модулес,
    По обранню і тому, щоб зав'язати комунікації на екрані з'являються наступні дані:
     
  2. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
  3. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    [Цонтрол Уніт Інфо] - Те, щоб прочитати номера стеровніка, назви системи, розмітки застосованого програмного забезпечення стеровніка а також актуальне кодування стеровніка. Здійснювана функція домислніє при тому, щоб зав'язати комунікації із стеровнікієм. Тут можна повторити ідентифікацію пристрою з метою докладної перевірки коректності того, щоб зав'язати об'єднування з даним модулем.
    [Цонтроллер Інфо] - Каталожний номер стеровніка або модуля
    [Цомпонент] - Назва системи
    [Софтваре Цодінг] - Код програмного забезпечення стеровніка
    [Схоп # - ВСЦ Деалер Нумбер] - Номер стеровніка або Ділера (майстерні) АСО.
    Напучення: Деякі прилади, кермуючі по багатократному введенню в дію цієї функції кожного разу, показують інші ідентифікації (нп.: серійний номер). Робиться так, коли кермуючий прилад характеризує довга дорога ідентифікації при одночасному завданні висвітлення повної інформації.
    [Фаулт Цодес - 02] - Те, щоб прочитати всіх кодів складених помилок в пам'яті стеровніка. Якщо буде більше помилок ніж може вміститися на екрані то по правій стороні з'явиться пояс перемотування. При допомозі миші або стрілками з клавіатури можна рухатися по екрану вгору і додолу. Коди помилок можна надрукувати [Прінт Цодес] скопіювати до тайника [Цопи, Саvе Цодес] відмінити [Цлеар Цодес]
    Приклад інформації в тексті: спочатку подано є місце помилки, в другій лінійці вид помилки, якщо є то якась спорадична помилка то з'явиться додатково третя лінійка. В разі коли вид і місце наявності помилки невідомий, поданими стануть тільки числа.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


     
  4. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
  5. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
  6. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    [Басіц Сеттінгс - 04] - Основне Настави.
    У деяких системах по виконанню ремонту або огляду мусять лишитися виконані основні настави. Означає то, з регулювання комп'ютера стало перемикнене на незмінні цінності. Якщо система знаходиться в основних наставацх можна напр. відрегулювати кут випередження займання, адаптацію положення дроселя, вільного обігу, кондиціонування, і т.п. Основне Настави потрібно виконувати для даного автомобіля тільки в його стані роботи, що рекомендується, напр.температура двигуна мусить переступати 80°C. Деякі комп'ютери пропонують допомогу в регулюванні подаючи вимірювальні цінності, що зобов'язують.


    [​IMG]
    [​IMG]


     
  7. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [Меас Блоцкс - 08] - Лекція блоку зміряних цінностей.
    Лекція вхідних параметрів системи - параметри поділені є на вимірювальні канали - потрібно подати номер каналу. Які канали існують і яке значення травня залежить від кермуючого приладу

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]



     
  8. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [Сінгле Реадінг - 09] - Лекція поодинокої вартості.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [Адаптатіон - 10] - Підгонка - Адаптація стеровніка - відміна інспекції ОІЛ /СЕРВІС- http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html Існує можливість зміни в стеровніку коригуючих цінностей для окремих екземплярів авто напр. обігу холостого ходу, дози палива і т.п. Мусить то бути скоєне в трьох кроках - те, щоб прочитати вартості, протестувати вартості, записати її в пам'яті.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [Рецоде Модуле - 07] - Кодування стеровніка.
    Через тією функцію можна змінити вміст пам'яті в стеровніку. Наступає тоді зміна роботи стеровніка при зміні напр. коробки передач, якості палива і інших умов роботи. Докладні дані кодів знаходяться в інструкціях ремонтів. Якщо ми не знаємо відповідного коду стеровніка, не потрібно впроваджувати даних. Коди можна знайти в спеціалізованих довідниках, що стосуються кодування і діагностики пойаздовей.


     
  9. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
  10. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    [​IMG]
    [​IMG]

    [Логін - 11] - Реєстрація.
    Поданий номер коду мусить бути межі 0 а 65535. Із справжніми номерами легітимізується споживач. Кермуючий прилад потребує номер коду до того, щоб прочитати йому потрібних даних, визначених відповідним ходом розслідування. Докладні дані кодів знаходяться в інструкціях ремонтів. Якщо ми не знаємо відповідного коду реєстрації, не потрібно впроваджувати даних. Коди можна знайти в спеціалізованих довідниках, що стосуються кодування і діагностики пойаздовей.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [Реадінесс - 15] - Інформація про готовність коду.
    Показані стануть використаними до процесу реєстрації вимірювальні цінності і результат.
    Після виконання всіх настрой або адаптації всі поля мають бути в [Пассед], якщо підсвічені на червоно [Фаілед ор Інцомплете] потрібно зробити відповідних настрой.
    [​IMG]
    [​IMG]


     
  11. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
  12. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    [​IMG]
    [​IMG]

    01 - електроніка двигуна
    41 - керування помпою в двигуні Дизеля
    02 - автоматична коробка передач
    12 - допомога зчепленню (електроніка)
    22 - привід 4*4 (електроніка) 4-Мотіон
    03 - уклади допомоги гальмам - АБС
    14 - уклад контролю тиснення повітря в гумовому покритті
    24 - уклад регулювання рушійного моменту
    34 - уклад регулювання рівня авто
    15 - повітряна подушка - аірбаг 25 - тривога
    35 - центральний замок
    45 - контроль внутрішності (тривога)
    55 - регулювання дальності світла
    65 - нагляд над тисненням в колах
    75 - модуль безпеки
    16 - уклад допомоги керму (електроніка)
    26 - електрицзніє розкривний дах
    36 - регулювання фотела водія
    46 - центральний модуль системи комфорту
    56 - радіо
    66 - регулювання люстерок і крісел
    76 - допомога в парковці
    17 - роздавальна дошка (годинники)
    37 - система навігацийни (наvі)
    47 - поширення
    08 - кондиціонування - обігрів
    18 - обігрів
    09 - центральна електрика

    Для кожного стеровніка з'являється вікно з дорученнями:

    01 - identyfikacja sterownika
    02 - odczyt kodów usterek
    03 - wysterowanie nastawników i podzespołów wykonawczych
    04 - nastawy podstawowe
    05 - kasowanie pamięci usterek
    06 - zakończenie transmisji
    07 - kodowanie sterownika
    08 - odczyt bloku wartości zmierzonych
    09 - odczyt pojedynczej wartości
    10 - adaptacja
    11 - zalogowanie
    15 - gotowość kodu
    [КОДИ ПОМИЛОК VАГ]-- http://www.obd-2.biz/obd2.php
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    виправлення в гори
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)