Для таких речей є товщиномір лакофарбового покриття. Колись при покупці свого г4 шукав такий товщиномір напрокат, прийшлось купити новий цифрофий. Надіюсь Чортопхай побаче це відео а то в цій темі (http://www.volkswagen.lviv.ua/threads/prodam-tolschinomer-lkp.8244/) деже виступала проти такого приладу. Доречі продав прилад по оголошенні людині яка ганяє авто з польщі. До нього приїхали клієнти з таким приладом і перевіряли майже нове авто, пічаль повна вся ліва сторона шпакльована що навіть в деяких місцях прилад вже ту товщину не фіксував (більше 1см.). Він мій прилад перевірив на цій же машині і купив в мене його.
Наші "умельци" можуть як мінімум так само. Може бачили Ауді А6 сіру з тюнінгованими фарами задніми і лого ауді на дверках їздить по Львові . Ця машина зварена з двох. Причому дах там зварений ПО ДІАГОНАЛІ (від передньої стійки до задньої)...
ale kurwa, byli mistrzowie майстрам 5-ть балів по 5-ти бальній, навіть кувалдометром важко повідбивати. п/с/ я пішов вчитись матюкатись по польски.......
Європейським хлопцям до наших - далеко. З двох частин зварюють машину так що шва просто немає.... Сварку піскоструять вальцюють і так пару раз. ндавно попросили провести експертизу одного джипа Сузукі 13 року. продавалась на 30% дешевше середньоринкової. Покупці мали толщиномір ультразвуковий - шпаклівки небуло ніде. там де кузовний герметик - там і показувало. Вроді все добре. В мене викликала підозру велика масляна порохова пляма на днищі - причому в тому місці де масло з двигуна в принципі попасти не може. провіряли тим толщиноміром вздовж і в поперек ковиряв шилом - шва не найшли. але відомо що є такий метод щоб заховати шов на днищі - то беруть відро переробки ляють на днище і потім кіломертів 30-40 по пилюці.. пилюка чіпається до масла і створює однорідний пласт маслопилюки і все виглядає гладенько і добре тільки жирно. в результаті хлопці машину не взяли а я потім проконсультувався з своїми кузовщиками - то оказалось що цей джип таки був зварений з двох частин - один з моїх кузовщиків брав у тому участь. А робили вони його щоб толщиноміром не можливо було засікти. А знизу мусіли забити маслопилюкою бо було видно розрив між заводською обробкою днища, яка вигоріла від зварки
Отожбо... Не знаю чи ще працює кантора, але на Кривчицях недалеко від базару, був такий собі дідуля, який таким займався... Бачив МЛ мерс який був зварений з куска горілого МЛя, куска крадженого і того шо треба було робити.... Фіг поймеш... На базарі "нибит, никрашен, первый владелец, жена в детсад только ездила"...