Падають обороти на холостому ходу

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Kareika, 29 вер 2009.

  1. Kareika

    Kareika Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat B4
    При включанні нейтральної передачі, падають обороти і може заглохнути двигун, що є причиною?
     
  2. Mexxxanik

    Mexxxanik Active Member

    Авто:
    Golf mk1 1,6 EG - був
    Клубна карта:
    000401
    В мене зараз та сама тема...

    На днях поїду до карбюраторщика.

    Також цікаво що це?
     
  3. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    В мене така штука на непрогрітому двигуні, і не стабільні, на прогрітому 1800, а на холодному 800-1100:scratch_one-s_head:
     
  4. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Може бути датчик холостого ходу, можливо лямбда-зонд барахлить, можливо бензонасос! В мене колись таке на В3-му було
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці в мене те саме на вприсковому двигуні, але стабільності як такої немає(один раз падають до 500об/хв інший все гаразд). В мене ще таке питання які признаки забивання фільтра очистки пального, бо стоїть ще рідний(принаймі міняний на сто німцями) там заводські хомути на шлангочках, новий фільтр купив ще 3 місяці назад, все хочу замінити але нехочеться ставити наші "одноразові" хомути(постійно треба їх підтягувати). ТОму й цікавить як продіагностувати фльтр в домашніх умовах, чи це можливо лише на сто? Завчасно дякую!
     
  6. Kareika

    Kareika Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat B4
    В мене інжектор, я думаю що причина в свічках, або датчик холу
     
  7. CheFISH

    CheFISH Місцевий

    Авто:
    Scirocco GT II
    Клубна карта:
    000042
    В мене все зразу ))) то 2000 то 100, на крутих поворотах глохну... в пробках постійно приходиться заводитись.
    Свічки, трос газу, всі фільтри -- щойно поміняні на нові. масло залите теж нове.

    Рекомендують Андрія на китайській стіні. Хочу альтернативу. Кажуть противний і зажравшийся.

    Хто вже їздив до карбюраторщика? В чому була причина?
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    чекати, доки з*явиться видна проблема забивання фільтра не треба. його міняти треба з періодичністю заміни масла. А то і ще частіше, враховуючи наш бензин. Хомути на ринку є як гамняні, так і дорожчі і нічого там підтягувати не треба. Купуєш хомути, такі щоб під ключ ішли, в них навіть видно, що головка більша і метал, з якого зроблені - більш серйозніший. В мене вже так 3-ій фідьтр їздить. все гуд. при чому врахуй - що в тебе МІ, а в мене повний і видає 6 атм. тиску бензи і все тримає.

    на рахунок плавання оборотів. - таке колись було. в мене причина була - пробивала іскра на проводах, в тому місці, де насвічку одягається люлька, а на люльці була ще й металічна обкантовка. ЇЇ викинули - радію, катаюсь
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли стоїть на машині то головній признак забитості : коли даєш різкий газ двигун спочатку тупить а потім починає рвати. Можеш зняти в гаражі (не шкодуй хомутів ...все одно колись тре міняти) і подути на вхід .. якщо легко продувається значить ще добрий. І ще одне ..у нас якісних фільтрів майже нема. Привозять найдешевше барахло. Якісні фільтри досить дорого коштують
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Діма 1405, соррі, не вчитався в твій аватар. Фільтр коштує порядка 25-50 грн (кнехт 50грнкоштує) краще бери останній. воно не дороге і більш-менш нормальне
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перша причина нестабільного ХХ підсоси повітря. Треба перевірити на герметичність всі вакуумні і повітряні трубки, на крбюраторних ....гумову прокладку під карбюратором. Потім дросельна заслонка...чистится. Потім дивитись до карбюратора або інжектора...а то вже до спеціаліста. Хоча карбюратор треба навчитися регулювати самому. Спец підрегульовує карб на середньо статистичний режим щоб машина виїхала..... тонку регуліровку може зробити тільки шофер по результатах ізди машини.
     
  12. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    Я їздив до Андрія на Боткіна мені його відношення сподобалось і не дорого.

    Можливо треба відрегулювати карбюратор або запалення, можливо вакуум дефектний, можеш подивитись в темряві чи під капотом десь не іскрить.
     
  13. CheFISH

    CheFISH Місцевий

    Авто:
    Scirocco GT II
    Клубна карта:
    000042
    ))) Спробую ))) буде вреднічати -- попрошу підтримку клубу ))) і заблокуємо йому гараж поки не розбереться з моєю проблемкою ;)))))))))))
     
  14. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Ви про різних Андріїв балакаєте!!!!!!!!
     
  15. CheFISH

    CheFISH Місцевий

    Авто:
    Scirocco GT II
    Клубна карта:
    000042
    ) запутався в Андріях...

    ше мені розказували про майстра на перехресті Стрийська--Наукова (десь там глубоко є гараж).

    тепер вже дуже вагаюсь куди їхати :wacko:
     
  16. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    тре було клацнути на надписі
    в мому попередньому дописі.

    Ось явний лінк http://www.volkswagen.lviv.ua/content/view/192/38/ - тут є його телефон
     
  17. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    В мого знайомого на гольфі така штука була коли коротив контакт світла заднього ходу.
    Тільки в нього таке спостерігалося коли включав задню.
    Провір то - ануж воно.
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В мене також повний інжектор, чотири форсунки на кожен циліндр. За поясненя періодичності заміни дякую ну і звичайно +1!:) Фільтр купував не з дешевих(в районі 50грн+-), скоро буду міняти мастило тоді заміню і фільтр. На машині не економлю "корміліц" всетаки:) Всім дякую!
     
    Останнє редагування: 1 жов 2009
  19. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Короче визначився чому в мене такі оберти...виявилось, що терморегулятор заслінки на карбюраторі поломаний, а точніше не підключена до нього подача рідини, яка підігріває суміш в впускному колекторі, а заслінка підперта дротиком, щоб можна було завести. От така то фігня малята....
     
  20. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не переймайся, то ще може тобі повезло...... буває і гірше.....
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)