панель приладів Jetta II

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем M&K, 2 лип 2008.

  1. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Така проблека. Панель відійшла від лобового стікла і тарабанила я встановив між панелью і стіклом паралон. Тепер перестала тарабанити але зимою маю проблему погано обігрівається стікло бо панель змістилася в сторону салону. Наскільки я зрозумів із ситуації що обломані петлі кріплення. Як можна їх відремонтувати чи щось доробити. Але впершу чергу як зняти панель правильно.
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    Знімаєш прибори, знімаєш шторки обдуву салону, всякі кнопочки, пімпочки і тд. Тоді шукаєш болти, якими, власне, кріпиться сама торпеда. У мене два болти треба було відкручувати з-під капота, мабуть у тебе також десь там. Пошукай на http://volkswagen.msk.ru , там має бути інструкція з картинками
     
  3. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    Я дивився. Там немає. десь пів року тому я на якомусь сайті весь процес ремонту. Дурна голова незберіг інфу. Ті болти що спереді я їх давно знайшов і викрутив.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    Тоді лишилася фігня. Просто по черзі розбирай торпеду, роби шо треба, а тоді у зворотньому порядку збирай
     
  5. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    я нетуди тему всадив можна її якось перенести в "Ходова і кузов" так правильніше буде
     
  6. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    Обов'язково візьми цифровий фотоапарат з собою, та аркуш картону A4 формату і ручку. До картону малярським скотчем будеш приклеювати шурупи, болтики, шайбочки і всяку мелюзгу і нижче підписувати від чого ті болтики. Якщо цього не зробити, то будеш пів дня підбирати шо від чого. Варто заодно запастися клеєм термостійким щоб нові паролонові ущілнювачі системи вентиляції-обігріву поприклеювати. Якщо мав проблеми зимою з пічкою (запотівало скло і т.д.), то разом з розборкою панелі зроби ще порядок з радіатором пічки (коштує від 90 грн. і далі). Добре було б купити спеціальну тканину якою проклеюють стики панелі з кузовом щоб не скрипіло. І колегу варто запросити на момент зборки панелі, потрібна допомога щоб панель вставити на місце. Контакти на кнопках почисть, на підрульових клемах подивись чи нічого не підгорає. Вопшем, якщо вже знімаєш панель, то варто зробити все що давно хотілось і потрібно було. Для того щоб не пошарпати кути панелі і грані під час дьоргання знімання, малярським скотчем або харчовою плівкою позакривай ті кути.
     
  7. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    Дякую за пораду. Я на тижні поміняв приборку, поставив із тахометром. Трішки було гемору бо у мене дві фішки а на тій що брав одна. Добре що були схеми то з проводами швидко розібрався. Якщо комусь потрібна інфа по заміні допоможу. Виглядає гарно тільки шкода що неможливо змінити колір підсвітки.
     
  8. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приборів Jetta II

    За два дні я зробив кап ремонт панелі. Учора зняв із братом панель. Спочатку недумав пічку скидати, але подивившись у середину неї взявся за голову і наважився її теж зняти і перебрати усю. Пічку із радіатором заніс до хати і розложився на столі. Розібрав повністю і відремонтував повертачі всередині, із них посипався матеріал наподобу паралону. Пластини із металу і вних отвори і тому потік повітря дув куда хотів. Проклеїв скотчом у два слоя і поставив все на місце. Також запасся ущільнювачом який використовується на вікна або двері. Роботи було на дві години. Усюде де є стики воздухо відводів проклеїв ущільнювач , використовував товстий і той що йде двойним. Радіатор промив каустичною содою засипав десь грам 50 і залив кіпятком. Реакція була страшною. Раджу брати окуляри і рукавиці при роботі із каустичною содою. Прочистився радіатор і встановив його на місце. Робота із пічкою закінчена.
    Якщо когось цікавить ремонт лобового кріплення панелі відпишу. Получилось супер. Сам собі здивувався.
    Нажаль фотки в процесі відсутні.
    Усім раджу у кого проблема із пічекою погано дує зняти і подивитися що там твориться. Поки тепло.
    Тернопільским можу допомогти ділом.
     
  9. Skil

    Skil Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8і 1986
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Колыр не проблема змінюєш на який хочеш, купляєш діоди потрібного кольору і в перед. Ось так в мене вийшло http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/attachment.php?attachmentid=487&d=1194103286
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Не боїшся що тепер пічка потече? Чи ця сода з металом не реагує?
     
  11. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Пічка непотече. Процес тривав недовго. З металом реагує. Радіатор міняний бо замітив напис базарний білим маркером від якої моделі.
     
  12. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    ти казав можеш дати інфу по прилаштуванню приборів з тахометром!!! Мені трнба!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Я пристроював на Джетту 87р. щиток від Джетти 91р. із тахометром. У мене стояв годинник. Що саме цікавить?
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Ну зачим ви колхозите!? Для моделей з 1-ю фішкою є панелі на 1-ну фішку, а для моделей з 2-ма - на 2-і!! Потім наступній власник буде матюгатись коли щось перестане працювати через погано пропаяний контакт і полізе виясняти причину. Панелі для МК2 - не рідкість! Якщо маєте на 2 фішки а треба на одну - шукайте потрібний девайс по шротах а свій ставте в оголошення! Зекономите час і не буде калхозу!
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Хто має інфу про щиток приладів з тахометром на дизель, В мене щиток на дві фішки
     
  16. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    golf2 можеш мені сфоткати обидві фішки які ідуть до щитка з обидвох боків. Там дві фішки по 14 контактів кожна і по 7 із обидвох боків.
     
  17. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    Потім наступній власник буде матюгатись коли щось перестане працювати через погано пропаяний контакт і полізе виясняти причину.
    Ну от як пояснити на моторі 1,8 інжекторі наявність кот.заж. від 1,8мі якою керує блок від ТАВРІЇ(стосується В-3,PG),а вам слабо!!!!!!!!
     
  18. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    робиться не для наступного власника а для себе. А якщо ти сам зробив то і будеш знати в чому проблема. Я сам половину проводки перебрав і тепер не дивлюсь на неї як "БАРАН НА НОВІ ВОРОТА". Навіщо ця розмова
    якщо виникають проблеми із погано пропаяним контактом "НАВЧИСЬ ПАЯТИ"

    Додано через 28 хвилин
    звідки ти взяв що блок від таврії.
     
  19. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    А втикаю я на те , що всі нестандартні твої дії,не завжди будуть зрозумілі для наступного властника даного авто(хочеш приклад,будь-ласка:в мене два дні зайняло часу щоб розібратись з сигналкою(мангуст),повернути все в стоковий вигляд,і підключити все на свій розсуд(шеріф про),і поясни,мені БУДЬ-ЛАСКА наявність катушки запалювання з вакумом,якщо в мене морор PG(ел.упр.).,яка бере управлыння з блоку ТАВРЫЯ!!!
    ТОРМОЗ:сам блок АБС выдключений,але в стоку керує всім датчик акуммул.тиску гальм. рід.,в моєму випадку керував транзистор з резистором,який висів під руль.колонкою-це дпя тебе норма?....
    І якщо ти повертаєш щось з проводки до норми-купа плюсів тобі!,але якщо твоє бачення доцільності переробки електрики на свій смак - вибач,я не розумію!
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Відповідь: панель приладів Jetta II

    За плюси і мінуси дякую. Я незбираюсь переробляти проводку під свій смак. Я дотримуюсь мануалу по відновленні проводки. Сам ненавиджу дротові кущі. Єдини що я надав інформацію яку люди просили і якщо ти розбераєшся в електроніці можеш прослідкувати що я нічого нового недодав а дотримався схемного рішення. Якщо комусь мій спосіб несподобався нехай шукає по шротах.
    Люди питали я поділився інфою.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)