Паркувальний бар'єр. Вибір та встановлення.

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Borys from Kyiv, 7 лип 2010.

  1. Borys from Kyiv

    Borys from Kyiv Новачок

    Авто:
    нажаль не Фольксваген
    Доброї пори доби!
    Завітав сюди з ЛФ із таким запитанням (subj).

    ... Після гарячих розбірок, "управдом" виділив мені територію для паркування і благає якнайшвидше встановити паркувальний бар"єр.
    Хочу порадитися з тими, хто має досвід їх встановлення та експлуатації.

    У продажу є:
    - "звичайні" механічні;
    - посилені (діаметр і товщина стінок труби; якісна зварка);
    - під навісний замок;
    - внутрішній (із самофіксацією) + навісний.

    Пропонуються послуга по встановленню - три різновиди:
    1. Лівий малюнок
    2. Правий малюнок
    3. Металеві дюбелі та болти М12 (відкидаю як несерйозний; асфальт тонкий.)

    Місце встановлення - в метрі від стіни цегляного будинку. Машину ставитиму паралельно стіні у своєрідній "ніші". Але якийсь "залітний" може наїхати колесом на скобу і є небезпека руйнування. Плюс є небезпека акту вандалізму від тих, кого жабонька задушить.

    [​IMG]

    Фірма (5 років на ринку) рекомендує варіант 1 з лівого малюнку. Бо варіант 2 з правого малюнку нібито не так міцно і довговічно тримається. Плюс два дні на висихання цементу, поки можна буде ставити бар"єр.

    Ця фірма пропонує посилений варіант тільки під навісний замок. Поки що схиляюся до цього варіанту.
    Хоча внутрішній замок із самофіксацією - симпатичний варіант - швидко, чисті руки, менше шансів спровокувати радикуліт.

    Що скажуть досвідчені люди?
    9 липня до обіду мушу замовити.

    Дякую.
     
    Останнє редагування: 7 лип 2010

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)