пасат Б5 1.6 AHL

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем turboopel, 17 жов 2013.

  1. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    пасат Б5 1.6 AHL

    Паливо: газ-бензин.

    Така проблема на газу працює нормально.

    А от на бензині заводитись нехоче, лише зхватує і тухне.

    Якщо їхати і на ходу перейти на бензин, то працює але дуже погано і велика перевитрата палива, щоб двигун працював більш менш нормально треба натискати на педаль ледве ледве.


    На діагностиці зказали що фізично зношена дросельна заслока, я її сьогодні зняв промив, поміряв опір на якійсь парі контактів, результат:

    дросель закритий опір - 1,27кОм
    ледь ледь дросель привідкритий - 1,30кОм.

    і далі до повного відкриття плавно зменшується до 0,58кОм.



    В чому проблема????
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напевно в дросельній
    5.7 контакти
    Дросель закритий - 1.5 - 1.6 ком напруга 4.3в
    Дросель повністю відкритий 0.7-0.9 ком..... напруга 0.6 в
    Получається що при старті дросель в тебе показує майжке 30 % нагрузки і ляє бензин. Подивись Ваг Комом процент нагрузки і процент відкриття дроселя. Ага і подивись напругу на землі - має бути 0
     
  3. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    А чи можна якось провернуть плату з дорожками за годиниковою стрілкою щоб дані опору стали на своє місце????


    Чи реально її розібрать і таке зробить., чи все таки треба шукати новий дросель????
     
  4. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    В мене були схожі симптоми, але тоді причиною був датчик холла. При своїй несправності збиває роботу заслонки.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Розібрати звичайно все можна... тільки зібрати одноразову штуку не так просто.
    в твоїй ситуації можливо протерта доріжка, а плата закріплена так що не дуже покрутиш...а як покрутиш то на номінал точно не попадеш і зібєш решта режимів... В тебе десь з середини плати все нормально бо при fully open маєш 0.58в. Краще поставити новий дросель бо на бензин більше потратиш грошей
     
  6. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF

    При повному відкритті дроселя 0,58кОм.


    На вигляд дорожки в нормальному стані, при плавному відкритті дроселя, покази опору змінюються плавно , лише на початку трошки збільшується.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щоб точно побачити тре міряти напругу. І краще Оцилографом - тоді побачиш як поводить себе дросель. Бортовий компютер реагує на напругу і хоч закон Ома в дії але скачки напруги легше побачити чим опору
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    який пробіг ?
     
  9. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    320 тис.км......
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)