пасат Б5 1.6 AHL Паливо: газ-бензин. Така проблема на газу працює нормально. А от на бензині заводитись нехоче, лише зхватує і тухне. Якщо їхати і на ходу перейти на бензин, то працює але дуже погано і велика перевитрата палива, щоб двигун працював більш менш нормально треба натискати на педаль ледве ледве. На діагностиці зказали що фізично зношена дросельна заслока, я її сьогодні зняв промив, поміряв опір на якійсь парі контактів, результат: дросель закритий опір - 1,27кОм ледь ледь дросель привідкритий - 1,30кОм. і далі до повного відкриття плавно зменшується до 0,58кОм. В чому проблема????
Напевно в дросельній 5.7 контакти Дросель закритий - 1.5 - 1.6 ком напруга 4.3в Дросель повністю відкритий 0.7-0.9 ком..... напруга 0.6 в Получається що при старті дросель в тебе показує майжке 30 % нагрузки і ляє бензин. Подивись Ваг Комом процент нагрузки і процент відкриття дроселя. Ага і подивись напругу на землі - має бути 0
А чи можна якось провернуть плату з дорожками за годиниковою стрілкою щоб дані опору стали на своє місце???? Чи реально її розібрать і таке зробить., чи все таки треба шукати новий дросель????
В мене були схожі симптоми, але тоді причиною був датчик холла. При своїй несправності збиває роботу заслонки.
Розібрати звичайно все можна... тільки зібрати одноразову штуку не так просто. в твоїй ситуації можливо протерта доріжка, а плата закріплена так що не дуже покрутиш...а як покрутиш то на номінал точно не попадеш і зібєш решта режимів... В тебе десь з середини плати все нормально бо при fully open маєш 0.58в. Краще поставити новий дросель бо на бензин більше потратиш грошей
При повному відкритті дроселя 0,58кОм. На вигляд дорожки в нормальному стані, при плавному відкритті дроселя, покази опору змінюються плавно , лише на початку трошки збільшується.
Щоб точно побачити тре міряти напругу. І краще Оцилографом - тоді побачиш як поводить себе дросель. Бортовий компютер реагує на напругу і хоч закон Ома в дії але скачки напруги легше побачити чим опору