Всім доброго вечора, така ситуація, спочатку плавали холості оберти могла навіть заглохнути, виявилось що порвалась прокладка під моніком, замінив і машина почала нормально працювати але не довго, на другий день почали холості оберти, після того як даш газу, дуже повільно падати..навіть коли ледь торкнешся педальки і відпустиш, вона спочатку чуть набере обороти десь до 1000 і тоді знов повільно падають(видно як регулятор ХХ повільно назад відпускає заслонку) + проїхав 100 км по трасі, розхід десь 10 л бензи а скоріше менше 8 виходило.. Ще 1 нюанс ту прокладку під моніком міняв не я особисто а мій брат і він мені сказав що побачив ше обірваний дріт від лямбди і з'єднав його назад.. може він шось там напутав. Я заліз туди глянути, там з лямбди тирчить тоненький дротик десь 1 мм2 перерізу, вся ізоляція полопана, куча скруток. Може хтось знає як має виглядати той лямбда датчик і його дріт, і добре було б знати на який контакт в фішці ЕБУ він іде.. Може пассат газувати через те що нема сигналу від лямбди?
Ну це ж очевидно, лазили до інжектора, після чого датчик ХХ неадекватно працює, що ще потрібно знати? Імхо, тепер ЕБУ думає що замало повітря... перевір повітряний фільтр і взагалі весь канал поступання повітря в інжектор, включно з датчиками які там є.
Ну впринципі інжектору нічого не робили, просто зняли і поставили назад, після чого перевірив датчик температури повітря, і РХХ все вроді працює.. і підгазовування не одразу появилося..я думав може через лямбду але виходить шо нє. А на основі чого ЕБУ може подумати шо мало повітря? Може ДПДЗ вимахуватися, хоча його недавно міняв(разом з дросельною заслонкою)
На основі давачів по дорозі(температури повітря, і розрідження в камері, і т.д)... А ти сам дпдз міняв? І як виставляв напругу на виході? там похибка на 0.01В вже дуже велику роль грає.
Варіантів багато. Тут на форумі моноінжектор описаний докладно і всі його симптоми - спочатку шукай і читай а не чекай що хтось кашпіровський і все розкаже. Сама поширена причина підгазовки - підсос повітря. передивись чи вакуумні трубки всі підключені і ніде не злетіли
ДПДЗ мінявся разом з моніком, окремо датчик ніхто не рухав і міняв його не сам а на перфецького базарі, там є інжекторщик Ігор вроді.. Я не шукав кашпіровського, надіявся шо проблема типова і люди з нею стикалися, будем шукати причину. Дякую за відповіді.
послухав bassa і ще раз перевірив Рхх, і датчик ДТВВ в ньому і була причина, опір мінявся від 20 до 100 кОм ..подивився ближче і побачив шо контакт відломаний. Пробував запаяти але не вийшло, контактна площадка відламалася від терморезистора.. Припаяв замість старого терморезистор з дтож.. покищо працює машина нормально.. хх вже не зависають. ше тепер треба розхід заміряти.. І ше така фігня шо є провал на прогрітому моторі коли на хх і різко дати газ в полік, але якщо їдеш то на ходу провалу нема..