пассат б3 1.8 ABS підгазовує

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем bodia, 9 лют 2014.

  1. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Всім доброго вечора, така ситуація, спочатку плавали холості оберти могла навіть заглохнути, виявилось що порвалась прокладка під моніком, замінив і машина почала нормально працювати але не довго, на другий день почали холості оберти, після того як даш газу, дуже повільно падати..навіть коли ледь торкнешся педальки і відпустиш, вона спочатку чуть набере обороти десь до 1000 і тоді знов повільно падають(видно як регулятор ХХ повільно назад відпускає заслонку) + проїхав 100 км по трасі, розхід десь 10 л бензи а скоріше менше 8 виходило..

    Ще 1 нюанс ту прокладку під моніком міняв не я особисто а мій брат і він мені сказав що побачив ше обірваний дріт від лямбди і з'єднав його назад..
    може він шось там напутав. Я заліз туди глянути, там з лямбди тирчить тоненький дротик десь 1 мм2 перерізу, вся ізоляція полопана, куча скруток.
    Може хтось знає як має виглядати той лямбда датчик і його дріт, і добре було б знати на який контакт в фішці ЕБУ він іде..

    Може пассат газувати через те що нема сигналу від лямбди?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні не може.
     
  3. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    І більше ніяких варіантів?((
    ну дякую і на цьому
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну це ж очевидно, лазили до інжектора, після чого датчик ХХ неадекватно працює, що ще потрібно знати?
    Імхо, тепер ЕБУ думає що замало повітря... перевір повітряний фільтр і взагалі весь канал поступання повітря в інжектор, включно з датчиками які там є.
     
    Останнє редагування: 11 лют 2014
  5. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Ну впринципі інжектору нічого не робили, просто зняли і поставили назад, після чого перевірив датчик температури повітря, і РХХ все вроді працює.. і підгазовування не одразу появилося..я думав може через лямбду але виходить шо нє.

    А на основі чого ЕБУ може подумати шо мало повітря? Може ДПДЗ вимахуватися, хоча його недавно міняв(разом з дросельною заслонкою)
     
  6. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Може то Мейсон газує ??
     
  7. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    спочатку також схилявся до такого варіанту але комп'ютерна діагностика спростувала дану теорію..
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    На основі давачів по дорозі(температури повітря, і розрідження в камері, і т.д)...
    А ти сам дпдз міняв? І як виставляв напругу на виході? там похибка на 0.01В вже дуже велику роль грає.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Варіантів багато. Тут на форумі моноінжектор описаний докладно і всі його симптоми - спочатку шукай і читай а не чекай що хтось кашпіровський і все розкаже. Сама поширена причина підгазовки - підсос повітря. передивись чи вакуумні трубки всі підключені і ніде не злетіли
     
  10. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    ДПДЗ мінявся разом з моніком, окремо датчик ніхто не рухав і міняв його не сам а на перфецького базарі, там є інжекторщик Ігор вроді..

    Я не шукав кашпіровського, надіявся шо проблема типова і люди з нею стикалися, будем шукати причину.
    Дякую за відповіді.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Розкажи чим закінчиться. Цікаво.
     
  12. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    послухав bassa і ще раз перевірив Рхх, і датчик ДТВВ в ньому і була причина, опір мінявся від 20 до 100 кОм ..подивився ближче і побачив шо контакт відломаний. Пробував запаяти але не вийшло, контактна площадка відламалася від терморезистора.. Припаяв замість старого терморезистор з дтож.. покищо працює машина нормально.. хх вже не зависають.
    ше тепер треба розхід заміряти.. І ше така фігня шо є провал на прогрітому моторі коли на хх і різко дати газ в полік, але якщо їдеш то на ходу провалу нема..
     
    Останнє редагування: 16 лют 2014

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)