Ну що ж друзі мої! Я, кажись, доїзився )) Підвів мене мій Пассат у неділю зранку, несподівано відмовився заводитися. Зараза не підводила таким способом вже роки 4. Стартер крутить, навіть досить впевнено, спочатку трохи схопило - а потім просто в суху стартер продовжував крутитися. Падав сильний дощ, а у мене раз на півроку при їзді в дощ обороти падали на ходу, єдине підгазовка помагала і не глохна машина тому остаточно, але хвилин за 5 такого бавлення все приходило в норму - думаю просихало (таке за останній рік було десь рази 2). От тому подумав, що дроти підмокли, а вони навколо двигуна в мене трохи перетерті колись були - думаю просохне, зніму ізоленту стару, все позаізольовую, пообмотую новою і буде добре. Після обіду як дощ закінчився і трохи просохло вийшов заводити - машиною потрусило і завелася. Ну думаю, точно воно. Не полінувався обмотав наново всі дроти які бачив, позаізольовував, машинка заводилася кожного разу. Думаю - клас, все буде добре. Сьогодні рано, хоч і сухо - крутить всуху стартер знову і вже не хапає. Бензонасос чую працює, запобіжники перевірив, реле бензонасосу цикає, свічки в нормі, але про всяк випадок підкидав інші - та ж сама штука. ВВ провода міняв недавно на куплені на шроті, маю вдома штук 10 різних, також не те. Іскра є, але ніби трохи слабенька. Тому на даний час думаю на котушку, але може й помиляюся. Десь у мене мала б бути оригінальна робоча з мого авта, от тільки знайти треба і підставити. Але враховуючи, що не знаю, чи то поможе, хочу й у вас всіх порадитися, що дивитися далі. Руки маю не з жопи, але все ж не майстер - всього не вмію і не знаю як робити, та й машина просто неба під будинком багатоповерховим. Якщо будуть ідеї, що зробити, аби їхало - буду вдячний. Машина Пассат 1995 р., бензин 1,8 ABS моноінжектор.
А як ти визначив що іскра заслаба? Я думаю що варто поміряти тиск бензонасоса. Гудіти то він може і гудіти, але чи качає він. Ну це як для прикладу, що б я дивився наступне.
Ну так на око слабенька, в порівнянні до того, що раніше бачив. А як перевірити центральний провід ВВ можна? Щось придумати не можу. З бензонасосом теж може бути. А якщо я кришу інжектора зніму, то побачу чи він бензин впорскує? Останній раз ту кришку бачив в себе зняту 11 років тому, вже просто не пам'ятаю що там і як там.
Ну і як він поміряє тиск на подвірї....????. То ж моноінжектор там робочий тиск 1.2, а робити буде коли і 0.5. Не думаю що це насос. Скоріше всього щось з електрикою на свічки. Знімай трамблер і дивись що там в середині, який бігунок , угольки, провіряй дроти на ДХ, ще раз передивись всі свічки, чи є на них іскра по черзі. провір тестером комутатор і катушку. повитягуй всі ВВ дроти і передивись кінцевики.
Добре, дякую, буду сьогодні після роботи дивитися, лиш би дощ не падав. З тестером якраз не дуже дружу, колись якось міряти вмів, а зараз все геть забув, навіть що на тестері вистявляти не пам'ятаю, але пориюся в неті, думаю знайду.
Воздушний фільтр можна зняти і побачити як іде вприск... А свічки мокрі чи сухі? Комутатор треба підставляти робочий як і катушку. А лампочкою від габарита чи плафону 5 ват 12 вольт можна провірити живлення на катушці.
Дякую тим, хто ще відповіли, вдячний за любу пораду. Але маю трохи "тупік" - ввечері прийшов до машини, спробував зразу завести - і... і завелася знову. І так знову кожного разу, як пробував. Але зранку завтра ризикувати не буду її брати, треба поломку знайти спершу, бо то не діло, так потім десь не заведеться і тягнути прийдеться. Які думки у Вас шановні враховуючи ось такі капризи? Це ж напевно котушка, бензонасос, фільтр, і купу всього відпадають, чи ні? Нюанс був (питання чи так і буде далі) - трохи троїла при прогріві (хоч для неї це звично, хоч трохи менше), і вихлоп білий був і трохи більше за норму звичну. Що далі?
Та, так і буду дивитися, все на роботі затримуюся останні дні до 8-9 вечора і не встигаю зайнятися, хоча машина дуже потрібна. Звітуюся, що сьогодні зранку спробував завестися, і спочатку всуху прокрутило двічі, а потім з дьорганнями і вібраціями завелася. Справді десь вологість, буду шукати.
Викрути свічки.... якщо чорні і засрані значить перелив і тре дивитись ДТОР і ДПДЗ. Якщо майже нормальні то - електрика
Попробуй підкинь катушку вмене в знайомого таке було ми взяли з мого гольфа катушку і підкинули і виявилось що то воно
При катушці таке б було плаваюче думаеш? То є, то нема? В мене щось враження, що якби померла, то вже все б було.
1. Перевір чи РХХ працює. Бо як ні, можливо заливає свічки. (контакти на ньому провір, проводку). 2. Котушка збудження - можливо... перевіряється лише підстановкою іншої, завідомо справної, особливо якщо користування вимірювальними приладами вчиться зараз по інету 3. Сам траблер, можливо має тріщину, тут не один вже казав, його перевірити від а до я. + я б глянув до давача("датчика") обертів двигуна ("датчик Хола"), бо якщо він глючить то симптоми будуть аналогічні. 4. "Маса" мотора а також маса АКБ відіграють важливю роль в системі запалювання...
При катушці таке б було плаваюче думаеш? То є, то нема? В мене щось враження, що якби померла, то вже все б було. В ньог так і було то заводить то ні один раз взагалі ми думали що мотор з під капуту втікне бо тріпало так ним,а машина на якій стоянці маже підіду попробуєм переставити
А ну ясно, тоді підміню - в мене є запасна катушка робоча оригінальна десь, пошукати тільки треба. За пропозицю допомогти дуже вдячний - але наразі сам порозбираюся, думаю знайду. bass, дякую! все буду взавтра дивитися, на роботі нарешті основне зробив, буде надіюся завтра час і погода.
Якщо свічки сухі то нема палива насіси сіточки фільтрони форсунка регулятори тиску. Підійми пласмасу зверху голови і подивися чи є там вприск.
Була подібна ситуація на пассаті 1.8 адз. Знайшов на катушці тріщинку, замастив лаком і тепер чудово працює.