Як на вашу думку яка коробка краще ручна чи автомат ? (passat b5+ 1.8t) хто б шо вибрав з таким мотором?
Конкретно по цій машині не скажу, але найближчих NN років не буду брати любого автомата... вже один маю. Моя консервативна думка - автомат зло.
експлуатую автомат майже 3 роки, всі переваги над ручкою, окрім двох - розхід та динаміка. На ручці розхід менший і машина швидша на старті. Якщо ці дві речі для тебе не важливі то бери автомат.
Ага. масло з фільтром в АКПП дешевше проміняти ніж комплект зчеплення! Можна все порахувати, але це тема не про це. Хто купує авто на автоматі, його це питання цікавить рівно 0,23%
Автомат для жінок. МКПП для справжніх шоферів. Поки не було DSC всі ралійні машини були на ручці. Іздив і на тому і на тому на АКПП буду їздити напевно в глубокій пенсії.
Відколи елементи комфорту є суто жіночими. а фраза для справжніх шоферів нагадує нашу рашу - "Челябинськие мужики настолько сурови, что..." )))))
МКПП - рулить))) САСА правду каже - все залежить від водія. я ні разу не міняв диск щеплення на попередніх і на цьому авто. і пробіг був доволі "прилічний". коли зняв на Пассаті перед заміною двигла - то диск цілком нормальний був і є. а ось на новому 2,0 вирішив пару раз "помалювати по асфальті" гумою. диск то ще нормальний ( хоча 30 000 уже пройшов) а от пружинки тарахкотять(((
Моя думка: все залежить від стану душі, ну й від роботи, я після 8ми годинної зміни на будівництві повертаючись до дому по нашому бездоріжжю то так хочеться автомата(і АКПП і АКМ) що аж гавкати хочеться на педаль щеплення. І я на 100% впевнений що влітку прийдеться міняти диск(а можливо і корзину). Дійсно вибір автомат чи механіка це сугубо лічний вибір, та як на мене на собі не варто економити а до гарного звикаєш швидко!!!
Автомат добре брати на мотор 2.8,досить частою проблемою автомата є не якісний сервіс,також зустрічаються проблеми з тіптроніком,який з тих чи інших причин перестає працювати причому коробка працює нормально в режимі драйв(з власного досвіду знаю)
А чому тоді всі маштнт бізнес класу на автоматі? І на рахунок спортивних (і швидкої їзди): при теперішніх ямах особливо не повигазовуєш, ну і штрафи тоже вже не по 20 гривень(((( Їздив на різних АКПП (на чужих машинах) і воно мені подобалось 50 на 50, але коли придбав авто з АКПП то на 99% впевнений, що наступна також буде з АКПП !!!
імхо в кожного своя манера їзди і кожному своє більш лінивим (не в поганому розумінні) автомат більш енергійним думаю більше підійде механіка на автоматі мені було нудно їздити.втикнув ногу на педаль руку на підлокотник і їдеж як на автоматі))))) це не правда що нові машини на автоматі більшість за статистикою на механіці... на мою думку автомат це коробка придумана для жінок які чомусь більше розсіяні на дорозі і щоб вони не відволікалися на переключення передач... я собі не буду брати автомат доки акпп не удосконалять настільки що її будуть на гонках використовавти, бо зараз основна проблема нових авто ,перше що летить це коробка за моїми даними десь після 4 років експлуатації..
Только ручка !!! очень долго думает Акп и часто делает не так как бы сделал я ( ездил на Паджеро спорт и Кемри ) + только в езде в пробках по городу , я же езжу 50 \50 город трасса , по трассе помоему вообще опасная вещь если объем меньше 3.0 и передач меньше 5ти . На пассате Б 5 + механика супер даже переключения приносят удовольствие :dance:
Наклеп. моя при 115 к.с. і не самій маленькій масі пуляє на обгонах між 80 і 140 як має бути. ну а в педжеро спорт максималка вроді 140))))
І я своїх 5 копійок сюди запхаю - пару раз мав здибанку з Маздою 3 автомат 1,6 помоєму (бухгалтерша на фірмі їздить) - враження на трасі при обгоні - ну його нах :ireful: поки зачне обганяти можна кави попити і свіжі котіровки акцій на Лондонській біржі взнати. Но зато в пробці зачьот