Окільки на форумі немає поділу на моделі пропоную створити цю тему виключно про VW PASSAT B6. Отже власники В6 всі сюди, будем знайомитись
На форумі тільки 2 Пасата Б6 ? :D В мене "пася" 2007р. з об"ємом 2.0 (бензин). Двигун BVZ ( це той, що йшов з євро 2 ), коротше менш проблемний! Версія Хай-Лайн 1 ( все крім парктроніка та автомата ). В кого вже які проблеми були - пишіть!
В принципі не бачу тут нічого смішного, тут ж не форум Пассатів Б6, а форум всьго модельного ряду групи VAG. А якщо по темі, то опишіть як експуатація, які проблеми, як розхід, пробіг і т.д., думаю всім буде цікаво! Їх тепер вже три
ну розхід в мене на круїз контролі при 100км\год 4.8-5л ну якшо пооджигать на трасі заганяти стрілку на червону зону при 140км\год 7л по місту 8-9 то теж з оджигом і на світлофорі тапку в пол на рахунок проблем: покищо ніяких машині вже 2 роки , єдине нарікання то на дрібіжащу пластмасу , але після шумки все ок)
"Шумку" в себе не робив - просто рука не підіймається залізти у кишеню і витягти звідти 700-800 єнотів після того як заплатив за авто 40 штук!!! : Хоча скрип пластику присутній, але це характерно тільки для нашої країни. Так як в мене бензин, то апетити авто не такі скромні як в колеги на дизелі. Загалом, якщо по трасі їхати в швидкісному діапазоні 90-110 км/год - тоді витрата палива (по компі) складає 7.3-7.8 л/100км. "Поотжигать" - 9-9.5л/100км. (це я їхав по автобаму з швидкістю 160-190 км/год). А в міському режимі - всіх 10л/100км ГАРАНТОВАНО (це якщо не "ісполняти"! Попробував їхати як на службовій - 11-11.5л/100км. Розхід палива не пов"язуйте з можливою поломкою або ж з неадекватною роботою якоїсь з систем - я за машинкою слідкую і вчасно виконую всі можливі (і неможливі) огляди та заміни!!! По ходовій автівка проста як бубен (ну зовсім не зрівняти з Б5 Пасатом). Але від тотального спрощення та здешевлення ходової серйозно постраждали відчуття комфорту припересуванні нашими Львівськими дорогами... Наїздив вже 90т. км і за цей період ніяких серйозних і "незапланованих" поломок та замін не було. Ну по розхідникам зрозуміло - масло, фільтра, щітки двірників, колодки і т.д. Перед зимою поміняв задні сайлентблоки передніх ричагів (величезні такі..вони йдуть в зборі з силуміновим корпусом, який розвалити неможливо, хіба що знестти бордюр!) Так прайс на них - 900грн/шт на "Алексі", але є окремо і самі гумки на тому ж "Алексі", тільки на них не поширюється гарантія (ну і нахрен треба), прайс - 140грн/шт! Поміняв на 82т.км в пацанів на "Ластівці" ремінь ГРМ, три ролика, помпу і ремінь генератора - все разом з роботою "встало" +/- 2300 грн. До речі, двірники не купував в зборі - на них така ціна,що можна на ціле літо негра найняти итирати скло!!! Є на офф. СТО ремонтний комплек гумок до "безхребетних" двірників і це все міняється 15 хв. (ціна - 130грн original ). З недоліків мене вбиває якість ЛКП - весь капом і предні крила як друшляк..все в дрібних сколах. Попередні свої машини експлуатував більш жорсткіше (були дешевші ), але такого тоталу не було! Вже болить рука писати...будуть якісь запитання - пишіть, хоча я частіше з"являюсь на іншому VW форумі (там мій нік Duma)
"Шумку" в себе не робив - просто рука не підіймається залізти у кишеню і витягти звідти 700-800 єнотів ну шумка в мене не повністю , тільки декоративних частин , середні стойки з ремнями, бардачок , дерево на панелі , задня полка , і карти дверей, ну і все шо почало пікати і дрібіжати на ямка
А де робив і в що замазався по грошах? І, взагалі, об"єктивно щось дало? Як якість виконання? А то після того як на "Алексі" мені міняли фільтр кліми "по інструкції" (читай - по шпаргалці!) я же туди їхати не хочу....
Ото адмін з "Banned" приколов! +100! :D На рахунок двірників: шукав на базарі - купив якусь австрійську зрань і через три тижні викинув ! Так що,як справжній українець, поїхав на "Алекс" і купив оригінал! До речі, йде з запасними заглушками на двірники (чорні штуки по боках). Телефон відділу запчастин на "Алекс" - 232-35-14.