Пасат б3 тд. На авто не хоче працювати термостат. В баняку з водою відкривається, а на машині не хоче. Повітряні пробки вигнав, пічка дує теплом. Нижній патрубок під радіатором лишається холодним. Перевірив і промив вже все. Кришку на розш. бачку поміняв, вентилятори вивів на кнопку бо також включалися почерез раз.
Міняй термостат...він дешевий як борщ... Баняк на газу не показник там інші температурні режими... Термостат починає відкриватись десь при 75 град а повністю відкривається при 90 град повільно...а в баняку ти маєш 100 град і температура росте дуже скоро
Т Ермостати вже два пробував. І обидва на машині не відкриваються, а в баняку працюють. З цими температурами відкривання і так далі знайомий. Вже все передумав і перепробував. І з прокладкою головки все добре. Лишається варіант поганої циркуляції ОР. Але візуально з помпою все добре, підшипник цілий, крильчатка на місці. Думав може хтось стикався з таким.
Є так ти кажи що двигун гріється... а не термостат поганий... Якщо пробував два то термостати працюють а машина гріється по іншій причині
Як саме перестав працювати? мається на увазі находу чи зранку прийшов завів і не працює. Перед цим ремонти по машині проводились?
така ситуація характерна на В3 при пробитій прокладці ГБЦ... система постійно завоздушується малими дозами і сворюється пробка внизу радіатора і патрубок термостата холодний... Все вилізе наверх як пробиття прокладки збільшиться і в розширювальному бачку уже буде фонтан
Доброго ....! Потрібно допомога, порада або одразу вирішення проблеми. Купив авто Тігуан 2.0 tsi 2009 року з горящим чеком , плюс до цього автомобіль на прогрітому до робочої температури двигуні, при плавному розгоні в діапазоні 1300-1800 об. машиною дьоргає і в момент толчка моргає EPC плюс на екрані вискакує надпис working engine! На холодному двигуні такої проблеми немає, нема її і при різкому розгоні!
Так а шо з термостатом машина перегрівається чи що? Ну холодний собі патрубок та й холодний. Якщо температура в межах 100 градусів то в чому проблема? І до помпи я б глянув, там пластикова крильчатка зазвичай має властивість прокручуватись, або розвалюватись... Може погана циркуляція.
Ще раз... термостат стоїть у найнижчій точці поза малим колом...і якщо не відкривається то у тій точці температура не відповідає температурі відкриття термостату... от і виясняй чому там температура маленька будеш знати чому не відкривається термостат
Машина закипає. А термостат не відкривається. Лишається помпа і прокладка гбц. Але признаків пробиття прокладки немає. Масло в нормі, в бачок гази також не йдуть. Крильчатка ніби добра. Помпу не розбирав. До літа планую без термостата поїздити, а там буде видно.