Патрубок пічки (теплообмінник)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Nick Wolf, 2 бер 2010.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Піднімали мені двигун (для іншого ремонту), і зрушили патрубок, який йде від системи охолодження в пічку (мабуть в теплообмінник). Той патрубок виявився якийсь клеєний чи на клей посаджений і майстер тепер каже, що потрібно шукати цілу пічку разом з тим патрубком (я думаю теплообмінник). Бо цей патрубок якось входить в пічку і ніяк не можна його самого замінити. Прошу поради може хтось знає що то за патрубок такий, що потрібно цілу пічку заміняти, а не можна його окремо замінити. Я по книжках та форумах зрозумів, що то патрубок в теплообмінник чи з нього (там вроді два є на вхід та вихід). Але тільки завтра подивлюся в самій машині.

    Якщо дійсно пічку (теплообмінник) міняти через цей патрубок, то може хтось має б/у пічку (ну я думаю теплообмінник). Але що то такий за патрубок може бути незамінимий. Та і тоді не зрозуміло питання, чому попередній власник його на клей посадив.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Майстер правий
    Для експериментів можу віддати свою стару пічку з цілими патрубками
    Проблема в тому що ця пластмаса завальцована плотно з алюмінієвим корпусом радіатора пічки. Ти можеш розвальцювати і витягнути але навряд чи назад толково завальцюєш. Новий радіатор пічки коштує порядку 80 грн
    Попередній власник клеїв щоб не знімати всю панель для заміни пічки
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую за оперативну відповідь і тут і в іншій темі. Мається на увазі теплообмінник? Чи то щось інше радіатор пічки? За скільки віддаш і чи є координати хто може зробити це все?

    80 грн. сам радіатор з патрубками чи як? Але заміна 180 напевно, то ж потрібно напевно торпеду знімати чи двигун?

    А як тоді правильно потрібно було знімати двигун, щоб не пошкодити ті патрубки?
     
    Останнє редагування: 2 бер 2010
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Саме він
    За самовивоз з мого гаража
    Забув сказати. Патрубки пластикові то там цілі але от сам радіатор алюмінієвий тече.
    Майстри за то беруться слабо бо купа гєморної тонкої роботи. А ті хто беруться дешево не зроблять. Найкраще робити самому тоді точно всі защолки і пластмаски будуть на місці і цілі. На форумі є фотозвіт по заміні радіатора на Б3 (Shaggy викладав)
    Так. Я ж кажу радіатор з завода з патрубками завальцований.
    Тільки торпеду... при чому всю!
    Тут були модні чуваки які хвастались що можуть замінити цей радіатор без знімання торпеди а лише центральної консолі (бороди) але я слабо в це вірю
    То треба було робити акуратно а не "Мішьку, вішьта... ой майна, майна!!! От бля%ь... знов :sad:"
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Забуть таку ціну! Китайський (4max чи TOPRAN) не менше 120, за спражні мовчу
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А сенс тоді, якщо радіатор тече?

    Якби я мав час та місце...

    Така ціна, а такий гемор. Легше вбити чи що...

    Ну майстер сказав все по інструкції робив. А хто його знає... Мда, влетів так влетів...
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дай пліз адресу, де за 200 грн. таке зроблять.
     
  8. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038

    Робили на Галіції с.Сокільники пів року назад, забув вказати, соррі. Але краще самому зробити, Саса, правий! Якби майстер робив би все як положено, такого приколу не було б!
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Майстер виправдовується тим, що якби там не сиділо це на клею, а нормально, то все би було як книжка пише. Я не бачив чи був там клей до ремонту чи не було. Машина стара все може бути. Але Ваші поради дуже корисні, прийму до відома, дякую.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну я так зрозумів що ти хотів побавитись з патрубками, перекинути їх місцями... ну відать неправильно тебе зрозумів. Ну раз бавитись тим не будеш то понятно що сенсу нема.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Sasa не парся, людина ж написала що нема ні часу ні місця.....

    Чоловіче, збирай побільше грошей і гайда по матьорих сервісах. Там все зробллять "по інструкції".
     
  12. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Так якраз може що і вийде. Головне руки та інструмент. Ну і ще інструкція. Раз мої руки заняті, то треба знайти інші. Може якраз і знайдеться бажаючий повозится. Щиро дякую за допомогу. Шукаю такі руки тоді.
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Холодно без пічки... Ті трубки, які виходять з теплообмінника, то якийсь ебоніт чи що. Зламалась одна з трубок або була вже зломана і посажена на клей (якісь сліди видно, хоча це може бути і сам цей ебоніт чи як його). По ідеї можна вставити трубку меншого діаметру і в пічку і в патрубок і посадити на якийсь ебонітовий чи якийсь там ще "ебо..." клей-герметик. Бо та трубка з теплообмінника зламалася практично при самому вході вже в теплообмінник (може з 1 см стирчить для орієнтиру). Ясно, що варити чи клепати той ебоніт неможливо. Але як то все зробити щоб не знімати торпеди то задача... Підкажіть пліз якогось майстра...
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Подзвони 05.03 097 544 68 49 Юра.... Подивимось що можна зробити.
     
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую. Але дай Боже бути на ходу... АКПП ж ремонтується ще
     
  16. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Мабуть візьму той радіатор. Але як буде машина на ходу. Щось не можу знайти той фотозвіт...
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Невопрос
    тут
     
  18. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую, вражає :)
     
  19. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Кусок тоншої трубки всередину між патрубком і залишком трубки радіатора, міцний клей і все стоїть на місці. Хвала майстрові. Не його вина що на ньому, як то кажуть, увірвалося, але він молодець відремонтував. Пічка працює як має бути, торпеда на місці. А загалом планую на весну-літо як потепліє, таки когось знайти, щоб зняв торпеду, добряче все б зробив як книжка пише.

    Хвала і зауваженням на форумі щодо цієї ситуації :)
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Місяць поїздив і не витримав цей кусок трубки. Отже шукаю, хто замінить радіатор пічки і хто продає радіатор пічки на Пассат В3, бажано новий.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)