Відповідь: Потрібен хороший ходовик! Павук (тобто колектор 4-2-1 або 4-1 з грамотно розрахованою довжиною) якраз і дає ефект прямоточного вихлопу за рахунок зменшеного опору вихлопних газів і хорошої витяжки вихлопних газів з камер згоряння циліндрів. Якшо робити прямоток без розрахунків, без колектора, а просто ставити 50-ку трубу, викидати всі баняки крім задньої банки типу "VM-sport", то в кращому випадку буде хороший звук і суб*єктивне враження , шо машина ліпше їде. В гіршому випадку буде звук, і машина буде давитись (якшо неправильно або не в тому місці вварити струменицю), якшо багато зварних швів "в середину", поворотів під прямим кутом або перепадів діаметру труби. Все шо написав-з власного досвіду, на гольфі 3-йрік експерементую з вихлопною системою, ставив від Unimix до Ulter. Додатково зауважу, якшо настроїти випуск грамотно, то з впуском треба також побавитись-не тільки фільтр пониженого спротиву поставити, а й подачу пального відрегулювати. Краще вентилюються камери згорання-всмоктується більше повтіря-треба більше бензину (у випадку з інжектором). Якшо підвищуються динамічні характеристики двигуна-то й споживання пального, відповідно, також. Якшо впуск зробили, випуск-павук під конкретний мотор+струмениця або ( рос.) пламегаситель +максимально плавна труба однакового діаметру (від 50мм і більше) труба+баняк підібраний під об*єм двигуна=близько 15% до штатної потужності двигуна.
Відповідь: Потрібен хороший ходовик! шо скажете нарахунок такого: -продаэться беушний паук 4-2-1 фірми SuperSprint 370 y.o. це нормальна ціна????????????
Відповідь: Потрібен хороший ходовик! Павук для якого типу та об*єму двигуна? Це важливо, інакше можна отримати не повний або зворотній ефект. Не факт, шо павук для 2.0 16 кл двигуна буде ефективний у випадку 1.8 8 кл. А ціна нормальна, якшо це оргигінал SuperSprint, а не підйо... І наскільки він "беушний", чи не має деформацій, тріщин. До речі, як бюджетний варіант-павук можуть "зварити", я знаю майстра, але йому треба дати розміри, бо сам він не розрахує.
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Стосовно розрахунків, самому це зробити нереально. Я читав, що є в Москві контора, яка займається такими розрахунками. Вони мають стенд, на який встановлюється двигун і експериментальним методом проводяться розрахунки. Я б шукав розміри в мануалах по тюнінгу твого мотора, хоча не знаю, де такі знайти. Або знімати розміри з готового 4-2-1 колектора на твій двигун. Але: треба врахувати погрішності роботи майстра, який це бути зварювати хендмейд, а не в заводських умовах, і знову ж таки, зварні шви. Вони (шви) навіть при висококваліфікрваній зварці будуть створювати деякий опір всередині конструкції. Бюджетний варіант має свої мінуси. Можеш під*їхати на сервіс біля заводу ЛАЗ по вул. Стрийській, знайти там Сергія. Він робив колектор на ауді, і казав, що за розмірами зробить любий. Мені в гольфі він штатний колектор трохи переробляв, але я йому пояснював що і як я хочу зробити.
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Скільки коштував павук на Ауді? Скажу чесно довго працюю над цим питанням, гнуття труб не питання, розпахунок не такий складний, зварка в заводських умовах, і внутрішня шліфовка....просто цікавить цира яку можуть заплатити люди тоді я порахую рентабельність або не рентабельність:|
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) До того ж на атмосферних двигунах випускна система повинна не просто зменшувати опір, а іноді його й створювати. Атмосферному двигуну потрібний зворотній тиск для максимального наповнення циліндрів сумішшю, але він має виникати лише в певні моменти та певною мірою. Отже, просто викинувши все окрім колектора можна суттєво зменшити опір, але потужність від того зменшиться. На турбо- та компресорних двигунах це не діє - там ефект "зворотнього опору" по своєму створює турбіна/компресор.... 2 Kvass: За реально якісно та правильно виготовленний "павук" - $200 думаю точно.....
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) +1. В ідеально вирахованій прямоточній вихлопній системі повинні виникати коливання, за рахунок яких створюється витяжка вихлопних газів з камер згоряння. Тобто: в момент виникнення зворотньої хвилі випускний клапан повине бути закритий, хвиля відбилась від нього і вертається, утворився короткочасний відємний тиск (розрідження) , клапан відкрився-відбулась витяжка вихлопу. Такий ефект досягається правильною довжиною труб випускного колектора (вона буде різною для кожного з циліндрів, тому в штатному варіанті це зробити проблематично), а також діаметром і т.д. Це все розраховується на стенді для кожного конкретного типу двигуна. Тому невірте, коли вам кажуть шо установка баняка ВМ додає зразу 20 коней, і шо з знятим глушаком машина попхне такшопестєц. На ауді непам*ятаю, а от недавно він робив колектор на Цивік з нержавійки, за роботу взяв в районі 300 у.енотів, робив по привезених йому кресленнях, махався два дня. В кожному випадку ціна буде різною-в цивіку, наприклад, підвищена складність за рахунок специфічного розташування колектора (зпереду двигуна, мало місця для фантазії). До речі, зараз питання неактуальне, тому шо в його поставщиків нема хороших труб з нержавійки (таких, як йому треба), а робити з якихось інших - игра не стоит свеч (рос.)
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Перевірено на собі: поведінка машини з глушником Pro.Sport та зі стандартним відрізняється лише гучністю. Тому і повернувся до стандартного
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Я шось не розумію чим стоковий випускний колектро відрізняється від тюнінгованого. Чому ніде нема контор шо можуть то розрахувати на тому ж гроші можна не погані заробити. ДУМКА В СЛУХ: якшо випускний колектор тіку дає то чого на заводі його не робялть
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Кронтор нема, але є фірми які їх роблять! на мою машину фірмовий павук буде коштувати приблизно 400-500 евро! Якщо така думка в слух: тоді чому назаводі не чіпують машини, всетаки чіповка тоже багато чого дає!
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) шо то за фірми? про думку в слух, тому шоб збільшити ресурс деталей. на колонках тоже є певний запас.....
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Спорт і повсякденна їзда то різні речі, тому всі турбіни в машинах до 1 Бара качають:mrgreen:
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) 2 peGas: Supersprint, наприклад..... 2 Бейліс: Маркетинг та екологій - майже всі мотори з заводу досит ьсильно задушені.
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) а о то за маректинг? помоєму чим потужнійший двіг тим більше людей захочуть його купити а шо таке екологій?
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Вони вважають інакше У них все просто - 1.4 - бюджетний, малопотужний, економічний, задушений.....
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Маркетологи думають інакше і не безпідставно-хто купує 1.4, той розраховує на економність і екологічність, а не на хорошу динаміку з відповідним розходом бєнзи і підвищеним звуком вихлопу. Пересічний покупець не оцінить установки павука заводом, а собівартість автомобайла зросте-і ціна також, тому це небюджетно. А взагалі-то, тема була створена для того, шоб ті, хто цікавиться, зрозуміли, як діють прямоточні вихлопні системи, а не для всякого флуду, тому прохання задавати питання по-суті, або не засмічувати тему...
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Я ж задав итання чим випускний колектро відрізняється від тюнінгованого?
Відповідь: Павук (прямий вихлоп) Я думаю, з того, шо написано в даній темі, можна зробити висновок чим відрізняється штатний вихлопний колектор від павука 4-2-1 або 4-1. А стосовно визначення "тюнінгований", то для кожного це поняття різне, можна штатний помалювати в ацкій червоний колір і думати, шо він тюнінгований. Якшо все ж таки зрозуміти різницю невдається, я коротко підсумую: штатний колектор-це компроміс економності, екологічності, невисокої шумності, бюджетності виготовлення для виробника та потужності двигуна. "Павук" - це дорого, шумно, складно зробити/порахувати, для завода-виробника-небюджетно, але це базовий елемент ефективно настроєного випуску, який підвищує потужність та ККД двигуна порівняно з штатним варіантом. Читаєм попередні пости, якшо все ж таки незрозуміло-ніц на то нє порадзє...