По-перше, не "печка", а принаймі "пічка" чи "система опалення салону автомобіля" як вам більше подобається. По-друге, перевір контакти на акумуляторі, бо якщо вони погані, то вентилятор печки працювати буде "через раз". А якщо серйозно, то пасувало б написати рік випуску автомобіля, тип мотору(бензин, дизель), і яка саме проблема з пічкою: не працює вентилятор, дує холодним, не працює регулятор і так далі. Вибачайте, але екстрасенсів на форумі небагато.
та не гоніть собі. А автору теми раджу хоч пояснити, чи то вентилятор не паше, чи кран пічки? як на мене - то контакти акуми тут точно нідочого. почни з вимикача.
Якщо пропадають обороти вентилятора пічки то в мене таке було а в джетти 2 думаю такийже трьохпозиційний перемикач як у Б-2. Є два варіанти: - реставрувати старий (а це реально почистивши контакти, повернути в попереднє положення а пусті місця залити епоксидною смолою (вона витримує більші температури)); - або шукати подібний замінник (можливо повезе бо це практично реритет хоч можливо пермикач такий же в гольфах 2)
Підкажіть хтось, або ж дайте будь-ласка зсилку як зняти пічку в гольф 2 без знімання торпедо!!!!!! З мене пиво))))))))))) Ну не можу знайти!!
крапку людина не поставила. Хобіт, шукай форумчанина Голубець - він пояснить. а взагалі - пошук рулить
Дивна штука знову з пічкою. Знімав, обклеїв заслонки, все файно, дмухало кипятком, і от після того як трохи втекло антифризу через вискочивший датчик ОР стало гріти через раз, або ледве теплим, або ж посто теплим,гріється дооооовго... Що може бути крім пробки в радіаторі пічки?
Повідклеювалося твоє рукоділля. Ти обклеював пічку? мається на увазі всі заслонки і корпус? Перевір патрубки подачі ох.рідини до радіатора пічки на дотик мають бути одинакової температури і прогріватися одразу (за 1хв): якщо один тепліший інший холодніший то 100% повітряна пробка, якщо обидва однієї температури (приблизно) то повідлітав паралон зі шторок. Інших варіантів немає, хоча ще може бути забитий радіатор, але він би просто погано грів а не через раз.
Скажу що проблеми з пічкою в таку погоду це дійсно ПРОБЛЕМИ!!!! Щоки до вікон примерзають)))) Один патрубок гарячий, другий трохи теплий... Пробка? Знімав відвідний патрубок то антифриз ледве -ледве тече... Якщо пробка то як її позбутись???? Рятуйте а то колись в дорозі замерзну!!!
Як мене дістали ті операції... Але мерзнути теж не варіант. Дякую за вичерпну відповідь. Підкажіть чим краще заклеїти заслонку і скільки часу займе "операція".
Хлопці, а Гобітові хтось поможе (з тих, що шарять в пічках)? Чи він нам таки має десь в дорозі закацябнути? Зас...али тему задніми проходами! А чоловік катається на трасі Володя Волинський - Львів - туди ж в 20-градусний мороз! Майте совість! Підкажіть, як йому ту піч зремонтувати!
береш, знімаєш панель приладів, далі все видно. часу - цілий день, бажано помічника мати і прочитати перед тим як що знімається. сама пічка порадами не заклеїться, на сто за таку процедуру візьмуть цілий вагон грошей і невідомо чи добре зроблять. треба закатувати рукава і братись за діло
Якшо точол через відвідний патрубок тосол ледве тече, тоді є проблема з помпою, бо вона не прокачує. Якшо була б пробка, тоді антифриз нормально прокачувався б. Спочатку треба розібратися з антифризом, а тоді вже до заслонок дивитись і то при умові що будуть проблеми.