Цікавить ваша думка. Більша фара буде всередині малюватись в чорний матовий колір і вставляється біксенонова лінза hella, шкло буде прозоре. Думаю,, що робити з маленькими фарами, так само + маленька лінза-протитуманка чи фтопку їх і довга ришітка... ---1 ---2
повторюсь, фара буде чорна матова і взагалі не повинна виділятись на фоні ришітки і поворотника, єдине, ще не знаю як зробити габарит
я взяв чорні лінзовані фари і шкодую, треба було брати такі самі але з дзеркальною внутрішньою поверхеню, воно ближче по вигляду до оригіналу. А оригінал - це наше всьо
Я тільки за оригінал, але оригінальні фари світять значно гірше ніж лінзована оптика (не китайсько-тайванська), тому інсталяція бі-ксенонової лінзи буде обов'язково. Зробити фару повністю, хромованою всередині, враховуючи, що вона буде ліпитись з нуля - unreal, тому вона буде чорною матовою. Я і так ледве знайшов, тих, хто погодився зробити пластикові прозорі "скла" фар. P.S. Якщо хтось дружить з фотошопом і т.д., буду дуже вдячним, якщо побачу біле рокко з темною оптикою і поворотниками, в варіантах з меншими фарами і без них )
Чувак, якщо ти хочеш морду чорною зробити, то може краще вже замутити по аналогії як у класичного доджа чарджера? Тобто заховати фари за решітку. Мені здається круто було б
scirocco scala - Любчик если я не ошибаюсь!Вериш,что первый что второй варианты сами посебе симпотичние,Но конечно второй намного лютше!!! И вариант МАРТИНИ тоже сам по себе оригенальный!!!Даже больше чем те два!!! Но выберать тебе!!!
Не уродуй машину! а якщо хочеш класний зовнішній тюнінг і шоб його оцінили залучай фахових дизайнерів (а на це треба бабла ого-го), котрі знають ВАГ і рокко, або щось копіюй, в противному разі всі експерименти приречені на провал. Згадай, рокко тюнінгують десятиліттями і найкращий тюнінг - заводський, та від відомих тюнінг ательє, все решта фуфло...
дуже дрібонькі картинки, ніхрена толком не видко мені здається вона виглядає ніби грязнуля з замурзаним рильцем нізачот, "біла" оптика рулить