Скожіть хто знає чи могло від заносу машини (сильногозаносу об бардюр заднім колом) спорти передню пружину, бо машина стоїть косо, топто ліва сторона нижча ніж права, балка рівна і кузов нормально, це напевно точно від пружини таке. Попробував би нову поставив але якщо причина не не в ніш шкода гроші викидати бо вона десь 260 грн. коштує.
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА Пружина могла тріснути, але навряд чи могла так раптово просісти. Може ще якесь залізо погнулось-поламалось?
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА я тобі я скажу так не обов'язково могло попасти пружину, але її опора (талерзикі,3 останні зйомки) сюди маєш на зйомці про що мені йде і як сіе це обмінює, якщо є проблема з польським, напиши мені те пп тобі я роз'ясню що і як сіє робить http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА В мене було що тріснув і відламавя останній нижній виток на пружині і відповідно пружина впала вниз на 1 виток. Правда це було на задній. Машина природньо теж стала криво. Виверни руль і подивись чи пружина стоїть на місці і чи ціла те саме до задніх глянь. Перевір чи не вилізла подушка з опорним підшипником (під капотом) Удачі
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА Та на яких сервісах вже не був ніхто нічого не бачить в чому причина, одні олені сказали опорні підшипникі поміняти я дурак послухав, і тільки гроші на вітер викинув. Та в мене причина не та тому що я розбирав і міняв стойку, да речі попробував поставив б/у пружину, думав може вона краще буде але ефект був нульовий (хіба що пару міліметрів). Постараюсь пофоткати і показати різницю.
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА 1. Поміняй стойки в зборі місцями (ліву на право і навпаки (правда може збитись розвал-сходж)), якщо нічого не зміниться то п.2. 2. Перевіряй геометрію кузова. Цілком ймовірно що "повело" лонжерон.
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА Діло парень говорить! Дик я ж тобі кажу до всіх пружин дивитись, не тільки до 1-ї
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА Це дійсно реальна тема. А де, чи як че провірити. Я дві розбирав коли міняв опорні підшипники. Додано через 2 хвилини А Пружина з тої сторони де нижче і зжата більше(це навряд щось з кузовом) , коло виглядає якби спущене, але тиск одинаковий.
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА Геометрію кузова треба перевіряти на сучасному компютерному обладнанні розвал-сходження, стенд обов'язково має працювати з замкнутим контуром.
Відповідь: ПЕРЕДНЯ ПРУЖИНА В суботу поміняв стойки місцями, машина положення не поміняла, то що мені тепер треба ланжерон вирівнювати, а кіку то буде коштувало(то на "роботі" роблять чи де?), бо мені резини не їсть і їздити не мішає, хіба троха нервує.