Перегрівається виключатель фар

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Васьок або ZiK, 31 бер 2012.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    в мене малента проблема , яку хотілося б вирішити , ситуація яка стоїть виключатель і контакти старого зразку

    http://www.google.com.ua/imgres?hl=...&tbnw=210&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:13,s:0

    от такий він як на ті фотці , так от раніше в мене постійно мерегрівався , коли до того поліз , там самий контакт був розплавлений , я його поміняв , на новий , відповідно і виключатель теж купив , через місяць китайський не оригінальний виключатель згорів , після чого купив оригінальний , який теж через деякий час накрився ,елекрик порадив поставити слабші лампочки помоєму 55 вт , все було добре , фари працювали , і ні виключатель ні контакт не грівся , поки в одного разу , не проїхався довго на дальньому світлі , не було нічого видно відповідно близько 1 години їхав на дальніх фарах , коли виключив фари, вони знов не включилися , знайшов старий виключатель і з 4 виключателів взяв ті деталі які були добрі , зробив повністю робочий виключатель , але проблема нікуди не ділася при дальньому світлі , виключатель і сама клема для виключатеся почала грітися , зараз от максимум 5 хвилин їжджу на дальніх , бо боюся перегріву але на ближніх тої проблеми нема , що то може бути таке , хотілося б сильніші фари бо в дощ майже нічого не видно , але якщо поставлю сильніші то виключатесь згорить , в кого таке було , скажіть що зробити
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Тут вихід - поставити релюхи, щоб розвантажити вимикач, відповідно навантаження на нього буде мінімальне+фари будуть яскравіше світити за рахунок меншого падіння напруги на проводці.

    А взагалі, якщо хочеш мати хороше світло, то
    1) постав реле на ближнє\дальнє
    2) постав нові фари
     
  3. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Релє тобі на допомогу.
     
  4. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Судячи з фотографії ти крім основного світла маєш ще й протитуманки, які також підключені через той вимикач. Отож через вимикач іде 4 лампочки по 55 Вт (при умові що в тебе стоять стандартні лампи, а не сотки) = 220 Вт/12В = 19 А, що дуже багато. Тому воно в тебе і перегрівається. Тому тобі треба поставити 3 реле:
    - на ближнє світло
    - на дальнє світло
    - на протитуманки
     
  5. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    питання раз шо таке риле і як воно виглядає , і куда його запихати 2 нагадав про підфарники , є окремий виключатесь який постійно гріється того підфарниками взагалі не користуюся , загалом сенс того всього я зрозумів , де то все зробити можана ?
     
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    чукча не чітатєль, чукча пісатєль :D
    тема-баян, уже жовано-пережовано тисячу разів, ТИЦЬ-ТИЦЬ

    Користуйся друже пошуком перед тим як щось спитати.
    Без образ.
     
  7. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    ну я чув про то воно здається там де запобіжники стоять , ну але там багато їх є , то воно ? І що там робити по порядку , що витягувати , що вставляти і куда ;)
     
  8. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    На світло ( фари ) ставиться ДОДАТКОВЕ реле ......
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Нє, то треба окремо спорудити електросхемку. я її розмістив наприклад під капотом в окремій коробочці.
    Все виконується товстим дротом (хоча б 4мм кв.).
    Береш живлення з + клеми акамулятора і пускаєш на окремий запобіжник(треба докупити тримач для нього) ну а далі на реле і підключаєш все по схемі(можу потім намалювати).
     
  10. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    після зарплати заїду , ще до того подивимся заодно должок віддам
     
  11. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    підтримую я на Б3 зробив аналогічно з потужними лампочками і проблема з переключателем що горів відпала,перевірено Ріспект,а релюхи брав ВАЗовські з срібним напиленням,дешевво і надійно.
     
    Останнє редагування: 3 кві 2012
  12. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    2 Васьок або ZiK
    То мені здалося чи у тебе дійсно 2 комплекти протитуманок на машині?
    Перемикач гріється коли включені усі фари і протитуманки?
     
  13. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    в мене решітка на 4 фари і протитуманники , я ще думав може то проблема з тими маленькими фарама , але там шось кришечка заїла як на одні так і на другі не реально туда залізти подливитися шо там за лампочки , ну але всеодно яка різниця які лампачки хоть 100.ки воно не має грітися
     
  14. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    В мого знайомого на такій машині так грілась проводка шо аж дим ішов в салоні якщо світло довго світило і як результат 100 ватні лампочки які добре світили).А в тебе ше плюс противотуманки...
     
  15. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    З заводу проводка в машині розрахована на 4 лампи(2 головного світла і 2 протитуманки в решітці) до 200 Вт.
    В твому ж випадку стоїть не 4 а цілих 6 ламп (як мінімум 300 Вт, а може і 400 Вт) це як мінімум в півтора рази перевищує максимальне навантаження.
    І ти не забувай шо тій машині вже не перший десяток років. А з часом технічні характеристики, як дротів так і вимикачів погіршуються.
    А ти ще дивуєшся чого воно в тебе гріється.
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    згоден,будь-які доробки, відхилені від стандарту треба дуууже розумно робити,все таки техніка , і не нова і з певними закладеними ще в ті часи тех умовами, тому все має бути правильно-безпечним, адже безпека руху це життя, а маленька лампочка може призвести до самозагорання проводки і салону а це не жарти , авто погасити в дорожніх умовах маже неможливо і з 5-во нормальних вогнегасників ,неговорячи про прострочені китайські які є у більшості.
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В мене через світло постійно підгорала контактна группа (замок запалення), поставив релюхи проблема зникла а ціна питання 100-150грн взалежності від того наскільки все акуратно будеш робити. Ні якщо вигідніше раз в пів року міняти підрульовий то....
     
  18. Vovan

    Vovan Active Member

    Авто:
    VW Passat В4 1,6 AFT (продав)
    Skoda Octavia L&K
    За ради безпеки додаткові фари треба кинути на окрему проводку з реле і окремим вимикачем. Запах паленої ізоляції в салоні, заміна паленої проводки - це вийде на багато довше і по грошах більше.
     
  19. Vovan

    Vovan Active Member

    Авто:
    VW Passat В4 1,6 AFT (продав)
    Skoda Octavia L&K
    Все таки краще поїхати до електрика. Вибачай але як що не знати як виглядає реле то краще заплатити гроші і їздити спокійно.
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Проблема в Тебе наступна - лампочки у фарах завеликої потужності - краще купити підвищеної світловіддачі Філіпси чи Осрами (в мене наприклад Осрам Найт Брейкер +80:wacko: але на стандартну потужність 55/60 Вт - довше прослужать той же вимикач і фара - а освітленість краща і не сліпить зустрічних.
    Протитуманки в центрі решітки відєднати від ближнього дальнього (якщо хтось так перед тобою приєднав колись) підєднати паралельно до нижніх (бачу в Тебе вони є). В обох протитуманках не використовувати лампи більшої потужності ніж 55 Вт.
    Тоді при цих всіх діях вимикач світла ТОЧНО не буде грітися і перегоряти, але можливо буде грітися вимикач протитуманок - тому якщо часто використовуєш 2 пари протитуманок одночасно треба ставити релюшку.
    В принципі якщо підїдеш вечерком десь після Пасхи, зможу глянути конкретніше і порекомендувати на місці.

    P.S. Особисто в себе поставив релюшки і напряму заживив фари від акума - освітленість покращилася істотно.
     
    Останнє редагування: 11 кві 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)