переключання передач, різні ситуації?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Miha, 2 лип 2010.

  1. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    розясніть будь-ласка хто компетентний.
    як вплаває на роботу двигуна і МКП наступна ситуація:

    при русі 80 км/год. скинути передачу і рухатись накатом та після певного відрузку коли швидкість така ж або меньша втикнути відразу 3,4 або 5 передачу в залежності від шидкості звичайно. Обороти різко з 800 наберають 2500-3 тис.
    це здорово для машини?
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Звичайно, що не дуже добре, трансмісія отримує сильний механічний удар. А щеплення тобі в тій ситуації нашо? Якраз для плавності зміни обертів. Плавно відпускаєш щеплення і оберти підскакують не за долю секунди, а протягом 2 сек, зовсім інший ефект
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    MARTINI, очевидно мається на увазі зі щепленням, без нього він не зможе втикнути передачу при такій різниці обертів валів, як би не хотів.

    На мою думку це абсолютно здорово. КПП отримує плавне навантаження на задні стінки шестерень, які фактично ніколи не зносяться, бо там тертя відбувається лише при гальмуванні двигуном, тобто одну тисячну частину в порівнянні із ресурсом передніх стінок. Тому для машини це повністю рівнобедренно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як би ти плавно не відпускав щеплення коли маховик має оберти близькі ХХ колеса крутять коробку близько 1500 - 2000 то проходить підпалювання щеплення. крім того по любому проходить удар(у вигляді тормозу) по зубах шестерень шліцах валів. Синхронізатори помякшують і в салоні не чути, але і для КПП і для двигуна це не здорова штука і зловживати таким режимом не можна.
     
  5. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    риторичне питання, а при звичайному режимі їзди перемикання відбувається без падіння обертів?
     
  6. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    Що ви розказуєте, а коли ти просто переключаєш передачу з 4 на 5 скажімо на швидкості 70 км хіба не той самий процес проходить? Яка хрен різниця чи ти переключив зразу на протязі кількох секунд чи йшов накатом і за якийсь час переключив. Нема ніяких там додаткових нагрузок. Хіба ти будеш тупо включати на високій швидкості низьку передачу, тоді ти просто не вмієш їхати і пофіг чи ти після накату включиш чи просто з пятої другу врубаєш не притормозивши.
     
    Останнє редагування: 2 лип 2010
  7. joker

    joker Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B3
    Клубна карта:
    000051
    Це нормальне явище, головне на навантажувати двигун такими високими обертами надто довго.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли ти просто переключаєш передачу з 4 на 5 скажімо на швидкості 70 км то в тебе розкручена коробка і розкручений маховик а різниця в оборотах не більше 100-150 одиниць. Оту різницю гасять синхронізатори - така їх функція. Різниця може бути і більша але то вже нагрузка на самі синхронізатори і шестерні.
    Якщо йдеш накатом то через 2-3 сек копресія в двигуні затормозить маховик до ХХ, а коробка має свої 2000-2500 бо машина накатом іде і ріхниця в 1000 обертів це нагрузка на зчеплення і КПП.
    Чому одні на зчепленні їздять по 150 -200тис. а другі міняють що 70-80 тис. Чому одні коробки служать 500 тис другі і до 200 не доїжджають.... та тоиу що такий стиль їзди мають і гроблять техніку.
    Хто хоче пересвідчитись сядьте за кермо старого грузового газона і зразу пабачим хто вміє їздити а хто ні. На ГАЗоні з повишеної на понижену неможливо переключитись без перегазовки...тобто підігнати оберти двигуна до обертів КПП... там просто майже нема синхронізаторів. А їздити на КПП з DSG може напевно і мавпа.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Переключення і включення передач відбувається підсвідомо. Мене після цієї теми зацікавило як же воно насправді відбувається в мене :) Щойно їхав і зауважив собі , що в момент втикання передачі трошки догазовую при відпусканні щеплення. Виходить якраз той ефект, про який пише Кум, оберти двигуна підганяються під оберти коробки і тоді удар як такий практично відсутній
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці "удар" звісно є, але для коробки і двигуна різниця в 1000-2000об/хв це не нагрузка, хоча щось схоже на різкий старт. Переживаєте за довговічність коробки: робіть підгазовку і вмикайте передачу. Я постійно гальмую двигуном, якщо після наката швидкість близько 80(2500об/хв) то підгазовок не роблю, а якщо більше 100 то підгазовую і то не тому що переживаю за КПП а для комфорту їзди(невідчуваю гальмування).
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ми як завжди забули з чого почали. Було питання чи шкодить машині накат і включення потім передачі на високих обертах чи ні. Я стверджую що шкодить. Більше того виробник на більшості машин при тормозінні двигуном (передача включена, але газ вільний) щей відключає подачу палива (щоб економити). це так би мовити стимул не пускати машину накатом. Звичайно що і КПП і двигун розраховані на можливість ізди з накатом... тобто виробник передбачив що можуть бути водії що так їздять, але термін служби агрегатів скорочується. Тобто стиль їзди з накатом не є правильний.
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    херассе, полеміка почалась.
    имхо якшо вважати шо таке включення передач шкідливе, то треба також не забувати, що сама ж експлуатація для двигуна і коробки також не на користь.
    хіба поставити машини на прикол і нехай сохраняються.
     
  13. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    недумав що буде стільки різних думок, я чесно кажучи зрозумів що висновку покищо все таки я незроблю наскільки це добре чи погано!

    від себе скажу що деколи їду накатом.
    але коли роздільна дорога клумбою або немає автомобілів,
    в інших випадках це небезпечно бо може скластичь ситуація що тре газанути а тут халетпа....
     
    Останнє редагування: 3 лип 2010
  14. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Привіт друзі! вибачайте шо не в тему, але є питання: що означають червоні поділки на спідомерті, поділка на 30 км\год і на 50. це рекомендована швидкість до якої потрібно розганяти машину на першій і відповідно на другій передачи, чи навпаки - максимально. в мене мотор з турбіною, і коли розганяю так на першій до 20, а на другій до 40, то відчувається такзвана "турбояма", а якщо розганяти до цих поділок то то ніякої затримки невідбувається. розумію шо турбояма відбувається на низьких оборотах, доки турбіна ше нерозкрутилась, але стараюсь більше 2500 не крутити, хоча давніше Маркел писав що їзда на низьких оборотах також до добра не веде... (пассат б5, 1.8Т)
     
  15. ksirium

    ksirium Початківець

    Авто:
    ЕЩЕ НЕТ
    крути и не бойся! мы дизел турбированый побольше крутим и ни чего,а у тебя бензин! а малые обороты голодание масла может быть!
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    раз пішла мова про оберти.... можливо хто підкаже на яких обертах потрібно переключати передачі на двигуні 2G 1.3 і до яких максимально його можна розкручувати. раніше теж вважав 2500, але маючи чотириступку на четвертій 2500 - це десь 80 км на годину :sad:
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Передачі переключаються по відчуттю двигуна, майже ніхто не дивиться на тахометр.В тебе слабший двигун треба більше на передачах розганяти 10-20 ... 20-40... 40-60... 60- скільки може двигун .....це в км для прикладу. Головне щоб двигун не ревів від перегрузки і не заглох від недогрузки.
     
  18. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    да я то і тахометр поставив нещодавно і завжди на "слух" переключаю, але тепер є тахометр і мене зацікавило як то воно по науці :) ну і насправді цікавить як його максимально можна розкрутити щоб йому не прийшов карачун бо раніше без тахометра валив скільки той двигун тягнув і невпевнений що це правильно :)
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мав я таку ж машинку з 2Г двигуном
    Переключення передачі в діапазоні 2500-3200 є цілком нормальним
    Додам лише одне - цей двигун "крутити" сенсу нема. На 4000 він їде так само як і на 6000.
    Ну і погоджуся з Кумом - відчуття двигуна бути повинно в кожного і воно є індивідуальне.
     
  20. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    дяка куму та саса за швидку відповідь!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)