переливае monojetronik

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем urbanracer, 5 лют 2013.

  1. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    всім привіт! така ситуація...останній раз заправився на укрнафті на 200грн і хватило на 125км по місті..(режим завів 2-3 км проїхав заглушив..)алеяк некрути 15літраків на 100це закруто...викрутив свічі-всі чорні..якшо прогазувати то з вихлопухи летить сажа-весь сніг чорний..
    причому заводиться с пів тика ,їде теж добре...тільки розхід 13 зимою було 95го на окко а зараз взагалі ...що може бути??ДТОЖ поміняв недавно,РХХпочистив настроїв..ініціалізацію робив ...доречі на прогріту 800об трима на холодну 1100 але за останні 2 дні помітив що на холодну часом оберти падають до 500-газнув і знов 1000 ..на гарячу проблем нема...
    лямбда мінялась 2 роки тому..при моему режимі їзди(режим пенсіонера) вона явно жере забагато..грішу на форсунку...хотів спитати що то ще може бути? і хочу розібрати на вихідних інжектор-можливо поімярти всюди опір и почистити ??чи там немае що чистити??
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    При таких режимах на олодну їхати відразу 2-3км такий розхід нічого дивног оі чорні свічки теж...
    Виліковується дуже просто. Заправляєшся нормальним 92м на шелі, або вогу і даєш їй срачки на 100км по трасі, на нормальні оберти 3-4тищі докручувати. Повилітає вся срань з випускного траку і почне їхати нормально.
     
  3. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    аа...я просто старався тіпа економно катати..на 1500 вже некст передача...а получаеться його крутити треба?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну як жеж це можно назвати економією?
    Крутячи мотор до 1500, але при тому більше натискаючи газ, щоб воно їхало - ти ще більший розхід будеш мати.
    Ну і вся вихлопна система забивається шлаком від того що двигун працює під такими навантаженнями. В цьому немає нічого доброго.
    Пасат теж колись так працював в мене, і розхід більший був. Аж до літа. Проїхався в Росію за 2 тижні 4000км по трасах, обгони на розкрутках до 4500. Все шо тіки можна з труби полетіло. Тепер працює супер.

    Не впевнений на 100% що тобі це допоможе, але твій опис про це свідчить.

    Може тобі ще зара гуру майстри порадять шось)))
     
  5. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    незнаю як тобі пояснити але в мене колись стояв автомат 3х ступеневий-машина летіла 180 лехко...потім у Львові масла перелили..кароче автомат накрився і вирішили замість автомата ставити механіку 5тиступку..(батя зажав 50 баксів..бо ручка тоді коштувала 50 автомат 100) ..так ось ..коробка наче закоротка (батько відразу помітив що машина перетала летіти)..бо я на х.х. на 2й передачі спокійно їду ..а на х.х. на першій в горку валить навіть не заікаеться(правда дуже помало..) а по трасі при 85 -90 на тахометрі 3тисячі...так у всіх з 1.8 хіба??
    так я чую що при 1,500об допустим на 3й передачі тримаю ногу на газі одинаково..вижимаю сцепу і включаю 4ту -машина всерівно розганяеться хоч на тахометрі 1100...ладно тепер попробую до 3тиків покрутити..глянемо шо воно скаже..хоча здаеться мені що якшо крутити то 19 літрів на 100км вистачить...
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Все що ти написав абсолютно нормально.
    Якщо немає проблем з впускним траткот - практично будь яке авто буде їхати під горку на 1й на ХХ.
    Все залежить яку тобі коробку поставили. Якщо поставили 2Y то буде тягнути огого, вона коротка дуже. В мене на пасаті 2Y, то я на 40км\год під горку на 4й їхати міг. І вона їхала і навіть розганялась.

    Не в тому суть. двигун полюбому розкручується до 1500. Це погане згорання палива, до того ж на холодну, коли суміш переважно збагачена. Звідси і розхід. Ну і ще якщо випускний тракт забитий то тим більше.
     
  7. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    напевно 2у а де на ній можна найти маркіровку??
    п.с. батя глушак міняв на новий бо старому труба...не думаю що випускний забитий..оке..тепер дам йому просратись..наскільки я зрозумів макс номів рп видае при 3тисячах....
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Маркіровка. Якщо дивитися на коробку з-під капоту, на з"єднанні з двигуном є площадка, на якій має бути вибите маркування.

    Я не про глушак, я про випускний колектор і загалом закоксованість двигуна.

    е говорю, що "просратися" допоможе у твому випадку, проте при тих умовах яких ти їздиш розхід 13-15л буде полюбе. Двигун тупо заливає.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Думаю тре ДТОЖ і потенціометр провіряти... навіть про пенсіонерскій їзді забагато. Щось розстроїорсь. Якщо ДТОЖ топранівський то два роки для нього задовго щоб добре робити.... але всяке може бути
     
  10. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    я тут випадково дивився відео гольф 7 і наткнувся на ось це
    http://www.youtube.com/watch?v=GYd5zN113L8&feature=player_detailpage
    хто що скаже? є смисл?? ціна питання +- 500-600грн ...
    хтось з Україним собіі таке робив? чи то вельми великий колхоз?
    потім ще як його відрегулювати
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eqKSBz_T_UY
    подивився відак і поняв-чувак вреалі знае що говорить і робить!
    цікаво що на такому карбі розхід при любих не 15 літрів буде..думаю..
     
  11. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    дтож поставив 2 тижні тому(на вигляд стояв ще рідний!!так як і термостат вахлер тож рідний..)! потенціометр ..ем...шо за??
    десь 2 роки лябді.. думаю мож то реал поставити карб +мех підсос-надійно і не сратися?
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    З карбом буде більше проблем з часом... зроби один раз монік до кінця і забудеш про нього на 5-6 років.
     
  13. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    думаю на вихідних розкрутити глянути шо то таке і з чим його їсти+подушку гляну чи нема ніде тріщин..
     
  14. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене зараз RP + 2EE Ecotronic - так я незнаю, як таким двигуном можна на 1,5тис їздити... він ж проситься газанути (хоча би до 3тис)....
    по розходу 9-9,5л газу в змішаному. бензини було би 8-8,5...

    зроби, як казав Шег - дай трошки просратись машинці, і по місту більше розкручуй, хоча би до 2,2-2,5тис, не гроб двигуна, бо двигун цей хороший
     
  15. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8

    та а тепер дивися шо в мене на 1.3 карбюрато от посилання на мий запис

    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=169826&postcount=28
     
  16. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    я чув не дуже , кажуть шо раз вона від жигуля , то і служити як на жигулі буде
     
  17. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    в мене факт залишився фактом..зимою коли були морози з прогрівами машина взяла 12 літрів а тут потепліло і 15...кароче воздушний фільтр чорний..купив щойено новий-і ще знайшов книжку по експлуатації-там пишуть що якщо двигун на швидкості крутить менше 15000 об то треба понизити передачу...такшо тепер кручу його до 2,5-3тис по місту)))валить трохи))а то в режимі пенсіонера 15літрів...а тепер происратись йому даю при кожній можливості..побачу шо там буде по розходу...
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    ти йому зара дай просратися. розхід звичайно буде великий. через тиждень почни їздити спокійніше. але крути до 2500. тоді має розхід впасти. головне не крутити до 2500 з газом в підлогу, а спокійно, розмірено.

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
     
  19. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    всім ЗДОРОВ!кароче вирішив відновити свій моножетронік...
    ЗАРАЗ АКТИВНО борюсь з тим що на прогрітій машині холості оберти 1050-1100.....що було перевірено...
    1. РХХ (змащено і виставлено зазор 0,5мм по щупу,опір моторчика 9ом,кінцевик замикаеться як мае бути все) ,
    2. ДТОЖ новий-провіряв,заміряв опір працюе...якщо відеднати на прогрітій машині ДТОЖ оберти підростають десь до 1500....
    3. заміряв опір на датчику положення дросельної заслонки..все в нормі..повертав дросель -опір при цьому плавненько міняеться..скачків немае...
    4. клапан управління запізнювання запалювання щолкае при нажатті на газ....(все як мае бути при включеному запалюванні на заглушеному двигуні)
    5.датчик темпаратури поступаючого повітря в нормі(опір приблизно такий як у ДТОЖ)
    6. форсунка нова міняна рік назад -оголядав з вигляду ніякого нальоту немае,розпилюе нормально(заводив при знятій повітряній кришці що на верхній частині моніка)
    7.баластного резистора немае...
    8.заслонка що регулюе холодне\гаряче повітря в корпусі возд фільтра -працюе )
    9.лямбда ...батько міняв десь роки 2 назад...тільки що на гарячу заміряв по вольтажу лямбду...показуе 0,720 в ..якщо відеднати плюс лямбди від ЕБУ і далі заміряти покази лямбди (цікаво я там комп коригуе в аварійному режимі) то видно що вольтаж повишаеться до 0,8...(при цьому оберти падають до 1000-підозрюю заливае)і далі вольтаж почучуть починае підніматись...підедную назад лямбду і поступово напруга від лямбди понижаеться через хвилину падае до 0,6(так як би оберти навіть трохи падають) але потім знову стабілізуеться на 0,710-20 вольт...


    блін..НАРОД ДОПОМоЖіТЬ НАЙТИ в чОму трабл..якшо чесно вже задовбася шукати..вроді все робить але НЕ ВСЕ...що ще може бути??свічки чорні...хоча просиратись даю...(до 2400-500 кручу)зараз 95 пульс залив але бачу розхід получиться десь 12-13 на 100....є ще якісь ідеї??
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Майже на 100% впевнений що це підсос повітря. Звідси і розхід.
    0,720 по лябмді - це означає що суміш збагачена. Тобто в тебе підсос повітря може бути і відповідно поступає в двигун повітря більше і відповідно лямбда дає команду щоб побільше бензини лити, так як об"єм повітря впускного зменшити не можна, бо РХХ вже ітак закрити (напевно).

    Шукай підсос:
    1) Подушка моноінжектора (похитай ним легенько туди-сюди на заведениій машині, чи не скакатимуть оберти. Спробуй притисни його, якщо вона підірвана то притискання могло б допомогти.
    2) Гальмівний вакуум. По трубкам пройдися, десь може смоктати. Є там клапани на гнуому патрубку від вакуумника, там є такі штуцерки заглушені. Можливо заглушка злетіла, або зламалася. В мене таке було.
    Ну і мінімально по патрубкам пройдися. Хоча всі підсоси що йдуть вийще форсунки, з власного досвіду, не впливають практично на їзду.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)