Покупцеві на замітку: скільки ми переплачуємо за бренд Не секрет, що, купуючи автомобіль, ми набуваємо не тільки чотири колеса, кузов і двигун. Ми купуємо ще й такі речі, як престиж та імідж ... Так скільки ж насправді ми переплачуємо за бренд, звертаючи увагу в бік престижних моделей? Відповісти на це питання постарався німецький Центр автомобільних досліджень Університету Дуйсбурга-Ессена, передає «За кермом». І виявилося, що найбільше платять за марку покупці автомобілів BMW. За оцінками німецьких експертів «іміджева» накрутка тут становить відразу 4325 євро на кожен автомобіль! У Audi цей показник трохи скромніше - 4242 євро, а от концерн Daimler «накручує» тільки 3621 євро. Правда, ми зараз беремо масові моделі. У виробників спортивних автомобілів плата за марку незрівнянно вище. Так, Porsche отримує з кожного проданого автомобіля взагалі 16 826 євро. Якщо ж не розглядати преміум-марки, то виявиться, що в сегменті «народних» машин найбільше цінує свій бренд марка ... Hyundai. Корейці отримують з кожного проданого автомобіля 1386 євро. Для порівняння, у Volkswagen цей показник дорівнює 916 євро, а в Toyota 845 євро.
Не зрозуміло, звідки ті цифри? Це мається на увазі різниця між собівартістю виробництва і ціною відвантаженого авта для продажу? Тоді це не зовсім плата за бренд. Різниця між собівартістю і вартістю називається словом "прибуток"
в певній мірі так, але прибутки кожен прораховує сам і все залежить від бренду першочергово,тому в деякій мірі це плата за Бренд, хоча я б волів ще і статисрику вартості обслуговування побачити, адже несекрет що тепер автомобілі сконтруйовані таким чином,аби ті чи інші агрегати швидше виходили з ладу в порівнянні зі старішими авто
Ця різниця по нашій термінології називається дохід, або виручка, з виручки вираховуються податки і інші законні витрати і дістаєм прибуток. По словах автора статті дослідження робили німці з автомобільного центру. І написано " накрутка" за бренд... Я не думаю що німці підійшли примітивно і вони точно знають що таке прибуток. Німці скоріше всього порахували по своїх податкових правилах, або якигось загальноєвропейських. Тут тільки неясно чи накрутка за бренд входить в собівартість чи ні. Я думаю що вони порахували по схемі ---- собівартість + % рентабельності + накрутка за бренд + податки = ціна машини
тут мається на увазі, що на виході з заводу авто отримує свою ціну на купівлю (собівартість + всі ти видатки/податки ітд) + додатково +ххххЄвро за то що то БМВ чи Порш... тобто значки бренда на машині - на вагу золота
А я Вам поясню що таке накрутка за бренд. Наведу приклад. В 2001 році на фабриці шилися такі шкіряну речі як шкіряна ключниця та шкіряний чохол для мобілок. Собівартість ключниці складав 7 грн, а собівартість чохла для мобільного 7,20 грн. Натомість продажна ціна ключниці 18 грн, а продажна ціна чохла для мобілки 70 грн. А звідси мораль байки, така висока продажна ціна чохла тільки тому, що фєнєчька продається для мобілок, а мобілки тобі були питанням розкоші. Так саме відбувається і на ринку авто. Чому Смарт і Міні Купер такі дорогі, бо це пробрендовані речі, іноді ми платимо просто за Лейбл, а не за весь перелік опцій та фаршу.
Теж не погоджуся Фольцваген дорожчий за Чері в два рази не тому шо переплачуєш за бренд, а тому шо Фольцваген якісніший. Хіба нє? А Порше - ще якісніший. А ше й ексклюзивніший. Звідси і ціна
Згідний на всі 100%. В першу чергу на ціну впливає якість а в же потім бренд. Тому що як відомо брендовані речі також бувають не завжди якісими. Я так поняв що Кум за що купив за те продав але це для європейського ринку.
Напевне ні. Якість є якістю і за якісніші сідушки в Ауді чи Мерседесі вища ціна чим в іншій машині... за всі опції все одно треба платити.....тільки в одних машинах вони ідуть в комплект а в інших додатково... думаю німці порахували власне доплату за марку машини.. Десь читав що коли збанкрутував ДОДЖ і його купляв Дженерал Моторс то тільки за марку порахували 50 млн дол. Бо марка таки щось кроштує. Всі ці відомі марки формувались по 50 і більше років, а деякі і 100 років. А з другої сторни покупець цікавиться маркою до моменту витягування грошей з кишені і вибравши марку не є чесно ще за неї доплачувати.... фірма вже заробила на тому що покупець вибрав її продукцію - це свого роду реклама .... а нікому б не прийшло в голову допалачувати за рекламу скажем Ред Була...
всё примерно так и есть... иначе, ездили бы на тазах, или на китае, ведь те же четыре колеса и двигатель, и вроде как крыша над головой есть... всё просто, если бы были деньги, то мы ездили бы на буггати и ролс-ройсах, или на ещё чём нибудь брендовом, но так как на тазах мы ездить уже не хотим (или не можем), то ездим на том, на чём можем себе позволить, и это есть правильно... нужно стремиться ездить на хороших авто... вспомним, как люди, брали в кредит китайские джипы, что бы раз в году приехать в свою деревню и показать насколько стали крутыми... и как потом эти джипы забирали банки... это, моё, личное, мнение....
Ми всі ганяємося за брендовими машинами бо це "покращує" нас в глазах оточуючих людей (така людська натура). Ми рідко раціонально підходимо до купівлі авто (в ціну вкладаємося значить берем), ми недивимось на краш тести, не тестуємо на комфортність, майже незважаемо на економічність двигуна, недізнаємося вартість запчастин та обслуговування. Ми зважаємо на бренд і зовнішній вигляд (хоча сучасні авто всі схохі). Ми краще купимо голий акцент чи сіід ніж багатий рено чи сітроєн, бо вони модні - брендові, а яким чином визначили німецькі журналісти хто модніший то вже неважливо, головне що є інформація для роздумів.
Доповню. Крісла в Ауді, Фольці, Мерседесі чи БМВ є однієї цінової політики, а від Порш вже на порядок дорожчими. Питання! Чи настільки якісніше крісло в Порші? Думаю ні, просто вишивка на ньому Порш і доплачуємо за вишивку. Історія друга. За мої старі часи маючи Джетту-2 здохла якась деталька, чи то бензонасос чи помпа чи ще щось такого плану. Машина була на підйомнику і то був вже вечір, мені треба було на другий день їхати кров з носа. Походив по магазинах поки крутили мою машину і до Фольксвагена не було деталі в наявності, вартість якої складала 600 грн. Не було виходу як брати таку ж деталь від Ауді, яка була в наявності, заплатив 980 грн. Обідві вартості за оригінал. То що ідентична помпа якісніша наприклад в Ауді?! Явно доплатив різницю між брендами Ауді та Фольксвагена.
ні, "по-економічному", дохід це те саме що виручка, тільки українською мовою і це те саме, що "ціна, за якою продали". різниця між доходом і собівартістю називається прибутком. прибуток мінус податки, амортизація та інші нюанси називається чистим прибутком зарплати, нарахування на зарплати, матеріали входять в собівартість. я впевнений, що такі компанії як ВАГ, БМВ і т.п. встановлюють рівень прибутку явно не виходячи з такого показника (принаймні не виходячи лише з такого показника) як "бренд". там враховано багато нюансів
Вибачте за офф-топ, але в Україні не лише автомобільні компанії мають космічну статтю ціноутворення, тобто, беруть ціни з космосу. Днями по радіо була реклама, що продають ювелірні вироби зі знижкою 50%! Загальновідомо, що ніхто не буде продавати, якщо виторг не покриє принаймні закупівельної ціни (тоді вигідніше пустити на переплавку). Отже, нормально (без акції) ці ювелірні вироби коштують вдвічі або втричі дешевше... Так само з автами та запчастинами.