Перестав працювати правий поворот, стоп та габарит

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем scrap, 19 лип 2009.

  1. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вчора перестав працювати індикатор поворота (при включені правого поворота, при лівому все працює) також і самі повороти (праві - не працюють, ліві - працюють), при аварійці те саме - працюють тільки ліві. Також не працюють правий стоп та габарит. Де шукати проблему? І підскажіть де шукати масу, бо підозрюю що це від вібраціїї кузову(на природі голосно музика грала, номери дзеленчали).
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    на мою думку, після вивчення електросхем на свій пассат - то в тебе обірвало повністю правий борт. я можу помилятись,але здається, що це масса. я ще перегляну схему разок.

    або навіть подивись чи випадково не від*єднався роз*єм на блоці управління.

    маса знаходиться біля блоку управління. там така собі "розеточка зі штирями" на кузові
     
    Останнє редагування: 19 лип 2009
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    А де знаходиться блок управління?
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    блок управління - це той блок, де сходяться всі роз*єми, на ньому реле і запобіжники.

    ти запобіжники перевіряв ????може там причина???
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Якщо не помиляюсь, то там не один запобіжник за це відповідає, а так щоб декілька перегоріло - сумніваюсь. Зараз збираю різні варіанти і піду шукати причину, бо то вчора ввечері побачив.
     
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Однозначно схиляюсь до відсутності маси на правій задній фарі, найпростіше перевірити тестером. Правда відсутність горіння індикації повороту з цим не в"яжеться, це вже якась окрема поломка - пропав контакт з релюшкою поворотів.
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    по схемі - то все в*яжеться, тільки стоп тут лишній. бо повороти і аварійка - то одне реле і все входить в один роз*єм. там їх 3 - 4,5,7-контактні
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    До чого тут стоп чи не стоп - можна сформулювати по-іншому - повністю не паше права задня фара - єдина причина цього може - відсутність масси.
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    тамі передні повороти не пашуть
     
  10. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Знайшов!!! Все набагато простіше, відійшов розєм від задньої фари і все добре запрацювало! Але "Правда відсутність горіння індикації повороту з цим не в"яжеться", бо коли я рухав блок управління, то починала блимати лампочка індикації(але швидко) і через 1 - 2секунди переставала.
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    блін то тре цілу тему створювати.........

    а з поворотами і аварійкою все гуд?
     
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Так все працює, тільки цікаво чому не працював тільки передні поворот, якщо задня фара була відключена.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)