перетворювач іржі. всі за і проти

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем RomanoProddi, 28 лип 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    така ситуація: сьогодні зняв задній бампер. є де-не-де ржаві місця. але досить мало і ледве помітні. машині все ж таки 20 років.
    один зварщик розказував, що перетворювачем не рекомендує мазати, бо може те місце наскрізь прогоріти. Нвіть Жигу шоху в приклад наводив.
    То є так?? я чув, що такі місця тре перетворювачем, потім можна грунтом, або вже зразу мастикою
     
  2. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    я теж таке чув

    я користувався тою штукою, коли диски реставрував,
    протер нею ржу - ржу розчинило і перетворило (де був грубий шар)
    але через деякий час після того як я диск змив водою (не дуже ретельно і
    він був вологим) весь метал пожовтів, покрився легеньким нальотом ржі

    додам шо та штука була на основі кислоти

    тому змивати треба дуже ретельно! + кислоту можна нейтралізувати лугом

    Хоча можливо є засоби на базі інших речовини, які не шкодять металу
     
    Останнє редагування: 28 лип 2009
    • Подобається Подобається x 1
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Часто доводиться користуватися тою штукою.
    Так кислота є... ТО що помажеш о нічого не буде...
    Я завжди очищаю всякі болти і гайки. Іто їх тре замочувати в тому перетворювачі мінімум 12 годин. Воно роз"їдає тіки іржу, метал не "прогорить", хібащо той кусок теж проржавівший всередині.
    Там слабодіючі кислоти, вони довго роз"їдають. До того ж після використання протерти чимось сухим шоб то всьо вимити. Тоді грунтувати. Імхо - пробуй, нічо не буде думаю.
    Пахне та штука чорносливом доречі дуже=)
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Ну незнаю я перетворювачем теж користувався. Нічого мені не прогоріло. Навіть навпаки шар металу покривається такою плівкою ніби лак, коли висихає. Я навіть нічого не змивав! В інструкції такого не писало. Через 24 години грунт і покраска. Як в інструкції.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Теж так робив. Брама вже шостий рік без ржавчини стоїть.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    всім дуже дякую, що відгукнулись. вже помазав. фірма Польська - Органіка називається. через 24 години пише, що треба змити. буду чекати. час ще є . бо завтра жену її до електрика:D
     
  7. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Ви маєте на увазі Антикор ?
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ні. мається на увазі кислота. під назвою - перетворювач іржі. в баночках іденька продається. чи ти маєш на увазі АНТИКОР - фірму-виробника???))))))
     
  9. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Минулого року таким супорта мазав три слоя, після висихання наніс фарбу з балоника, тримається по сей день.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    ви всі правильно пишете, просто є різні антикори одні знімають іржу і створюють захисну плівку(вони кращі). Інші розїдають іржу і їх треба через добу змивати.( вони не для авто, а для грубих металів і чесно кажучи вони мені не подобаються) І всіх їх треба потім грунтувати і фарбувати.
     
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Власне ним я і користувався.
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    прочитав я так-сяк інгструкцію польською про той перетворювач. щоб писало, що змивати - вроді нема. але я все ж таки змив. змивав зі шланга, в якому 8 Атмосфер тиску води. пінилось я Гала. але придивитись на іржу - таке враження, як лаком покрите. вже замазав Бітгумом. залишилось ще дупу їй промазати і коврики познімати і прогумувати, а то є місця, пропалені сигаретами, і туди вода затікає.
     
  13. IgorEx

    IgorEx Початківець

    Авто:
    VW Vento 1.8 1992
    Клубна карта:
    000495
    Повністю підтримую, користувався тільки тими що створюють захисну оксидну плівку (поверхня виглядає покритою грунтом світло сірого-кольору), змивати нічого не потрібно, відразу можна пофарбувати, а можна навіть і так залишити.
    Я років 6-ть назад покривав таким грубий поржавілий метал на будинку, жодного сліду ржі до сьогоднішнього дня. Використовував щось українське, так що і в нас можна купити щось добре, тільки не купуйте кислоти, які потрібно змивати.
     
  14. папасат

    папасат Новачок

    Авто:
    пасат Б5
    можеш порекомендувати які перетворювачі створюють захисну плівку,назви,дякую.
     
  15. папасат

    папасат Новачок

    Авто:
    пасат Б5
    чим прогумовуєш коврики?дякую.
     
  16. vdo

    vdo Новачок

    Авто:
    golf 2
    :D:mocking:Теж так робив.Але вмене троха поржавіла.
     
  17. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    Також прошу уточнити, як це виглядає, потрібно купити. Не хотів би помилитися.
     
  18. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    купив металопрокат ще взимку, до зараз покрився іржею місцями. Можете написати конкретних виробників якими користувалися, чи сфотографувати баночку)) колись брав такий, на банці писало "Антикор". Помазав, іржу він не перетворив, а тросто покрив якоюсь незрозумілою піною, не змивая як писало на банці і пофарбував, через рік іржа полізла. Буду вдячний за відомості
     
  19. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    цей Антикор про який писав вище замерз взимку, в баночні трохи лишилося і стояв в гаражі на підвіконнику
     
  20. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Ну як на мене, то одним людям, що тут відписувались, потрібен був "Антикор", а іншим - "Перетворювач іржі".
    Маю справу з великою технікою, яку кожного року обробляємо знизу "BITGUM"-ом польського виробництва. Але попередньо проводимо обробку "перетворювачем іржі". Один дядько пояснив, що "антикор" можна накладати на чисті від корозії ділянки металу. А саму корозію усунути механічним або хімічним способом.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)