Читаючи цей форум і тюнінг стосовно перевірок, стану і замін свічок.... зловив себе на думці, що я ніколи не мав проблем з ними і не дивився до них. Хоча рік назад замінив двигун і незнаю які там свічки(мої старі, чи ті, які були в нього вкручені). Питання, чи варто туди лізти, якщо нічого не турбує, і якщо рекомендовано/бажано/потрібно - порадьте сервіс. І друге, недавно встановив газ, часто пишуть про спеціальні для газу і т.д., хоча багато хто їздить на звичайних.
Як нічо не турбує то не парся. Як що від нічогоробити. то можеш для покращення стану свого его відкрутити свічки і перевірити по кольору чи все з ними гут. Потім закрутити назад і далі спокійно їздити. Про газові свічки - то справа релігії, так само як і тюнінгоптика - виглядає\звучить паантово а реально "на швидкість не впливає"
Релігії не релігії, але є доля правди в свічках. Газова суміш запалюється значно важче ніж бензинова. Відповідно газова суміш більш чутлива до стану свічок. Погана іскра буде впливати на роботу двигуна на газу. Відповідно знос свічок при їзді на газу трошки більший ніж просто на бензині. Іридієві, платинові свічки мають довший ресурс і потужнішу іскру. Відповідно що краще для роботи газу і відповідно ресурс роботи на газу теж більший буде. А делі дійсно справа калькуляції що потрібно... Я поставив іридієві Denso Iridium Power собі на 2.8. На 2.6. звичайні NGK стоять... Щоб я чув сильну різницю - не скажу. Але ресурс явно більший.
Ну я чекав що саме Шег тут почне свої толкування релігійні описувати і міфи про то що на іридієвоплатиновокобальтовій свічці дорожчій на 2 бакси можна проїхати на 100500 км більше і швидше ніж на звичайній. Ржу німагу. Шег, не в обіду...
Тоді питання, на яких свічках зупинити вибір? Denso( TT, D17), NGK(??) Бо планую підїхати до майстра (немаю ключа і ніколи не відкручував їх ) перевірити, і вразі чогось зразу замінити
Як маєш гроші зупиняйся на Beru а як ні то на NGK. І для конкретного мотору йдуть сої свічки з номером, тому незнаючи коду ніхто толком не підкаже. Ну і про ключ... Як не маєш то і не купуй, їдь до майстра. Зламати свічку діло нехитре, а от потім її дістати звідтам...
Дивився на сайті Beru - видало список з 7 різних І ти написав про маєш гроші, але на екзісті ціна на простіші з того списку, які підходять для ГБО (Beru Z 27, Beru Z2) коштує 39-50 грн, чи я щось не то шукаю?
Оригінал Beru з шильдіком ауді/вв ше в старі часи тягнули 400 грн за комплект, то коли долар був по 8. Я тоді собі брав NGK BUR5ET комплект за 160 грн, для порівняння... ІМХО, нормальна свічка не буває дешевшою за 5 баксів.
Я так і думав і тому здивувався ціні і наголосу про вартість. Впринципі зараз за 5 дол. можна пошукати іридієві, якраз Шег розписував у іншій темі, коли собі купляв
То саме можу і тобі сказати... Заміть я нічого не сказав про якість роботи мотору чи швидкість. Я про ресурс і силу іскри. І про те що газова суміш гірше запалюється ніж бензинова.
Сьогодні міняв свічки (перший раз бачив і робив таку процедуру) і виникло декілька питаннь: 1. Коли знімав високовольтні кабеля - з середини посипалось щось біле (подібнке на муку) і верхні контакти свічок були окислені(також білого кольору) - було на 2 свічках. 2. Після стуканням/шклябанням в середині "патрона" кабеля - з двох кабелів випали невеликі фрагменти металу (ржаві)0,5*0,5 см. Але назад кабелі нормально вдягнулись(був щелчок) і все ок працює. Свічки нневідомо чи були міняні колись, максимум із новим двигуном... Дивився ск. коштує новий набір кабелів - трошки кусається ціна (800 грн). То що випало, і білий порошок - про що це свідчить, і наскільки критична заміна?
То критично. Білий порошок то окисел контакту, причому він вже не зелений(для міді) а білий тобто сам купорос реагує ще з чимось, скоріш за все з лугом якимось. Окисел то дуже погано, тим більше що він привів в негодність фіксатори (то то що повилітало і розсипалось) самі фіксатори не критичні вони лише для того що б ковпак не сильно бовтався, а от окисел далі буде їсти контакти і з часом (дуже скоро) ти відчуєш що якась свічка працює з перебоями...
а як позбавитись окислу? Звідки він взявся? Бо поставив нові свічки (NGK, які в комплекті немали контакту, і я відкрутив його з старих свічок, попередньо легко почистивши наждачкою)
продають всяку пшикаючу фігню для очистки контактів.правда ні разу тим не користувався... користуюсь старим дідівським методом.. сильний розчин питтєвої соди - кидаю туди на ніч все що окислилось ... зранку промиваю водою і висушую все що мідне блистить як псові яй...я. Від окислу ні сліду... Так само клеми АКБ - змочити содовим розчином і на ранок все чисте
тут така річ: думаю можна купити нові верхні контакти для свічки (ті що прикручуються), але коли шкурив їх - вони виглядали, як алюмінієві (срібного кольору) а вот в середині кабелів - не бачив, але те, що випало, не подібно на мідь, бо ржаве було. Хіба то кріплення, а окремо є мідні контакти. І чи можна тоді весь кінець кабеля пхати в розчин, бо патрон незйомний (він резиновий).
верхні ковпачки свічок металеві. Всередині кабелів мідь на контактах і метал на зажимах. патрон тяжкозйомний ( краще його не рухати). Його можна в баняк з содою кидати, але потім дуже добре промити і дуже добре просушити бо вода зайде в ковпачок всюди
тобто теоретично це чиститься, а випало суто кріплення (бо ржаве було). Нові Беру коштують 850 грн... є вашливіша заміна, тому відкладу покупку. Варіант на шроті купити, чи реально їх візуально оцінити? Чи це будуть гроші на вітер?