шукав схожу тему але незнайшов. якщо коротко то вчора двигун став "троїти", ніби проблеми зі свічками. почистив свічки стало все ніби ОК. проїхався 300 метрів заглохла повністю, прийшлось вертатись в гараж на буксірі. перевірив свічки, на вигляд їм нічого не бракує, перевірив чи йде іскра також все добре. пробував заводити, з 10 спроб раз заводилась але газнувши зразу глохла. думаю що це бензонасос дає слабкий тиск. розгляну інші варіанти і ще цікавить як в "домашніх умовах" перевірити тиск бензонасосу?.
В тебе насос в стінку має дати 3-4 бар. Щоб заміряти викрути топливоподачу з рампи і з допомогою хомутів і всяких трубок постав манометр. --------------------------------- Можливий ще варіант що в тебе забилась сітка на бензонасосі, також провір бензофільтри може забиті. Ще варіант - замала напруга на бензонасосі...провір може контакти реле, насоса або запобіжника підгоріли. Напруга на бензонасосі має бути мін 11в.
виявляється вся справа не в бензонасосі. буквально годину назад завів машину, газував до 4000 оборотів і все було добре поки мотор не почав нагріватись і стала пчихати і заглохла, і більше не завелась. напевно справа в електриці. ЗюІю тему напевно треба переіменовувати на: машина не заводиться на гарячому двигуні))))))
щось похоже нещодавно було. я скинув клему акумулятора на 30 хв. потім завів і все гуд. Але до того помучився добре. спочатку сам крутив. потім діагностика - ніц не показала. тільки показує помилку - число оборотів двигуна. як заведеш і газуєш - все добре. їде - також. а от на холостих працювала, як дизель Т-150. Вібрація скачки і т.д. Потім з*явились такі ж симптоми як в тебе. і ще одне, що знайшов в себе - на одній свічці загнуло контакт. решта 2 нормальні, а один був в долі міліметра від стержня. відігнув і зараз все рівномірно працює. А от майстри крутили її цілий день, навіть додумались регулятора ХХ розкрутити. Подивились-подмухали і назад склали)))
По назві теми може кому пригодиться тиск бензонасосу має бути: для буквенных обозначений двигателя ADX, AEA, AEV: 1,2 бар буквенных обозначений двигателя AEE, AER, AEX, AKV, ALL, ANX, APQ: 3 бар По темі - також схиляюсь до варіанту з ДТОЖ. Якщо це він то комп покаже на прогрітій машині що вона холодна