Перехід з 1.8(РВ) на 2.0(2Е)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ROS, 13 гру 2009.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Таки сповнилася моя мрія, я поставив два літри! Дякуючи Роману Проді був придбаний блок 2Е, в гарному стані. Приятель взявся поміняти серце моєї автомобілі і чудо , зразу завелася і робота двигуна радує, ніякого лишнього звуку.
    Було замінено: блок 2Е, розпредвал з блока 2Е, воздухомір з 2Е.
    Встиг в п'ятницю спробувати .... це треба відчувати:bomb:, вона так вигрібає з низів шо ...:yahoo:
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    А казали шо це те саме:D
     
  3. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Вітаю РОС з оновкою :good:
     
  4. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Молодець!!! Вітаю!
    П.с. А що з документами? Будеш переоформлювати, чи так???
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    РВ і 2Е мають різні контроллери, бо різні версії Дігіфанту ML6.1/4 і ML5.9. Контроллер не перекидували..? Цікаво як контроллер адаптується до збільшення обєму
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    вітаю. а що з компом??? і проводкою?? воно так і лежить, їсти просить))) на Кості Левицького
     
  7. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Небув у Львові! Заїду, подивлюся, заберу!?
     
  8. DEMON VWagen

    DEMON VWagen Початківець

    Авто:
    В пошуках VW Polo
    Треба спочатку поставити, а потім говорити!!!! Я попробува на РОСа машині проїхатися, захват!!!! Шкода, що продає, має проблеми,,,
     
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    В стоку РВ має 112 к.с., а 2Е має 115 к.с. і задушений лямбдою і каталізатором. В мене прямоток. І саме головне в 2Е більший обертаючий момент, на низах просто бомба.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так і контроллер ставили від 2Е чи лишили старий. РВ також лямбду повинен мати. Як вйщли з ситуації. Дуже цікавить як веде себе контроллер при зміні обєму двигуна.
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    та так і веде - я теж боявся, коли з 1,8 на 2,0 переходив, думав, на верхах бензу бракувати буде, вже хотів багатити. Але в результаті виявилося не потрібним - пропорція суміші залишилася однаковою, просто зрозсла її кількість, від чого лопата піднімалася вище, відповідно і бензу вливалося більше. Без зміни пропорцій.
     
  12. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Залишив старий, в нього вставили до мене якийсь чіп. Бензи хватає і відстріл залишився по старому - 7200об/хв.!!!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це вже у мене четвертий випадок коли на VW змінюють обєм у межах 0.2-0.3 л. і контроллер самоадаптується. Ну значить що це система. Зараз маю проблему на Опелі- Астра. Поміняли блок з 1.6 на 1.4. Все решта залишили. Не можу відрегулювати вприск переливає і в ніяку. Прийдеться напевно контроллер міняти.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)