Таки сповнилася моя мрія, я поставив два літри! Дякуючи Роману Проді був придбаний блок 2Е, в гарному стані. Приятель взявся поміняти серце моєї автомобілі і чудо , зразу завелася і робота двигуна радує, ніякого лишнього звуку. Було замінено: блок 2Е, розпредвал з блока 2Е, воздухомір з 2Е. Встиг в п'ятницю спробувати .... це треба відчувати, вона так вигрібає з низів шо ...
РВ і 2Е мають різні контроллери, бо різні версії Дігіфанту ML6.1/4 і ML5.9. Контроллер не перекидували..? Цікаво як контроллер адаптується до збільшення обєму
Треба спочатку поставити, а потім говорити!!!! Я попробува на РОСа машині проїхатися, захват!!!! Шкода, що продає, має проблеми,,,
В стоку РВ має 112 к.с., а 2Е має 115 к.с. і задушений лямбдою і каталізатором. В мене прямоток. І саме головне в 2Е більший обертаючий момент, на низах просто бомба.
Так і контроллер ставили від 2Е чи лишили старий. РВ також лямбду повинен мати. Як вйщли з ситуації. Дуже цікавить як веде себе контроллер при зміні обєму двигуна.
та так і веде - я теж боявся, коли з 1,8 на 2,0 переходив, думав, на верхах бензу бракувати буде, вже хотів багатити. Але в результаті виявилося не потрібним - пропорція суміші залишилася однаковою, просто зрозсла її кількість, від чого лопата піднімалася вище, відповідно і бензу вливалося більше. Без зміни пропорцій.
Залишив старий, в нього вставили до мене якийсь чіп. Бензи хватає і відстріл залишився по старому - 7200об/хв.!!!
Це вже у мене четвертий випадок коли на VW змінюють обєм у межах 0.2-0.3 л. і контроллер самоадаптується. Ну значить що це система. Зараз маю проблему на Опелі- Астра. Поміняли блок з 1.6 на 1.4. Все решта залишили. Не можу відрегулювати вприск переливає і в ніяку. Прийдеться напевно контроллер міняти.