Перехідник з 12 В на 220 В

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Yra Golf3, 12 гру 2010.

  1. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Щоб не купувати багато автомобільних зарядок ... мобільний... ноутбук... Думаю краще купити такий перехідник. Сьогодні на радіобазарі бачив такий за 200 грн. якийсь турецький щось не дуже надійний мені здався. Може в когось є таке диво техніки чи хтось щось може порадити.
    Знаю що автомобільна зарядка до мобільного портить батарею, цікаво як цей пристрій на неї буде впливати.
     
  2. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    тобі для яких цілей потрібно?
     
  3. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Називається така штука інвертор... Пробував якось таке, було написано, 350Watt, ноут заряджався, правда якщо працювати, то інвертор лягав...
    Тоість треба тестити, як на мене, то краще універсальну зарядку для ноутів (20 баксів) плюс ЮСБ зарядку (мона законектити всі мобілки 5 баксів)
     
  4. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Якщо точніше, то перетворювач (по російськи - преобразователь). Я можу таку штуку зібрати, але треба знати що через неї буде живитися)))
     
  5. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Я кажу як така штука називається мовою людей які її продають :)
    Та і який сенс її збирати? Типу давайте винайдемо велосипед?
     
  6. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Потужність, все китайське малої потужності, я збирав з 12 на 220 і потужністю 1 кВт
     
  7. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Ого, то типу можна холодильник підключити? А проводка не згорить разом з запобіжником? генератор скаже йок, і акуму срака... Цікаво, що йокне першим?
    Якщо не помиляюся, генератор більше 600 ват в піку не дасть...
     
    Останнє редагування: 13 гру 2010
  8. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Такі пристрої для перетворення напруги використовують не класичний трансформатор, а так званий ШИМ-перетворювач, тому суттевого навантаження немає))))
     
  9. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Тоість можна встромити електрочайник, і буде всьо гут? )))
     
  10. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Електрочайник 1,5 кВт))) якщо кіловатний то гуд)))
     
  11. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Добре, то безглузді сперечання... Хай кожен для себе вирішує...
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А навщо в машині 220?
    Щоб електорочайник звичайний підключати?
    Що ноуту, що мобілці, що іншим портативним пристроям не потрібно більшої напруги ніж 12В. То ж нащо робити двічі перетворення?

    ІМХО то вже через край. Ноуту який споживає 10.8-11.3 В напруга в 12В не зашкодить, і можна напряму включити ботову систему, ну якийсь фільтр мона придумати і це все. Перехідники для зарядки мобілок від прикурювача продаються по 50-80 грн, до кольору до вибору, тобто до всіх типів мобілок.

    То ж навіщо в машині 220?
     
  13. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Я колись ставив плазму в Mercedes Vito + до того всього там власник захотів звук на лампових підсилювачах.... Там застосовували 220в, 160в і 300в
     
  14. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Мобілка, Ноут це основне можливо ще щось ще поки не знаю.
    В мене є нокіа яку я ще використовую як навігатор. І соні еріксон. Це вже 2 автомобільні зарядки + до ноута.
    А чи портить та штука саму батарею і блок живлення. Я в електрониці не сильний тому можливо і дурниці питаю. Просто вже не один знайомий жалівся що автомобільна зарядка портить батарею. Цікаво чи поміняє ситуацію цей пристрій і зарядження церез звичайне зарядне.
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну наскільки я розбираюсь в медицині, то зарядка не може пошкодити акумулятор.
    А от коли буде 220 на борту і зроблено десь в китаї, то не факт... акумулятору ніц не буде, а от щодо мозгів я не впевнений, особливо коли навантажити такий пристрій солідно (електрочайником ;) ).

    Нагадаю, що всі зарядні до мобілок і ноутів переважно імпульсні блоки і очікують на вхід частоту 50Гц!!! Тобто перетворювач повинен її видавати, а не, скажімо, 400Гц (як правило такі набагато легше зробити і менші по габаритах виходять).

    Я б такий перетворювач менше ніж за 200 зелених і не брався б робити (навіть у ті часи коли займався подібним) ;)
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Я ясно написав, що в данних пристроях застосовуеться ШИМ - контроллер, який при певному схемотехнічному рішенні може працювати із подвійним, а то й потрійним перетворенням частоти.
    Стосовно навантаження на аккумулятор - на один стартер я бачив технологічний паспорт - потужність 3 кВт (просто інформація для роздуму) адже на 12 вольтах це 250 а струму, а на 220 приблизно 15)))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)