Щоб не купувати багато автомобільних зарядок ... мобільний... ноутбук... Думаю краще купити такий перехідник. Сьогодні на радіобазарі бачив такий за 200 грн. якийсь турецький щось не дуже надійний мені здався. Може в когось є таке диво техніки чи хтось щось може порадити. Знаю що автомобільна зарядка до мобільного портить батарею, цікаво як цей пристрій на неї буде впливати.
Називається така штука інвертор... Пробував якось таке, було написано, 350Watt, ноут заряджався, правда якщо працювати, то інвертор лягав... Тоість треба тестити, як на мене, то краще універсальну зарядку для ноутів (20 баксів) плюс ЮСБ зарядку (мона законектити всі мобілки 5 баксів)
Якщо точніше, то перетворювач (по російськи - преобразователь). Я можу таку штуку зібрати, але треба знати що через неї буде живитися)))
Я кажу як така штука називається мовою людей які її продають Та і який сенс її збирати? Типу давайте винайдемо велосипед?
Ого, то типу можна холодильник підключити? А проводка не згорить разом з запобіжником? генератор скаже йок, і акуму срака... Цікаво, що йокне першим? Якщо не помиляюся, генератор більше 600 ват в піку не дасть...
Такі пристрої для перетворення напруги використовують не класичний трансформатор, а так званий ШИМ-перетворювач, тому суттевого навантаження немає))))
А навщо в машині 220? Щоб електорочайник звичайний підключати? Що ноуту, що мобілці, що іншим портативним пристроям не потрібно більшої напруги ніж 12В. То ж нащо робити двічі перетворення? ІМХО то вже через край. Ноуту який споживає 10.8-11.3 В напруга в 12В не зашкодить, і можна напряму включити ботову систему, ну якийсь фільтр мона придумати і це все. Перехідники для зарядки мобілок від прикурювача продаються по 50-80 грн, до кольору до вибору, тобто до всіх типів мобілок. То ж навіщо в машині 220?
Я колись ставив плазму в Mercedes Vito + до того всього там власник захотів звук на лампових підсилювачах.... Там застосовували 220в, 160в і 300в
Мобілка, Ноут це основне можливо ще щось ще поки не знаю. В мене є нокіа яку я ще використовую як навігатор. І соні еріксон. Це вже 2 автомобільні зарядки + до ноута. А чи портить та штука саму батарею і блок живлення. Я в електрониці не сильний тому можливо і дурниці питаю. Просто вже не один знайомий жалівся що автомобільна зарядка портить батарею. Цікаво чи поміняє ситуацію цей пристрій і зарядження церез звичайне зарядне.
Ну наскільки я розбираюсь в медицині, то зарядка не може пошкодити акумулятор. А от коли буде 220 на борту і зроблено десь в китаї, то не факт... акумулятору ніц не буде, а от щодо мозгів я не впевнений, особливо коли навантажити такий пристрій солідно (електрочайником ). Нагадаю, що всі зарядні до мобілок і ноутів переважно імпульсні блоки і очікують на вхід частоту 50Гц!!! Тобто перетворювач повинен її видавати, а не, скажімо, 400Гц (як правило такі набагато легше зробити і менші по габаритах виходять). Я б такий перетворювач менше ніж за 200 зелених і не брався б робити (навіть у ті часи коли займався подібним)
Я ясно написав, що в данних пристроях застосовуеться ШИМ - контроллер, який при певному схемотехнічному рішенні може працювати із подвійним, а то й потрійним перетворенням частоти. Стосовно навантаження на аккумулятор - на один стартер я бачив технологічний паспорт - потужність 3 кВт (просто інформація для роздуму) адже на 12 вольтах це 250 а струму, а на 220 приблизно 15)))))